Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-30
Błaszki: Bankowa obsługa budżetu Gminy i Miasta Błaszki
Numer ogłoszenia: 226420 - 2008; data zamieszczenia: 30.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Błaszki , pl. Niepodległości 13, 98-235 Błaszki, woj. łódzkie, tel. 043 8292491, fax. 043 8290932.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.blaszki.bip.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy i Miasta Błaszki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa bankowa budżetu Gminy i Miasta Błaszki 2.1.1. Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Gminy i Miasta Błaszki, obejmująca następujące podległe gminne jednostki organizacyjne: a)Urząd Gminy i Miasta w Błaszkach, b)Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, c) Centrum Kultury, 3 Biblioteki), d)9 Samorządowych Publicznych Szkół Podstawowych, e)3 Samorządowe Publiczne Gimnazja,, f)2 Samorządowe Publiczne Przedszkola, g)Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW. 4.1 O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca , który : (na podst. art. 22 ust. 1 pkt. 1-4): 4.1.1 posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.1.2 posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4.1.3 znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.1.4 nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ OSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć niżej wymienione dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia: 5.1 Oferta ( załącznik nr 1 do SIWZ ) 5.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ( w przypadku konsorcjum dotyczy każdego z partnerów konsorcjum oddzielnie) 5.3 Zezwolenie prezesa NBP na wykonanie czynności bankowych, aktualny odpis z właściwego rejestru, zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez bank działalności lub inne wynikające z prawa bankowego (wyżej wymienione dokumenty należy dołączyć do oferty ) 5.4 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 pkt. 1-4 PZP ( załącznik nr 3 do SIWZ ) ( w przypadku konsorcjum dotyczy każdego z partnerów konsorcjum oddzielnie) 5.5 Oświadczenie z art. 24 ust. 1-2 PZP ( załącznik nr 4do SIWZ ) ( w przypadku konsorcjum dotyczy każdego z partnerów konsorcjum oddzielnie) 5.6 Oświadczenie o akceptacji istotnych warunków zamówienia( załącznik nr 2 do SIWZ ) 5.7 Dokument ( pełnomocnictwo) dla przedstawiciela ( partnera wiodącego) pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunku i lokat - 30
- 3 - Oprocentowanie kredytu krótkoterminowego - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.blaszki.bip.info.pl/dokument.php?iddok=1203&idmp=24&r=r.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Błaszkach
ul. Pl. Niepodległości 13
98-235 Błaszki
Pokój nr 9.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy i Miasta w Błaszkach ul. Pl. Niepodległości 13 98-235 Błaszki Pokój nr 2 (sekretariat) Do dnia 22.10.2008r..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa (zakup) w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu osobowego
- Dostarczanie w obrocie krajowym przekazów gotówkowych na wskazany adres odbiorcy oraz zwroty przekazów niepodjętych przez odbiorcę.
- DŁUGOTERMINOWY NAJEM CZTERECH FABRYCZNIE NOWYCH SAMOCHODÓW DLA CUPT.
- UDZIELENIE GMINIE MIASTA GDYNI KREDYTU DŁUGOTERMONOWEGO DO KWOTY 90 000 000 PLN NA REALIZACJĘ INWESTYCJI I FINANSOWANIE WYDATKÓW NIE ZNAJDUJĄCYCH POKRYCIA W ZAPLANOWANYCH DOCHODACH.
- wykonywanie obsługi bankowej gminy Legnica i jej jednostek organizacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.