To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-23
Warszawa: Dostawa, montaż i ustawienie mebli w miejscu wskazanym przez Zamawiającego dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-150/2011
Numer ogłoszenia: 226175 - 2011; data zamieszczenia: 23.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184671 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, faks 022 5720377.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i ustawienie mebli w miejscu wskazanym przez Zamawiającego dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-150/2011.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa, montaż i ustawienie mebli w miejscu wskazanym przez Zamawiającego dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety: Pakiet 1 - krzesła i fotele, Pakiet 2 - szafy biurowe dla Katedry Dermatologii i Wenerologii WUM, Pakiet 3 - meble metalowe, Pakiet 4 - meble do sekretariatu Rektora i do pokoju Kierownika Biura Rektora Pakiet 5 - fotele biurowe na potrzeby Dziekanatu Wydziału nauki o Zdrowiu w ramach projektu Kształcenie zawodowe pielęgniarek i położnych w ramach studiów pomostowych, Pakiet 6 - szafy na potrzeby Kliniki Neurologii WUM Pakiet 7 - meble biurowe Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w formularzach cenowych stanowiących załączniki dla poszczególnych pakietów załączniki od 2.1 do 2.7 (Formularz cenowy), o których mowa w części II ust. 4 SIWZ. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa mebli do miejsc wskazanych w załącznikach 2.1-2.7, ustawienie i montaż mebli w sposób tworzący stabilną konstrukcję całości. W przypadku mebli wiszących montaż obejmuje zawieszenie mebli w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Ostateczna kolorystka tapicerki i oklein meblowych zostanie ustalona z Użytkownikami przed przystąpieniem do realizacji zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.14.11.00 - Regały 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie w zakresie Pakietu 5 realizowane jest w ramach projektu Kształcenie zawodowe pielęgniarek i położnych w ramach studiów pomostowych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społeczego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, na podstawie umowy dofinansowania nr 49/SP-EFS/ZZP-02/10/2/1210/1403, z dnia 24.11.2010 r..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet 1 - krzesła i fotele
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mes Rota, ul. Ogrodowa 2c, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2440,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2727,79
Oferta z najniższą ceną: 2682,63 / Oferta z najwyższą ceną: 4286,55
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet 2 - szafy biurowe dla Katedry Dermatologii i Wenerologii WUM,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jard sp. z o.o., Al. Ujazdowskie 26/32, 00-478 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2560,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1107,00
Oferta z najniższą ceną: 627,30 / Oferta z najwyższą ceną: 1969,54
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet 4 - meble do sekretariatu Rektora i do pokoju Kierownika Biura Rektora
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jard sp. z o.o., Al. Ujazdowskie 26/32, 00-478 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6829,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7859,70
Oferta z najniższą ceną: 1217,50 / Oferta z najwyższą ceną: 10910,10
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet 5 - fotele biurowe na potrzeby Dziekanatu Wydziału nauki o Zdrowiu w ramach projektu Kształcenie zawodowe pielęgniarek i położnych w ramach studiów pomostowych,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mes Rota, ul. Ogrodowa 2c, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 894,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 761,06
Oferta z najniższą ceną: 761,06 / Oferta z najwyższą ceną: 1414,50
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet 6 - szafy na potrzeby Kliniki Neurologii WUM
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mes Rota, ul. Ogrodowa 2c, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 853,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1111,11
Oferta z najniższą ceną: 1111,11 / Oferta z najwyższą ceną: 1599,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet 7 - meble biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jard sp. z o.o., Al. Ujazdowskie 26/32, 00-478 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2611,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2127,90
Oferta z najniższą ceną: 1445,25 / Oferta z najwyższą ceną: 3500,58
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych, kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Rzeszów, Zamość
- Dostawa routerów i switchy
- Pełn. funk. insp. nadzoru dla zad. pn.:Przebudowa i rozbudowa 2 odc. na DW nr 719 w ramach zad.: Przebudowa i rozbudowa DW nr 719 na odc. od km 38+683 do km 39+421 w m. Chylice Kolonia, gm. Jaktorów.
- Dostawa materiałów gospodarczych do internatów i kwater internatowych
- Dostawa sprzętu teleinformatycznego na potrzeby Instytutu Matematycznego Polskiej Akademii Nauk.
- "Remont ulic m.st. Warszawy z podziałem na 2 części"...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli, wyposażenia, sprzętu IT, zabawek i pomocy dydaktycznych do Przedszkola w Snopkowie
- "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą konstrukcji dachu budynków mieszkalnych Domu Pomocy Społecznej w Kozienicach wraz z zagospodarowaniem terenu".
- "Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu" - dostawa mebli biurowych
- Dostawa, montaż i ustawienie mebli z niezbędnym wyposażeniem dla budynku Akademika VICTORIA Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Jarosławiu
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia sal lekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Grójcu.
- Dostawa i montaż mebli biurowych, gabinetowych oraz socjalnych do budynku administracyjnego Komendy Głównej Straży Granicznej przy al. Niepodległości 100 w Warszawie
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.