eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawadzkie › Poprawa bezpieczeństwa oraz warunków ruchu poprzez przebudowę drogi gminnej nr 105617 O ul. Miarki w Zawadzkiem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-03

Zawadzkie: Poprawa bezpieczeństwa oraz warunków ruchu poprzez przebudowę drogi gminnej nr 105617 O ul. Miarki w Zawadzkiem
Numer ogłoszenia: 22613 - 2016; data zamieszczenia: 03.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zawadzkie , ul. Dębowa 13, 47-120 Zawadzkie, woj. opolskie, tel. 77 462 31 00, faks 77 462 31 75; 462 31 76.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawadzkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa bezpieczeństwa oraz warunków ruchu poprzez przebudowę drogi gminnej nr 105617 O ul. Miarki w Zawadzkiem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy drogi gminnej nr 105617 O ul. Miarki w Zawadzkiem. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Rozbudowę i przebudowę istniejących chodników na ul. Miarki w taki sposób , aby zapewnić bezpieczny ruch pieszy. 2.Przebudowę nawierzchni jezdni ul. Miarki poprzez wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej 3.Zmianę promieni łuków w obrębie skrzyżowań w celu poprawy bezpieczeństwa i komfortu ruchu. Korektę niwelety jezdni tak, aby zapewnić odprowadzenie wód opadowych do istniejącej kanalizacji deszczowej. Roboty przygotowawcze - roboty rozbiórkowe - rozebranie istniejącej nawierzchni drogi (frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr.4cm) oraz chodników , zjazdów i krawężników Roboty ziemne - wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni głębokość 45cm - wykonanie koryta dla chodników głębokości 10cm Kategoria geotechniczna I. Odwodnienie - Odwodnienie bez zmian - tak jak dotychczas, wody opadowe i roztopowe odprowadzane będą do istniejącej kanalizacji deszczowej. Roboty krawężnikowe - Ustawienie krawężników i obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem (beton C16/20) Podbudowy Dla jezdni- poszerzenia - Warstwa odcinająca zagęszczana ręcznie , grubość warstwy po zagęszczeniu 6cm - Podbudowa z kruszywa łamanego grubość warstwy 30 cm Dla chodników - Warstwa odcinająca zagęszczana ręcznie , grubość warstwy po zagęszczeniu 6cm - Podbudowa z kruszywa łamanego grubość warstwy 10 cm - Podbudowa z kruszywa łamanego na zjazdach do posesji 15 cm Nawierzchnie Jezdnia - Nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych grysowych warstwa wiążąca ( poszerzenia) 5cm - Nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych grysowych warstwa ścieralna grubości 4cm Chodnik - Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej 20x10cm o grubości 8 cm na podsypce cementowo piaskowej gr.5cm Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej Główne parametry geometryczne Ciąg główny - długość jezdni - 589 m - szerokość jezdni - 5,50m - 6,0 m - powierzchnia jezdni -3364,50 m2 - szerokość chodnika - 1,50 -2, 20m - powierzchnia chodników ~ 1649,45 m2 - powierzchnia zjazdów ~ 340,50 m2 Roboty inne - regulacja pionowa studni telekomunikacyjnych - regulacja pionowa studni rewizyjnych kanalizacyjnych i ciepłowniczych - regulacja pionowa zaworów - oznakowanie poziome jezdni na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych - ustawienie solarnej lampy oświetlenia ulicznego dedykowanej przejściu dla pieszych Szczegółowy zakres robót przedstawia Przedmiar robót, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, opis techniczny i dokumentacja rysunkowa.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie 16.000,00 zł ( słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniężnej - na konto Urzędu Miejskiego w Zawadzkiem - Bank Spółdzielczy w Zawadzkiem Nr 51 8909 0006 2000 0000 0299 0006 z adnotacją - Wadium przetargowe Przebudowa drogi gminnej nr 105617O ul. Miarki w Zawadzkiem b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) gwarancjach bankowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty ,o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) Wadium wymienione w ppkt. b-e w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 18.03.2016r. do godz. 10:00 3. Zwrot wadium Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z zapisami art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Oferty bez wniesionego wadium zostaną odrzucone.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się tylko Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców spełniających przesłanki określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Oferta musi zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, które winny być podpisane przez oferenta lub jego zastępcę. Oferta powinna być napisana w języku polskim. Oferta musi spełnić wszystkie wymagania stawiane przez zamawiającego. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, Zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w pkt 6 SIWZ, na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone. 1. Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3a do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się tylko Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców spełniających przesłanki określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Oferta musi zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, które winny być podpisane przez oferenta lub jego zastępcę. Oferta powinna być napisana w języku polskim. Oferta musi spełnić wszystkie wymagania stawiane przez zamawiającego. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, Zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w pkt 6 SIWZ, na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone. 1. Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3a do SIWZ. W zakresie spełniania warunków określonych w art. 22 ust. 1 Zamawiający żąda od wykonawców następujących dokumentów: Wykonawca winien dołączyć do oferty wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo - w tym wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu remontu lub przebudowy lub budowy drogi publicznej - o wartości robót co najmniej 500.000,00 zł brutto - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się tylko Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców spełniających przesłanki określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Oferta musi zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, które winny być podpisane przez oferenta lub jego zastępcę. Oferta powinna być napisana w języku polskim. Oferta musi spełnić wszystkie wymagania stawiane przez zamawiającego. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, Zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w pkt 6 SIWZ, na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone. 1. Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3a do SIWZ. W zakresie spełniania warunków określonych w art. 22 ust. 1 Zamawiający żąda od wykonawców następujących dokumentów: Wykonawca winien dołączyć do oferty wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - w tym przynajmniej jeden rozścielacz mas bitumicznych, jedną frezarką do nawierzchni drogowych z podajnikiem, jedną skrapiarkę lepiszcza, jeden walec statyczny gładki, jeden ubijak spalinowy 200kg, dwa samochody samowyładowawcze - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się tylko Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców spełniających przesłanki określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Oferta musi zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, które winny być podpisane przez oferenta lub jego zastępcę. Oferta powinna być napisana w języku polskim. Oferta musi spełnić wszystkie wymagania stawiane przez zamawiającego. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, Zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w pkt 6 SIWZ, na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone. 1. Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3a do SIWZ. W zakresie spełniania warunków określonych w art. 22 ust. 1 Zamawiający żąda od wykonawców następujących dokumentów: Wykonawca winien dołączyć do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - w tym przynajmniej jedną osobą mogącą pełnić funkcję kierownika robót budowlanych w specjalności drogowej lub odpowiadające specjalności drogowej uprawnienia budowlane - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej . W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty określone w ppkt 1 lit. a, b, c - pkt. 6 SIWZ składa przynajmniej jeden z wykonawców, zaś dokumenty określone w ppkt. 2 lit a, b, c oraz ppkt 3 i 5 pkt. 6 SIWZ składa każdy wykonawca oddzielnie. Wykonawcy występujący wspólnie załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy. Dokumenty, o których mowa powyżej winny być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne dla stron postanowienia, zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zawadzkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zawadzkiem, ul. Dębowa 13, 47-120 Zawadzkie, pok. 103.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawadzkiem, ul. Dębowa 13, 47-120 Zawadzkie, pok. 101.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.