Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-30
Ścinawa: Remont budynku na stadionie
Numer ogłoszenia: 226361 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ścinawa , Rynek 17, 59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie, tel. 076 8412600, faks 076 8412601.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umig-scinawa.dolnyslask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku na stadionie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres robót obejmuje przebudowę budynku klubowego związaną z jednoczesną budową kotłowni centralnego ogrzewania wraz z instalacjami sanitarnymi i elektrycznymi na stadionie miejskim w Ścinawie. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Projekcie budowlanym i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z przedmiarem robót w formie załączników stanowiących integralną część SIWZ. 3) Opisane w Projekcie budowlanym materiały określonych producentów należy traktować jedynie jako przykładowe do zastosowania, jednakże zamienniki nie mogą być gorsze jakościowo od wskazanych, a parametry (dane techniczne) użytych materiałów muszą być równe lub wyższe od przedstawionych w przedmiotowym projekcie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.33.11.11 - 45.33.11.11 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 2070,00 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp. 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp. 3) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 Pzp, natomiast warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 2) i 3) Pzp mogą spełniać łącznie. 4) Na wykonane przez siebie roboty budowlane udzielą gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od daty zakończenia robót i podpisania końcowego protokółu odbioru robót. 5) W zakresie doświadczenia wymagane jest wykazanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, minimum jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie, lub remoncie budynku, obejmującej swym zakresem również: wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej oraz wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej. 6) W zakresie doświadczenia wymagane jest również wykazanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, minimum jednej roboty polegającej na montażu kotłów i instalacji C.O. 7) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 8 ppkt 5) i 6) SIWZ mogą spełniać łącznie. 8) Pod względem potencjału kadrowego Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują osobą/osobami lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia n/w osoby/osób posiadającej/posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi: - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych, - w zakresie instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych, Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2. Wykaz zrealizowanych w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, zamówień polegających na budowie lub przebudowie, lub remoncie budynku, obejmującej swym zakresem również: wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej oraz wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej, z podaniem: terminu i miejsca realizacji, zamawiającego oraz zakresu prac (krótki opis) i ich wartości wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że zamówienie to zostało wykonane należycie. - zał. Nr 6 do SIWZ. 3. Wykaz zrealizowanych w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, zamówień polegających na montażu kotłów i instalacji C.O, z podaniem: terminu i miejsca realizacji, zamawiającego oraz zakresu prac (krótki opis) i ich wartości wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że zamówienie to zostało wykonane należycie - zał. Nr 6 do SIWZ. 4. Wykaz osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych, - w zakresie instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do realizacji zadania wraz z załączeniem wymaganych uprawnień oraz zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego - załącznik Nr 7. W przypadku przedstawienia wykazu osób, którymi będzie dysponował Wykonawca winno być załączone również zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg zał. Nr 1 do SIWZ. 6. Oświadczenie - zał. Nr 2 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umig-scinawa.dolnyslask.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy, 59-330 Ścinawa, ul. Rynek 17.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, 59-330 Ścinawa, ul. Rynek 17 - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI ŚCINAWA
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: "Przebudowa dróg gminnych wraz z pełną infrastrukturą na Osiedlu Wiosennym w Ścinawie"
- "Przebudowa basenu odkrytego w mieście Ścinawa"
- Remont gminnych ulic publicznych w Ścinawie ul. Szkolna nr G103003 i ul. Plac Kościelny nr G102982
więcej: przetargi ŚCINAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Przebudowa drogi gminnej - ul. A. Mickiewicza w Nowogrodźcu
- Remont budynku kaplicy cmentarnej w Rosochatej
- Budowa komory dostępowej do trafostacji przy wylocie tunelu ul. Złotej w Warszawie wraz z przebudową infrastruktury technicznej
- Remont budynku portierni - etap IV.
- Przebudowa i remont gminnej infrastruktury drogowej w miejscowości Bielice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.