eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Przedmiotem zamówienia jest budowa linii kablowej oświetlenia wraz ze słupami, oprawami i szafą oświetleniową w ulicy Sieleckiej i Młynarskiej w Przemyślu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-19

Przemyśl: Przedmiotem zamówienia jest budowa linii kablowej oświetlenia wraz ze słupami, oprawami i szafą oświetleniową w ulicy Sieleckiej i Młynarskiej w Przemyślu.
Numer ogłoszenia: 226247 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, fax. 016 6786449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest budowa linii kablowej oświetlenia wraz ze słupami, oprawami i szafą oświetleniową w ulicy Sieleckiej i Młynarskiej w Przemyślu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa linii kablowej oświetlenia wraz ze słupami, oprawami i szafą oświetleniową w ulicy Sieleckiej i Młynarskiej w Przemyślu. Zakres zadania obejmuje: - wykonanie linii kablowej oświetleniowej długości około 1177 mb (kabel YAKY 4x25 mm2) - posadowienie słupów oświetleniowych typu S-90RwP z wysięgnikiem jednoramiennym i fundamentem - 38 szt. (nr 34 (1) - 45 (12), 47 (14) - 72 (39) - posadowienie słupów oświetleniowych typu S-90RwP z wysięgnikiem dwuramiennym - 1 szt. nr 46(13) - montaż opraw oświetleniowych SGP 340 kl. II z lampą SON-T Plus 100W Philips ( lub równoważnych o wymaganych parametrach jak projekcie budowlanym) - 40 szt.(kpl) - montaż szafki oświetleniowej (sterowniczo-pomiarowej) typu SO-2C - 1 szt.(kpl) - wykonanie pomiarów linii kablowej - wytyczenie obiektu w terenie i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (nie ujęte w przedmiarze robót) - opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (nie ujęte w przedmiarze robót).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 w/w ustawy oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 1) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie: a) zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł. polegającą na przebudowie, budowie lub remoncie sieci oświetlenia ulic. 2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia i posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.) tj. a) kierownikiem budowy posiadającą uprawnienia budowlane branżowe w zakresie eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych (uprawnienia SEP ), należącego do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, 3) Dysponują potencjałem technicznym do wykonania niniejszego zamówienia 3. Wykonawca winien posiadać polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 50 000 zł. 4. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 5. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty stosując zasadę spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia żąda: 1) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 3 do siwz. 2) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym kierownik budowy posiadają wymagane uprawnienia, załączając kserokopie uprawnień oraz zaświadczenia o których mowa powyżej potwierdzone za zgodność z oryginałem z terminem ważności na dzień składania ofert. 3) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz ubezpie- czenia budowy stanowiącej przedmiot zamówienia. Dokument wymieniony w punkcie 1, ppkt 2 oraz polisę lub inny dokument ubezpieczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oddzielnie, a oświadczenie wymienione w punkcie 1 ppkt 1 w ich imieniu składa pełnomocnik. W przypadku potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w punkcie 2 ppkt 1- 3 załączone dokumenty będą rozpatrywane łącznie. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wyko- nawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z dołączeniem do oferty dokumentu pełnomocnictwa podpisanego przez reprezentanta każdego z wykonawców które musi przynajmniej zawierać: dane podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz zakres czynności do jakich jest uprawniony pełnomocnik. W przypadku jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl - BIP.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych - Urząd Miejski w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Ratuszowa 10A - pok. 205.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych - Urząd Miejski w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Ratuszowa 10A - pok. 205.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.