eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przytoczna › Przebudowa ulic Polnej i Środkowej w miejscowości Przytoczna wraz z odwodnieniem



Ogłoszenie z dnia 2007-11-19

Przytoczna: Przebudowa ulic Polnej i Środkowej w miejscowości Przytoczna wraz z odwodnieniem
Numer ogłoszenia: 226171 - 2007; data zamieszczenia: 19.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przytoczna, ul. Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna, woj. lubuskie, tel. 0-95 7494310, fax 0-95 7494311.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytoczna.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic Polnej i Środkowej w miejscowości Przytoczna wraz z odwodnieniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje przebudowę ulic Polnej i Środkowej w m. Przytoczna wraz z odwodnieniem, przebudowa ta obejmuje: 1. Ulica Środkowa (klasa drogi D) - wykonanie kolektora kanalizacji deszczowej średnicy 0,3 m z rur PP - 194 m wraz ze studniami rewizyjnymu śred, 1000 mm i wpustowymi śred. 500mm, - wykonanie pasa ruchu jako ciągu pieszojezdnego 1.276 m kwadrat. z kostki betonowej typu POLBRUK 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubośći 3 cm i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 grubości 15cm, - zjazdy indywidualne 219 m kwadrat. z kostki betonowej POLBUK 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 3 cm i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 grubości 10 cm, - progi zwalniajace 1,5 x 5,0 m z kostki betonowej typu POLBRUK 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 3 cm i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 grubości 15 cm, - wykonanie zieleni towarzyszacej - humus obsiany trawą 367 m kwadrat. - oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu. 2. Ulica Polna ( klasa drogi D) - kolektor kanalizacji deszczowej śred. 0,4 m z rur PP - 399 m wraz ze studniami rewizyjnymi śred. 1000 mm i wpustowymi sred. 500 mm, - nawierzchnię ulicy 2.186 m kwadrat. z kostki betonowej typu POLBRUK 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 3 cm i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 grubości 15 cm, - zjazdy indywidualne 739 m kwadrat. z kostki betonowej typu POLBRUK 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 3 cm i podbudowie z kruszywa łamabego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 grubości 10 cm, - budowa chodników z możliwością parkowania samochodów osobowych 739 m kwadrat. z kostki betonowej typu POLBRUK 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 3 cm i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie0/31.5 grubości 15 cm, - budowę stanowisk parkingowych dla samochodów osobowych 160 m kwadrat.z kostki betonowej typu POLBRUK 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 3 cm i podbudowie z kruszywa łąmanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 grubości 15 cm, - skrzyżowanie wyniesione i progi zwalniające 1,5 x 5 m z kostki betonowej typu POLBRUK 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 3 cm i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 grubości 15 cm, - wykonanie zieleni towarzyszącej - humus obsiany trawą 569 m kwadrat. - oznakowanie dróg i urzadzenia bezpieczeństwa ruchu

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 60 000 PLN,(słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych). Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczośći (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, ze zmianami).Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w SIWZ. Pozostałe formy wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznznia na rachunku Zamawiającego. dokument w formie poręczenia winien obejmować czas realizacji zamówienia oraz zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu , następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzajacy spełnienie warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie zadania - spełnienie tego warunku zostanie uznane jeżeli w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwa zadania odpowiadajace swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiacym przedmiot zamówienia to jest ułożył minimum 5 000 m kwadrat. nawierzchni z kostki betonowej POLBRUK lub podobnej, oraz wykonali mini. 500 mb kanalizacji z rur PP lub PCV o średnicy od 20 do 40 mm. Nie dopuszcza się sumowania wykonanych robót celem uzyskania minimalnej wymaganej ilości poszczególnych asortymentów robót.W przypadku składania ofert przez konsorcjum warunek ten może być spełniony przynajmniej pzrez jednego z jego uczestników co do danego rodzaju robót, 3. Wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika budowy w zakresie objetym zamówieniem, oraz min. 15 pracowników produkcyjnych, 4. znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia - za spełnienie powyższgo warunku Zamawiający uzna przedstawienie sprawozdania finansowego za III kwartał 2007r. nie wykazujące straty grożącej przerwaniem działalności Wykonawcy, nie zaleganie z podatkami i składkami, opłatami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne oraz wykazanie sie posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej zamówieniem. 5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu Wykonawcy składają nastepujące dokumenty: A.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarzcej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.2. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadzceń, że uzyskał przewidziame prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, A.3. Oswiadzcenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawu Prawo zamówień publicznych - według wzoru z SIWZ, A.4. Aktualna informacja z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, A.5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, B.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadajacych swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości i zakresu rzeczowego oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzajacymi, że roboty te zostały wykonane należycie - wg. wzoru stanowiacego załącznik do SIWZ, B.2. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - według wzoru stanowiacego załącznik do SIWZ, B.3. Wykaz podmiotów które będa uczestniczyć w wykonaniu zadania (podwykonawcy) - wg. wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, C.1. Polisa, a w przyadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zakres odpowiedzialności musi obejmować wykonywanie robót objetych zamówieniem. C.2. sprawozdanie finansowe za III kwartał 2007r. a w przypadku braku obowiazku składania takiego sprawozdania inny dokument potwierdzajacy sytuację ekonomiczno - finansową Wykonawcy, . Wykonaca zamieszkały poza terytprium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A1, A.2, A,5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, żę: - 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości - wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięy przed upływem terminu składania ofet, -2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rosłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwych organów - wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, D.2. zamiast dokumentu o którm mowa w pkt A.4. składa zaświadzcenie własciwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wczesniej niż 6 miesiecy przedupływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w punktach D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż w terminach okreslonych w punkcie D. Dokumenty wymagane w przypadku skladania oferty wspólnej: Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w punktach A do C oraz D (jeżeli dotyczy) dla każdego partnera osobno, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopi potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną /ne do reprezentownia Wykonawcy lub osobę /osoby upełnomocnione do podpisania oferty (dołączyć pełnomocnictwo). Dokumenty sporzadzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przytoczna.bip.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przytoczna ul Rokitniańska 4 66-340 Przytoczna pok. nr 20 (sekretariat).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Przytoczna ul. Rokitniańska 4 66-340 Przytoczna pok. nr 20 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.