eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Remont i renowacja pomieszczeń dziekanatu Wydziału Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej w Łodzi, ul. Wólczańska 213

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-07

Łódź: Remont i renowacja pomieszczeń dziekanatu Wydziału Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej w Łodzi, ul. Wólczańska 213
Numer ogłoszenia: 226276 - 2009; data zamieszczenia: 07.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka - Dział Rozbudowy i Remontów , ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6361699, faks 042 6365615.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i renowacja pomieszczeń dziekanatu Wydziału Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej w Łodzi, ul. Wólczańska 213.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont i renowacja pomieszczeń dziekanatu Wydziału FTiMS.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wymagana wpłata wadium w wysokości 6 000 PLN ( przy składaniu ofert )

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający dokona zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wyboru spośród Wykonawców, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 2.Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty wyszczególnione w pkt. 2.1., 2.2., 2.3. 2.1 Spełnienie warunku wymienionego w pkt. 1.1. i 1.4. zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedstawi: 2.1.1 Podpisane Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 2.1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.1.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2.1.4 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4) - pkt 8) ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i/lub 2.1.5 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9) ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający oczekuje złożenia dokumentów określonych w pkt. 2.1 przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.2. Spełnienie warunku wymienionego w pkt. 1.2. zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedłoży: 2.2.1 Podpisane Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający oczekuje złożenia dokumentu określonego w pkt. 2.2.1 przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.2.2 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawcy są zobowiązani udokumentować wykonanie w okresie od 07.07.2004r. do 06.07.2009r. dwóch robot o wartości min. 250 000,00 PLN ( dwieście pięćdziesiąt tysięcy ) brutto każda z robót. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający dopuszcza wartość zrealizowanych dwóch robót budowlanych na min. 250 000,00 PLN każda z robót, przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Kr= Gdzie IRb - ilość robót o podobnym charakterze (powyżej 2) o wartości powyżej 250 000,00 PLN (brutto) badanej oferty IRm - ilość robót o podobnym charakterze (powyżej 2) o wartości powyżej 250 000,00 PLN (brutto) najwyższa spośród ofert spełniających warunki 2.2.3 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca zatrudnia min. 10 osób na umowę o pracę, wraz z pracownikami wskazanymi w pkt. 2.2.4. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający dopuszcza łączne zatrudnienie 10 osób przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Kp= Gdzie IPb - ilość pracowników zatrudnionych na cały etat badanej oferty IPm- ilość pracowników zatrudnionych na cały etat najwyższa spośród ofert spełniających warunki W przypadku zgłoszenia się większej ilości Wykonawców niż określona w pkt IV ogłoszenia tj. więcej niż pięciu, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców którzy uzyskają najwyższą ocenę punktową wg niżej podanego wzoru: Ogólna punktacja K=Kr+Kp 2.2.4 Dokument/dokumenty osoby/osób (wskazanych w pkt. 2.2.3) posiadających uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, stosownie do przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. 06.156.1118 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 06. 83.578 z późn. zm.) 2.2.5 Dokument osoby, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub potwierdzenie członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego. 2.2.6. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 300 000,00PLN. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia polisy na min. 300 000,00 PLN łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.2.7 Wykonawca przedstawi Informację banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych na kwotę min 250 000,00PLN lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę min. 250 000,00PLN wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający dopuszcza łączną kwotę posiadanych środków lub zdolność finansową na min. 250 000,00 PLN przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podpisane Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4) - pkt 8) ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i/lub 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9) ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Podpisane Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający oczekuje złożenia dokumentów określonych w pkt. 1-6 przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawcy są zobowiązani udokumentować wykonanie w okresie od 07.07.2004r. do 06.07.2009r. dwóch robót o wartości min. 250 000,00 PLN ( dwieście pięćdziesiąt tysięcy) brutto każda z robót. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający dopuszcza wartość zrealizowanych dwóch robót budowlanych na min. 250 000,00 PLN każda z robót przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 8.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, min. 10 osób zatrudnionych na umowę o pracę, wraz z pracownikami wskazanymi poniżej w pkt. 9. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający dopuszcza łączne zatrudnienie 10 osób przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 9.Dokument osoby/osób, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej i instalacji elektrycznych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, stosownie do przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. 06.156.1118 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U.06.83.578 z późn. zm.), któremu Wykonawca powierzy funkcję Kierownika budowy. 10.Dokument potwierdzający przynależność kierownika budowy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub potwierdzenie członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego. 11.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę min. 300 000,00PLN. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia polisy na min. 300 000,00 PLN łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 12.Wykonawca przedstawi Informację banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych na kwotę min 250 000,00PLN lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę min. 250 000,00PLN wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający dopuszcza łączną kwotę posiadanych środków lub zdolność finansową na min. 250 000,00PLN przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Wzór wniosku i załączników do wniosku dostępne są na stronie zamawiającego www.zp.p.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ będzie doręczona wraz z zaproszeniem do składania ofert.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2009 godzina 13:00, miejsce: Politechnika Łódzka, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, bud. nr A28, Kancelaria, wejście od strony wschodniej, ze szczytu budynku.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.