eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary › Usługi regulacji stanu posiadania oraz sporządzenie ewidencyjnej mapy numerycznej Nadleśnictwa Lipinki i lasów innej własności w zasięgu terytorialnym Nadleśnictwa Lipinki



Ogłoszenie z dnia 2007-11-20

Żary: Usługi regulacji stanu posiadania oraz sporządzenie ewidencyjnej mapy numerycznej Nadleśnictwa Lipinki i lasów innej własności w zasięgu terytorialnym Nadleśnictwa Lipinki
Numer ogłoszenia: 226257 - 2007; data zamieszczenia: 20.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Lipinki, ul. Budowlanych 21, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 0-68 3626258, fax 0-68 3626254.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielonagora.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL LP Nadleśnictwo Lipinki.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi regulacji stanu posiadania oraz sporządzenie ewidencyjnej mapy numerycznej Nadleśnictwa Lipinki i lasów innej własności w zasięgu terytorialnym Nadleśnictwa Lipinki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia są usługi: 1. Regulacja stanu posiadania w zakresie: - aktualizacji ewidencji gruntów w zakresie usunięcia klas na użytkach leśnych /w 5-ciu działkach/, - zmiany rodzajów użytków gruntowych / w 4-ch działkach /, - ustalenie, pomiar granic oraz aktualizacja klasoużytków (usunięcie klas bonitacyjnych) działek przejętych od Starostw Powiatowych / 18 działek / 2. Wykonanie ewidencyjnej mapy numerycznej Nadleśnictwa Lipinki i lasów innych własności w terytorialnym zasięgu Nadleśnictwa Lipinki, na dzień opracowania mapy numerycznej - ogólna ilość działek w zarządzie Nadleśnictwa - 2048 działek, - ilość budynków - 86, - ilość działek z lasami innych własności - 1077. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 74274000-0 Usługi sporządzania map II. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1. III. Wszelkie materiały, które powstaną w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia, nie podlegające włączeniu do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, stanowić będą własność Lasów Państwowych w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jedn. Dz. U. z 2000r. Nr 80, poz.904). IV. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w wysokości do 50 % wartości zamówienia podstawowego w przypadku większej ilości jednostek rzeczowych, niż przewidziano w szczegółowym opisie zamówienia ( załączniku cenowym ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta zamówienia musi być zabezpieczona wadium o wartości: 2000 zł. słownie: dwa tysiące 00-100zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości -Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późniejszymi zmianami. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem -z konta na konto- na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 43 1020 5460 0000 5102 0042 1834 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Wskazane jest dołączyć do oferty kserokopię dowodu przelewu. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć w formie oryginału do oferty. 5. Z treści gwarancji -poręczenia- musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego -upełnomocnionego- przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 10.12.2007r., do godz. 9.30. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się ono na rachunku bankowym zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O zamówienia na usługi wyszczególnione w załączniku nr 1 mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wykonawca przedłoży kopię uprawnień geodezyjnych, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca wykaże i udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielaniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanie usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia na kwotę minimum 100 tys. zł netto, polegających na wykonaniu numerycznych map ewidencji gruntów przyjętych do państwowego zasobu geodezyjno-kartograficznego, przy założeniu, że cena zadania jednostkowego - wykonanego zamówienia - nie była niższa niż 20 000 zł; oraz udokumentują, że usługi zostały wykonane należycie, składając do oferty odpowiednie dokumenty - referencje, opinie, listy polecające - załącznik nr 5 , 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie usług w ustalonym terminie. Środki na rachunku bankowym lub zdolność kredytowa Wykonawcy muszą wynosić co najmniej 15 000 zł. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia -art. 24 ust. 1 i 2 ustawy . II. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 7 i 8 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. - Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. III. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę . IV. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1. Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, wymaga się solidarnejodpowiedzialności wykonawców, 2. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika -lidera- do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga : treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, 4. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem -liderem, 5. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy. V. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a oferta zostanie uznana za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a. wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku - załącznik nr 2, b. formularz cenowy oferty - załącznik nr 3, c. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie -konsorcjum-, d. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e. kopię uprawnień geodezyjnych wykonawcy, f. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w pkt 5 (art. 22 i 24 ustawy) - załącznik nr 4, g. wykaz wykonanych usług potwierdzonych zaświadczeniami, o których mowa w pkt 5 SIWZ - załącznik nr 5. 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy bądź przez wykonawcę. 3. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie np. niepoświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 4. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r., poz. 211, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co, do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania.Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte (zszyte ) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Uwaga: Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (por. art. 86 ust. 4 ustawy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielonagora.lasy.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Lipinki ul. Budowlanych 21 68-200 Żary.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2007 godzina 09:30, miejsce: Kopertę należy zaadresować : Nadleśnictwo Lipinki, 68-200 Żary, ul. Budowlanych 21..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.