eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO /WERSJA DROGOWA/ WRAZ Z OSPRZĘTEM DO WYKONYWANIA ROBÓT UTRZYMANIOWYCH NA DROGACH POWIATOWYCH POWIATU JAROCIŃSKIEGO.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-07

Jarocin: DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO /WERSJA DROGOWA/ WRAZ Z OSPRZĘTEM DO WYKONYWANIA ROBÓT UTRZYMANIOWYCH NA DROGACH POWIATOWYCH POWIATU JAROCIŃSKIEGO.
Numer ogłoszenia: 226132 - 2009; data zamieszczenia: 07.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Zaciszna 1, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 5052949, faks 062 5052949.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO /WERSJA DROGOWA/ WRAZ Z OSPRZĘTEM DO WYKONYWANIA ROBÓT UTRZYMANIOWYCH NA DROGACH POWIATOWYCH POWIATU JAROCIŃSKIEGO..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO -WERSJA DROGOWA- WRAZ Z OSPRZĘTEM DO WYKONYWANIA ROBÓT UTRZYMANIOWYCH NA DROGACH POWIATOWYCH POWIATU JAROCIŃSKIEGO. Przedmiot zamówienia obejmuje: - ciągnik rolniczy (wersja drogowa) - szt.1. - ramię hydrauliczne - szt. 1 - głowicę do koszenia traw i krzaków - szt.1. - głowicę do ścinki poboczy -szt1. - głowicę do pogłębiania rowów - szt.1. - głowica do frezowania pni - szt.1. - ładowacz czołowy - szt.1. Opis przedmiotu zamówienia: 4.2.1. Dostawa ciągnika rolniczego /wersja drogowa/ 1. Fabrycznie nowy - rok produkcji 2009 2. Gwarancja min. 12 miesięcy. 3. Moc silnika min. 105-120 KM/ wg normy 2000/25/CE, 4. Silnik spełniający normy EURO III 5. Pojemność silnika do 4400 cm3 , turbo z regulacją elektroniczną , 6. Silnik chłodzony cieczą , 7. Układ napędowy : - napęd na cztery koła 4x4 , - sprzęgło sterowane hydrostatycznie , - skrzynia biegów zsynchronizowana , biegi pełzające od 0,5 km/h , 20 P + 20 T , - blokada tylnego mechanizmu różnicowego , 8. Układ hamulcowy i kierowniczy : - hamulce zintegrowane niezależne na 4 koła tarczowe - hamulec postojowy niezależny , - hamulec przyczepy pneumatyczny , - układ kierowniczy hydrostatyczny z regulowaną kolumną kierowniczą dwupłaszczyznowo, 9. W.O.M. przód - niezależny napęd sterowany elektro - hydraulicznie poprzez przyciski o prędkości 1000 obr./min . 10. W.O.M. tył. - niezależny napęd sterowany elektro - hydraulicznie poprzez przyciski o prędkości 540-540 E - 1000 - 1000E obr./min. 11. Podnośnik :tył - hydrauliczny sterowany mechanicznie o udźwigu 5000 kg. , przód - o udźwigu ok. 1800 kg. , 12. Balast na TUZ przedni min 300 kg 13. Szybkozłącza hydrauliczne min.- 8 szt. 14. Kabina - ogrzewanie, klimatyzacja, regulowany fotel kierowcy +dodatkowe siedzenie 15. Zaczep transportowy do przyczepy ze sworzniem . 16. Rejestracja ciągnika 2- osoby, 17. Ogumienie niskoprofilowe : przód min 480/65R24 , tył min 540/65R34 18. Ciągnik oznakowany lampą z napisem -SŁUŻBA DROGOWA- 4.2.2. Ramię hydrauliczne : 1. Rok produkcji 2009 2. Zakres roboczy 5,5-6 m , 1. Dodatkowy wysuw hydrauliczny drugiego ramienia- min. 0,7 m , 2. Obrót ramienia min 90 o 3. Udokumentowana możliwość instalowania głowic roboczych : a./ głowica do koszenia traw i krzaków, b./ głowica do ścinania poboczy , c./ głowica do czyszczenia i pogłębiania rowów d/ głowica do frezowania pni z gwarancją prawidłowej współpracy z ciągnikiem 4. Chłodnica oleju z termostatem , 5. Niezależny od ciągnika układ hydrauliczny , 6. Dwa kierunki obrotu wału tnącego sterowane z kabiny 7. Moc na hydromotorze min. 57 KM , 8. Ciężar ramienia max. 1200 - 1300 kg. 11. Połączenia ramion wzmocnione elementami kutymi , 12. Bezpiecznik najazdowy hydrauliczno- gazowy ramienia , 13. System ,,pływającej,, regulacji głowicy koszącej do terenu , 14. Bezpiecznik podnoszenia i opuszczania ramienia hydrauliczno-gazowy , 15. Sterowanie funkcjami ramienia z kabiny operatora elektrohydraulicznie - proporcjonalne / joystick / 4.2.3. Głowica do koszenia traw i krzaków 1. Rok produkcji 2009 2. Głowica tnąca o szerokości min. 1200 mm , 1. Moc na wale tnącym min. 48KM , 2. Noże tnące i rozdrabniające Y o średnicy min. 50 mm , 3. Regulacja wysokości cięcia 2-6 cm , 4. Możliwość współpracy z ramieniem hydraulicznym pkt. 4.2.2. . 5. Zapewnić dodatkowo 1 kpl. noży wymiennych 6. Znak CE producenta , 4.2.4. Głowica do ścinki poboczy 1. Rok produkcji 2009 2. Wysokość ścinki regulowana od 0 cm do 12 cm 3 Szerokość robocza min 90 cm 4 Możliwość współpracy z ramieniem hydraulicznym pkt. 4.2.2 5 Zakres pracy od -60o do +90o 6. Zapewnić dodatkowo 1 kpl. noży wymiennych 7. Znak CE producenta 4.2.5. Głowica do pogłębiania rowów 1. Rok produkcji 2009 2. Średnica wirnika min 80 cm 3. Wydajność 0,5 - 1 km/h 4. Regulowany klapą hydrauliczną strumień wyrzutu 5. Minimum 700 obr/min tarczy wyrzutowej 5. Możliwość współpracy z ramieniem hydraulicznym pkt. 4.2.2 6. Znak CE producenta , 4.2.6. Głowica do frezowania pni 1. Rok produkcji 2009 2. Głowica frezująca jednotarczowa 3. Średnica tarczy frezującej - min. 45 cm 4. Głębokość frezowania - min. 20 cm 5. Możliwość współpracy z ramieniem hydraulicznym pkt. 4.2.2 6. Znak CE producenta 4.2.7. Ładowacz czołowy 1. Rok produkcji 2009 2. szerokość łyżki załadowczej - min. 180 cm 3. Wysokość podnoszenia - min. 350 cm 4. hydrauliczne sterowanie ładowaczem czołowym z kabiny kierowcy 5. możliwość szybkiego demontażu łyżki załadowczej 6. hydraulicznie zamykana i dzielona łyżka załadowcza typu CAT 7. Udźwig - min. 1500 kg 8. Znak CE producenta.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 34.39.00.00 - Akcesoria do ciągników .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5000,00 PLN, słownie: pięćtysięcyzłotych Wadium wnosi się przed terminem składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: PKO BP ODDZIAŁ w JAROCINIE NR KONTA : 82 1020 2212 0000 5902 0120 8966 PROSZĘ PAMIĘTAĆ O WPISANIU NA POLECENIU PRZELEWU TYTUŁU WPŁATY. Za datę wpłaty wadium przyjmuje się datę wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 6.1. Warunki ogólne 6.1.1. W postępowaniu nie mogą brać udziału, a w przypadku złożenia oferty zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy, Wykonawcy: 1) którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3)zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4)osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5)spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego 6)spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7)spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8)osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9)podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10)wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy 6.1.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 Ustawy 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 Ustawy; 4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 6.2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 1-3 Ustawy 6.2.1. Doświadczenie a) Wykaz wykonanych minimum 5 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.(ciągnik , ładowacz czołowy , ramię hydrauliczne i min 3 głowice robocze zgodnie z SIWIZ) , za co najmniej 400.000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie ; ( zał. Nr 4 ) b) Załączenie opinii rekomendacji min 5 różnych odbiorców użytkujących co najmniej 300h pracy zestaw maszyn zgodnie z SIWIZ tj. ciągnik, ładowacz czołowy, ramię hydrauliczne i min 3 głowice robocze 6.2.1a. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 6.2.1. spełniają łącznie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 7.1. Do oferty Wykonawcy są zobowiązani załączyć: 7.1.1. druk OFERTA stanowiący zał. nr 1 do SIWZ oraz druk FORMULARZ CENOWY stanowiący zał. nr 1a do SIWZ; 7.1.2. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22, ust. 1 Ustawy, zał. Nr 2 7.1.3. projekt umowy podpisany i uzupełniony o merytoryczną treść w punktach dot. danych wykonawcy, stanowiący, załącznik nr 3; 7.1.4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.1.5. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, stanowiący zał. Nr 4 7.1.6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych Zamawiającemu w trakcie niniejszego postępowania. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w oryginale lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 7.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 7.1.4. SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 7.2.1. Dokumenty, o których mowa w punkcie 7.2 SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.2. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w punkcie 7.2 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http: //bip.wokiss.pl/jarocinp.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Jarocinie ul. Zaciszna 1 63-200 JAROCIN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Jarocinie ul. Zaciszna 1 63-200 JAROCIN sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.