eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługa wywozu nieczystości stałych z placówek pocztowych położonych w miejscowościachChmielnik, Rudna Mała, Krasne, Łańcut, Rzeszów, Tyczyn, Zaczernie (zamówienie z podziałem na 7 części)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-20

Kraków: Usługa wywozu nieczystości stałych z placówek pocztowych położonych w miejscowościach: Chmielnik, Rudna Mała, Krasne, Łańcut, Rzeszów, Tyczyn, Zaczernie (zamówienie z podziałem na 7 części)
Numer ogłoszenia: 226111 - 2010; data zamieszczenia: 20.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6190516.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wywozu nieczystości stałych z placówek pocztowych położonych w miejscowościach: Chmielnik, Rudna Mała, Krasne, Łańcut, Rzeszów, Tyczyn, Zaczernie (zamówienie z podziałem na 7 części).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi usuwania nieczystości stałych pochodzenia socjalno bytowego oraz dzierżawy pojemników z obiektów Poczty Polskiej S.A. objętych obszarem administrowania przez Wydział Operacyjnego Infrastruktury w Rzeszowie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia częstotliwości wywozu nieczystości stałych z placówek pocztowych w ramach bieżących potrzeb i odpowiednio zmniejszenia wynagrodzenia z tytułu realizacji umowy z zachowaniem zasad naliczania wynagrodzenia określonych w projekcie umowy. Pozostałe postanowienia dotyczące opisu przedmiotu zamówienia wynikają z załączników nr 1A-1G będących jednocześnie kalkulacją ceny ofertowej oraz załącznika nr 4, tj. projektu umowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia okaże się aktualnym zezwoleniem wydanym przez właściwy organ w zakresie związanym z przedmiotem zamówienia. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą aktualnego zezwolenia wydanego przez właściwy organ na usługę wywozu nieczystości stałych z terenu gminy (gmin) określonych w tej części zamówienia, o udzielenie której Wykonawca się ubiega.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku wzrostu opłaty środowiskowej oraz urzędowej zmiany podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych ul. Asnyka 9 pok. 318C 35-959 RZESZÓW.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2010 godzina 10:30, miejsce: POCZTA POLSKA S.A. CENTRUM INFRASTRUKTURY Oddział Regionalny w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, 35-959 Rzeszów, ul. Asnyka 9, III piętro, pok. nr 318C.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - Gmina Chmielnik 36-016 Chmielnik k/Rzeszowa 50.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okres obowiązywania umowy: od dnia 08.10.2010 do dnia 07.10.2013 r. Rodzaj pojemnika: worek 120 l, ilość pojemników: 1, szacowana częstotliwość wywozu w okresie miesięcznym: 2, szacowana ilość wywozów w okresie obowiązywania umowy: 72.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - Gmina Głogów Małopolski 36-060 Głogów Młp., Rudna Mała 47.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okres obowiązywania umowy: od dnia 08.10.2010 do dnia 07.10.2013 r. Rodzaj pojemnika: pojemnik 1100 l, ilość pojemników: 4, szacowana częstotliwość wywozu w okresie miesięcznym: 5, szacowana ilość wywozów w okresie obowiązywania umowy: 180.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - Gmina Krasne 36-007 Krasne k/Rzeszowa 170.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okres obowiązywania umowy: od dnia 08.10.2010 do dnia 07.10.2013 r. Rodzaj pojemnika: pojemnik 120 l, ilość pojemników: 1, szacowana częstotliwość wywozu w okresie miesięcznym: 4, szacowana ilość wywozów w okresie obowiązywania umowy: 144..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 - Gmina Łańcut 37-100 Łańcut, ul. Kr. Elżbiety 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okres obowiązywania umowy: od dnia 08.10.2010 do dnia 07.10.2013 r. Rodzaj pojemnika: pojemnik 1100 l, ilość pojemników: 2, szacowana częstotliwość wywozu w okresie miesięcznym: 4, szacowana ilość wywozów w okresie obowiązywania umowy: 144.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5 - Miasto Rzeszów 35-959 Rzeszów, ul. Asnyka 9 oraz 35-088 Rzeszów, ul. Matuszczaka 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 35-959 Rzeszów, ul. Asnyka 9 Okres obowiązywania umowy: od dnia 08.10.2010 do dnia 07.10.2013 r. Rodzaj pojemnika: pojemnik 1100 l, ilość pojemników: 2, szacowana częstotliwość wywozu w okresie miesięcznym: 9, szacowana ilość wywozów w okresie obowiązywania umowy: 324 oraz 35-088 Rzeszów, ul. Matuszczaka 5 Okres obowiązywania umowy: od dnia 08.10.2010 do dnia 07.10.2013 r. Rodzaj pojemnika: pojemnik 1100 l, ilość pojemników: 2, szacowana częstotliwość wywozu w okresie miesięcznym: 4, szacowana ilość wywozów w okresie obowiązywania umowy: 144.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6 - Gmina Tyczyn 36-020 Tyczyn, ul. Kilińskiego 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okres obowiązywania umowy: od dnia 08.10.2010 do dnia 07.10.2013 r. Rodzaj pojemnika: pojemnik 240 l, ilość pojemników: 1, szacowana częstotliwość wywozu w okresie miesięcznym: 4, szacowana ilość wywozów w okresie obowiązywania umowy: 144.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie Nr 7 - Gmina Trzebownisko 36-062 Zaczernie 266.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okres obowiązywania umowy: od dnia 08.10.2010 do dnia 07.10.2013 r. Rodzaj pojemnika: pojemnik 120 l, ilość pojemników: 1, szacowana częstotliwość wywozu w okresie miesięcznym: 2, szacowana ilość wywozów w okresie obowiązywania umowy: 72.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.