eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Sprzątanie pomieszczeń w budynkach MOPS w Wałbrzychu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-24

Wałbrzych: Sprzątanie pomieszczeń w budynkach MOPS w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 226191 - 2012; data zamieszczenia: 24.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Beethovena 1-2, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 6640800, faks 0-74 6640800.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń w budynkach MOPS w Wałbrzychu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na sprzątaniu pomieszczeń biurowych w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałbrzychu, przy ul. Beethovena 1-2, w budynku Centrum Integracji Rodziny przy ul. Grota Roweckiego 3, budynku Działu Świadczeń Rodzinnych przy ul. Limanowskiego 11 oraz w budynku Centrum Aktywności Lokalnej przy ul. Mickiewicza 26. I. Wszelkie prace wchodzące w zakres niniejszej usługi będą wykonywane przez wykonawcę za pomocą własnego sprzętu i własnych środków czystości. W zakres zlecanej usługi wchodzi wykonywanie następujących czynności: 1. Codziennie w dni robocze: a) mycie i odkurzanie podłóg w pomieszczeniach oraz ciągów komunikacyjnych, b) wycieranie kurzu z mebli, urządzeń, parapetów oraz grzejników c.o., c) wyrzucanie śmieci z koszy, d) utrzymanie czystości w toaletach, e) utrzymanie w czystości umywalek w pomieszczeniach biurowych, f) mycie drzwi i płytek w toaletach, g) uzupełnienie papieru toaletowego w toaletach, h) uzupełnienie ręczników papierowych w pojemnikach, i) uzupełnienie mydła w płynie w dozownikach. 2. Okresowo: a) mycie okien wraz z parapetami - raz na kwartał, b) akrylowanie podłóg w pomieszczeniach biurowych w budynkach przy ul. Beethovena 1 - 2, Grota Roweckiego 3, Mickiewicza 26 - raz na pół roku - czerwiec i grudzień. c) mycie drzwi w pomieszczeniach biurowych - raz na pół roku, d) uzupełnienie kostek toaletowych w muszlach toaletowych. II. Dodatkowe informacje niezbędne dla właściwego wykonania przedmiotu zamówienia: 1. Budynek biurowy MOPS przy ul. Beethovena 1 - 2 w Wałbrzychu a) powierzchnia pomieszczeń biurowych i ciągów komunikacyjnych wynosi ok. 2350 m2, b) wielkość powierzchni objętych usługą akrylowania wynosi ok. 1446 m2, c) sala konferencyjna sprzątana będzie raz w tygodniu, pomieszczenia magazynowe i archiwum raz w miesiącu, d) w budynku stale przebywa ok. 100 osób, e) wykonywanie usług objętych przedmiotem zamówienia odbywać się będzie od godz. 15.30, f) w budynku jest: - okien zespolonych 150 x 225 cm - 72 szt., - małych okien 105 x 75 cm - 29 szt., - drzwi - 90 szt., - muszli toaletowych - 14 szt., - pisuarów - 7 szt., - umywalek - 21 szt., - toalet - 8 szt., - pojemników na papier - 6 szt., - dozowników na mydło - 6 szt., 2. Budynek Centrum Integracji Rodziny przy ul. Grota Roweckiego 3 w Wałbrzychu a) powierzchnia pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych wynosi ok. 552 m2. b) wielkość powierzchni objętych usługą akrylowania wynosi ok. 394 m2. c) w budynku stale przebywa ok. 40 osób. d) wykonywanie usług objętych przedmiotem zamówienia odbywać się będzie od godz. 15.30 w okresie wakacji oraz ferii świątecznych i zimowych, w pozostałe dni od godz. 15.30 - pomieszczenia biurowe, od godz. 18.00 - pomieszczenia świetlicowe. e) w budynku jest: - okien 180 x 250 cm - 18 szt. - okien 160 x 250 cm - 2 szt. - okien 110 x 150 cm - 4 szt. - okien 150 x 230 cm - 1 szt. - okien 110 x 50 cm - 3 szt. - okien 130 x 200 cm - 3 szt. - toalet - 3 szt. - muszli toaletowych - 8 szt. - dozowników na mydło - 6 szt. - drzwi - 25 szt. - pojemników na ręczniki papierowe - 2 szt. - umywalek - 9 szt. 3. Budynek Działu Świadczeń Rodzinnych przy ul. Limanowskiego 11 w Wałbrzychu a) powierzchnia pomieszczeń biurowych i ciągów komunikacyjnych wynosi ok. 290 m2, b) w budynku stale przebywa ok. 40 osób, c) wykonywanie usług objętych przedmiotem zamówienia odbywać się będzie w przedziale od godz. 13.00 - 18.00. d) w budynku jest: - okien podwójnych drewnianych 110 x 200 cm - 17 szt. - okien 200 x 200 cm - 2 szt. - drzwi - 15 szt. - muszli toaletowych - 2 szt. - pisuarów - 1 szt. - umywalek - 4 szt. - pojemników na papier - 2 szt. - dozowników na mydło - 2 szt. - toalet - 2 szt. 4. Budynek Centrum Aktywności Lokalnej przy ul. Mickiewicza 26 w Wałbrzychu a) powierzchnia pomieszczeń biurowych i ciągów komunikacyjnych wynosi ok. 400 m2, b) wielkość powierzchni objętych usługą akrylowania wynosi ok. 321 m2, c) w budynku stale przebywa ok. 50 osób, d) wykonywanie usług objętych przedmiotem zamówienia odbywać się będzie od godz. 15.30, e) w budynku jest: - okien 120 x 120 cm - 9 szt. - okien 45 x 120 cm - 3 szt. - okien 205 x 130 cm - 6 szt. - okien 200 x 200 cm - 1 szt. - okien 120 x 170 cm - 2 szt. - okien 200 x 120 cm - 9 szt. - drzwi - 18 szt. - muszli toaletowych - 4 szt. - umywalek - 4 szt. - pojemników na ręczniki papierowe - 5 szt. - dozowników na mydło - 5 szt. - toalet - 4 szt. 5. Dodatkowe informacje: - zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w poszczególnych budynkach, w celu właściwego oszacowania stawki ofertowej, - o terminie rozpoczęcia usługi akrylowania podłóg, zamawiający każdorazowo poinformuje wykonawcę osobnym pismem. - w przypadku uchylania się wykonawcy od realizacji usługi akrylowania, w wyznaczonych przez zamawiającego terminach, o których mowa powyżej, zamawiający po wcześniejszym dwukrotnym pisemnym wezwaniu do rozpoczęcia świadczenia usługi, będzie uprawniony do zlecenia wykonania usługi we własnym zakresie i obciążenia wykonawcy jej kosztami..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Impel Cleaning sp. o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117063,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 84670,74

  • Oferta z najniższą ceną: 84670,74 / Oferta z najwyższą ceną: 142360,20

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotowe zamówienie dotyczy usługi powszechnie dostępnej , o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Usługi będące przedmiotem przedmiotem zamówienia są usługami o określonych standardach jakościowych, są w pełni porównywalne i jedynym ich wyróżnikiem jest cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.