eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bochni w ramach środków Funduszu Pracy oraz w ramach projektu WIATR W ŻAGLE realizowanego przez Powiatowy Urząd pracy w Bochni w ramach Poddziałania 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-28

Bochnia: Szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bochni w ramach środków Funduszu Pracy oraz w ramach projektu WIATR W ŻAGLE realizowanego przez Powiatowy Urząd pracy w Bochni w ramach Poddziałania 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 226166 - 2012; data zamieszczenia: 28.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni , ul. Wojska Polskiego 3, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6111051, faks 014 6111051.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-bochnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bochni w ramach środków Funduszu Pracy oraz w ramach projektu WIATR W ŻAGLE realizowanego przez Powiatowy Urząd pracy w Bochni w ramach Poddziałania 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: Obsługa kasy fiskalnej dla 10 osób bezrobotnych Kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w zakresie kat. C dla 5 osób bezrobotnych Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG stal zwykła i nierdzewna dla 5 osób bezrobotnych Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG-MIG dla 5 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bochni w ramach środków Funduszu Pracy ABC przedsiębiorczości dla 5 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bochni w ramach projektu WIATR W ŻAGLE realizowanego przez Powiatowy Urząd pracy w Bochni w ramach Poddziałania 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku I i V części zamówienia Wykonawca musi być wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonych przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy, wpis musi być aktualny na rok 2012. Ponadto w II części zamówienia Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia prowadzonego przez wojewodę właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności objętej wpisem, w II i Iv części zamówienia Wykonawca musi posiadać atest Instytutu Spawalnictwa uprawniającego do szkoleń i egzaminowania spawaczy w zakresie poszczególnych części zamówienia. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków nastąpi na podstawie przedłożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w punkcie VI SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch usług grupowych polegających na przeprowadzeniu szkoleń dla minimum 10 osób o tematyce będącej przedmiotem zamówienia potwierdzonych referencjami. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków nastąpi na podstawie przedłożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w punkcie VI SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku I, III, IV i V części zamówienia Wykonawca musi posiadać salę wykładową o powierzchni minimum 20 m2 z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia, wyposażoną w rzutnik/projektor, ekran, komputer, oraz potencjał techniczny wymieniony w poszczególnych częściach zamówienia. Szkolenie powinno być zorganizowane w odpowiednich pomieszczeniach z zapewnionym zapleczem do przeprowadzenia szkolenia tj.: posiadających odpowiednie warunki sanitarne i spełniające wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy. W przypadku II części zamówienia Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym w zakresie warunków lokalowych, wyposażenia dydaktycznego, miejsca przeznaczonego do prowadzenia zajęć praktycznych, miejsca przeznaczonego do jazdy w warunkach specjalnych oraz pojazdami samochodowymi odpowiednimi do zakresu prowadzonego szkolenia, o których mowa w art. 39g ustawy o transporcie drogowym oraz potencjał techniczny wymieniony w poszczególnej części zamówienia. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków nastąpi na podstawie przedłożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w punkcie VI SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku I części zamówienia: zajęcia teoretyczne muszą być prowadzone przez osoby posiadające: a) Wykształcenie wyższe zgodne z zakresem prowadzonych zajęć; b) Co najmniej 3 - letni staż pracy w zakresie prowadzenia szkoleń o podobnej lub tożsamej tematyce; c) Przygotowanie pedagogiczne. zajęcia praktyczne muszą być prowadzone przez osoby posiadające: a) Wykształcenie minimum średnie; b) Co najmniej 3 - letni staż pracy w zakresie prowadzenia szkoleń o podobnej lub tożsamej tematyce; c) Przygotowanie pedagogiczne W przypadku V części zamówienia zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą być prowadzone przez osoby posiadające: a) Wykształcenie wyższe zgodne z zakresem prowadzonych zajęć; b) Co najmniej 3 - letni staż pracy w zakresie prowadzenia szkoleń o podobnej lub tożsamej tematyce; c) Przygotowanie pedagogiczne. W przypadku II części zamówienia Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o których mowa w art. 39g ustawy o transporcie drogowym oraz potencjał techniczny wymieniony w poszczególnej części zamówienia. W przypadku III i IV części zamówienia zajęcia teoretyczne muszą być prowadzone przez osoby posiadające: a) Wykształcenie wyższe zgodne z zakresem prowadzonych zajęć; b) Co najmniej 3 - letni staż pracy w zakresie prowadzenia szkoleń o podobnej lub tożsamej tematyce; c) Przygotowanie pedagogiczne. zajęcia praktyczne muszą być prowadzone przez osoby posiadające: a) Wykształcenie minimum średnie; b) Co najmniej 3 - letni staż pracy w zakresie prowadzenia szkoleń o podobnej lub tożsamej tematyce; c) Przygotowanie pedagogiczne Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków nastąpi na podstawie przedłożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w punkcie VI SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy Formularz cenowy Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Program szkolenia Kalkulacja kosztów szkolenia Oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu samodzielnie/powierzeniu podwykonawcom zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Posiadanie certyfikatów, akredytacji dotyczących Wykonawcy - 15
  • 3 - Ilość wykonanych szkoleń przez Wykonawcę o podobnym charakterze - 25

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę kadry prowadzącej szkolenie - pod warunkiem, że proponowana kadra będzie spełniała warunki opisane w niniejszej specyfikacji. Informacja o zmianie musi wpłynąć do Zamawiającego na piśmie, na co najmniej jeden dzień przed zaistniałą okolicznością. 2. W uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę miejsca prowadzenia szkolenia. Informacja o zmianie musi wpłynąć do Zamawiającego na piśmie co najmniej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia. W przypadku nagłych zdarzeń losowych ww. termin nie musi być zachowany. Informacja musi wpłynąć na piśmie do Zamawiającego niezwłocznie po zaistniałym zdarzeniu. 3. W uzasadnionych przypadkach za zgodą Wykonawcy, Zamawiający może zmienić termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia, przy czym warunki dotyczące tygodniowego wymiaru godzin oraz okresu realizacji zamówienia nie mogą ulec zmianie. 4. Ogólny koszt szkolenia ulegnie zmniejszeniu o kwotę przypadającą na 1-go uczestnika bez konieczności sporządzania aneksu do umowy - w przypadku: a/ nie podjęcia szkolenia przez skierowaną osobę bezrobotną. b/ rezygnacji osoby bezrobotnej ze szkolenia, proporcjonalnie do liczby godzin szkolenia, w którym uczestnik nie brał udziału oraz niewykonanych usług, c/ nieukończenia szkolenia przez skierowaną osobę bezrobotną z powodu choroby, proporcjonalnie do liczby godzin szkolenia, w którym uczestnik nie brał udziału oraz niewykonanych usług, Zmiany umowy dokonuje się w formie aneksu do umowy podpisanej przez Zamawiającego i Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_bochenski/podmiotowe/Zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 32-700 Bochnia, ul. Wojska Polskiego 3, parter - stanowisko 8..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2012 godzina 12:00, miejsce: 32-700 Bochnia, ul. Wojska Polskiego 3, pokój nr 15 - I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obsługa kasy fiskalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego Obsługa kasy fiskalnej dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bochni w ramach środków Funduszu Pracy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Posiadanie certyfikatów, akredytacji dotyczących Wykonawcy - 15
    • 3. Ilość wykonanych szkoleń przez Wykonawcę o podobnym charakterze - 25

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w zakresie kat. C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego Kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w zakresie kat. C dla 5 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bochni w ramach środków Funduszu Pracy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Posiadanie certyfikatów, akredytacji dotyczących Wykonawcy - 15
    • 3. Ilość wykonanych szkoleń przez Wykonawcę o podobnym charakterze - 25

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG stal zwykła i nierdzewna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG stal zwykła i nierdzewna dla 5 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bochni w ramach środków Funduszu Pracy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Posiadanie certyfikatów, akredytacji dotyczących Wykonawcy - 15
    • 3. Ilość wykonanych szkoleń przez Wykonawcę o podobnym charakterze - 25

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG-MIG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG-MIG dla 5 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bochni w ramach środków Funduszu Pracy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Posiadanie certyfikatów, akredytacji dotyczących Wykonawcy - 15
    • 3. Ilość wykonanych szkoleń przez Wykonawcę o podobnym charakterze - 25

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ABC przedsiębiorczości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w trybie indywidualnym ABC przedsiębiorczości dla 5 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bochni w ramach projektu Wiatr w żagle realizowanego przez Powiatowy Urząd pracy w Bochni w ramach Poddziałania 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Posiadanie certyfikatów, akredytacji dotyczących Wykonawcy - 15
    • 3. Ilość wykonanych szkoleń przez Wykonawcę o podobnym charakterze - 25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.