eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Śląska › BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCIACH ŚWIĘTE I PRZEDMOŚCIE.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-12

Środa Śląska: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCIACH ŚWIĘTE I PRZEDMOŚCIE.
Numer ogłoszenia: 226242 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Średzka Woda Spółka z o.o. , ul. Sikorskiego 43, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 071 3172059, faks 071 3172059.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.srodaslaska.pl /zakładka Średzka Woda Sp. z o.o./przetargi/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCIACH ŚWIĘTE I PRZEDMOŚCIE..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia, kanalizacja sanitarna grawitacyjna z odejściami do posesji z rur litych PVC U SN 8 i długości ok. L=7 892,58mb, kanalizacja sanitarna tłoczna z rur klasy PEHD 100 SDR 11 i długości L=2 036,89mb, w tym rurociąg tłoczny, pompownia PoŚ2 L= 13,28mb, rurociąg tłoczny z pompowni PoŚ3 do projektowanego rurociągu Przedmoście, Święte , etap Przedmoście , węzeł T33, L= 9,52mb, rurociąg tłoczny Święte , Przedmoście z pompowni PoP1 do projektowanego kolektora DN200 w miejscowości Święte L= 1473,91mb, rurociąg tłoczny z pompowni PoP2 do projektowanego rurociągu Przedmoście,Święte L= 41,73mb, rurociąg tłoczny z pompowni PoP3 do projektowanego kolektora DN200, L= 5mb, rurociąg tłoczny z pompowni PoP4 do projektowanego kolektora DN200, L= 493,45mb, kompletne przepompownie ścieków 7 szt. o wydajności Q= 190- 18m3h i H= 1- 36m 1szt., Q=60 5,28 ls i H= 1- 46m 1szt., Q= 91- 21m3h i H= 1- 12m szt.2, Q=16- 6m3h i H= 21- 32 szt.1, Q=20- 4 ls i H= 1,6- 8,4m szt.1, Q= 5 1 ls i H=21- 6m szt. 1 z wykonaniem zasilania w energię elektryczną. Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje , wyłączono z dokumentacji projektowej, odcinka kanalizacji sanitarnej , rurociąg tłoczny przesył Komorniki Święte z PoŚ1 do istniejącego kolektora DN200 w miejscowości Komorniki o długości ok. L= 2 092,65mb. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz STWiORB Załączony przedmiar robót stanowi jedynie pomoc dla Wykonawcy w ustaleniu ceny przedmiotu zamówienia. Ponadto, należy wykonać i zamontować, 1.Tablice informacyjna szt. 2 o wymiarach, szerokość 3m , wysokość 2m. Tablica informacyjna musi zawierać. a.emblemat Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej oraz odwołaniem słownym do Funduszu Spójności, logo POIiŚ, hasło promocyjne POIiŚ oraz logo beneficjenta. Powyższe informacje muszą zajmować co najmniej 25 % powierzchni tablicy b.informacje o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej, Projekt współfinansowany przez Unie Europejską, ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, c.tytuł projektu, d.nazwę beneficjenta, e.wartość projektu w PLN, f.kwotę dofinansowania z funduszu Spójności. Wzór tablicy informacyjnej zawiera załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Tablicę informacyjną Wykonawca umieści niezwłocznie po rozpoczęciu zadania. 2.Tablice pamiątkowa sztuk 4 o wymiarach, szerokość 1m, wysokość 0,7m. Tablica pamiątkowa musi zawierać, a.emblemat Unii Europejskiej, odwołanie słowne do Unii Europejskiej, odwołanie słowne do Funduszu Spójności, logo i hasło promocyjne POIiŚ oraz logo beneficjenta. Powyższe informacje muszą zajmować co najmniej 25% procent powierzchni tablicy, b.informację o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej Projekt, wstawić tytuł projektu, współfinansowany przez Unię Europejska, ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, c.tablica pamiątkowa powinna być wykonana i zamontowana w terminie do miesiąca czasu, przed datą zakończenia robót budowlanych po uprzednim zdemontowaniu tablicy informacyjnej. Wzór tablicy pamiątkowej zawiera załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3.Szczegółowa lokalizacja tablic będzie uzgodniona z Zamawiającym. Tablice musza być zgodne z Zasadami promocji projektów dla beneficjentów programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 2013. Tablice należy wykonać z trwałego materiału, w technologii odpornej na działanie warunków atmosferycznych , deszcz, śnieg, mróz, słońce, wiatr gwarantującej czytelność informacji oraz wysoki poziom estetyczny tablicy przez okres minimum 5 lat. Konstrukcja wsporcza oraz fundament winien być zaprojektowany zgodnie z odpowiednimi normami. 3.2. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wszelkich nadzorów wynikających z uzgodnień zawartych w dokumentacji projektowej, oraz obsługi geodezyjnej, archeologicznej i wykonania inwentaryzacji powykonawczej, koszt powinien być wliczony w ogólną wartość zamówienia i nie podlega odrębnej zapłacie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 100 000zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia do oferty należy dołączyć, 1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia , budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami ścieków o długości nie mniejszej niż 2km każda, o wartości łącznej 8 000 000 zł. brutto lub jednej roboty odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami ścieków o długości nie mniejszej niż 6 km, wartość roboty nie mniejsza niż 8 000 000 zł, potwierdzone dokumentem, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dokument musi potwierdzać wymagany zakres prac, ich wartość oraz datę wykonania i miejsce realizacji. Ocena spełnienia warunku na zasadzie spełnia, nie spełnia. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wypełnienia wykazu zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć,. Oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, ze dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji niniejszego zamówienia kierownikiem budowy branży sanitarnej oraz że dysponuje kierownikiem robót branży drogowej i elektrycznej, posiadających uprawnienia do samodzielnego kierowania, nadzorowania i kontrolowania robót w pełnym zakresie, z aktualną przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca zobligowany jest wypełnić załącznik nr 5 do SIWZ tj. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem i treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej do oferty należy dołączyć, Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 4 000 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy jedynie w zakresie, a. zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, b. zmian związanych z ustanowieniem przez wykonawcę osób i podmiotów uczestniczących w wykonywaniu zamówienia z uwzględnieniem branży sanitarnej, drogowej i elektrycznej z odpowiednimi uprawnieniami, c. wystąpienia robót dodatkowych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany o których mowa w pkt a i c, będą wprowadzane odrębną umową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipsrodaslaska.pl - Średzka Woda Sp. z o.o. - przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Średzka Woda Sp. z o.o , ul. Sikorskiego 43, 55-300 Środa Śl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Średzka Woda Sp. z o.o , ul. Sikorskiego 43, 55-300 Środa Śl..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko (POiŚ).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.