eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Instalacja, wdrożenie i parametryzacja oprogramowania Pracownia RCKiK wraz ze świadczeniem usług serwisowych, a także usług utrzymania i rozwoju oprogramowania.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-23

Warszawa: Instalacja, wdrożenie i parametryzacja oprogramowania Pracownia RCKiK wraz ze świadczeniem usług serwisowych, a także usług utrzymania i rozwoju oprogramowania.
Numer ogłoszenia: 226103 - 2011; data zamieszczenia: 23.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171982 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa MSWiA, ul. Wołoska 137, 02-507 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5082462, faks 022 5081216.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalacja, wdrożenie i parametryzacja oprogramowania Pracownia RCKiK wraz ze świadczeniem usług serwisowych, a także usług utrzymania i rozwoju oprogramowania..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Wykonanie instalacji, wdrożenia oraz parametryzacji oprogramowania Pracownia RCKiK będącego modułem oprogramowania Krajowy Rejestr Dawców Krwi opracowanego w ramach projektu Utworzenie Krajowego Rejestru Dawców Krwi, zrealizowanego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw, lata 2004-2006, Priorytet 1 Rozwój przedsiębiorczości i wzrost innowacyjności poprzez wzmocnienie instytucji otoczenia biznesu, Działanie 1.5 Rozwój systemu dostępu przedsiębiorców do informacji i usług publicznych on line, na podstawie umowy z Ministerstwem Edukacji i Nauki z dnia 12 grudnia 2005 r. (zwanego Oprogramowaniem lub Systemem). 2) Świadczenie na rzecz Zamawiającego w okresie 2 lat od dnia zakończenia wdrożenia Oprogramowania usług serwisowych w zakresie Oprogramowania obejmujących: a)usuwanie błędów wynikających z niewłaściwej pracy, konfiguracji lub modyfikacji Systemu, b)aktualizację Oprogramowania wynikającą z konieczności wgrania poprawek naprawiających błędne funkcjonowanie Oprogramowania, 3) Świadczenie na rzecz Zamawiającego w okresie 2 lat od dnia zakończenia wdrożenia Oprogramowania usług utrzymania i rozwoju Oprogramowania obejmujących: a)utrzymanie Systemu w ruchu na zasadach funkcjonalności z dnia podpisania protokołu zgodnie ze wzorem stanowiącym załacznik do umowy oraz parametryzację systemu na życzenie Zamawiającego bez dodawania dodatkowych funkcji, b)rozwój Oprogramowania polegający na dostosowaniu do zmian w zasadach Medycznych, realizacji postulowanych drobniejszych zmian w funkcjonalności oraz wsparciu w niwelowaniu skutków pomyłek operatorskich, c)dostosowywanie raportów do wymagań Zamawiającego, d)konsultacje merytoryczne, wsparcie techniczne działań Zamawiającego, wsparcie w konfiguracji aplikacji Systemu, e)aktualizację wersji Oprogramowania, f)konsultacje,wsparcie działań Zamawiającego w zakresie urządzeń współpracujących z Systemem. 5) Dokonywanie nieodpłatnego rozszerzania funkcjonalności Oprogramowania (dodawania dodatkowych funkcji) w takim samym zakresie w jakim rozszerzanie funkcjonalności Oprogramowania realizowane będzie w Instytucie Transfuzjologii i Hematologii z siedzibą w Warszawie oraz innych jednostkach użytkujących System na terenie kraju..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sygnity Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 180, 02-486 Warszawa, Al. Jerozolimskie 180, 02-486 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 400000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 457274,75

  • Oferta z najniższą ceną: 457274,75 / Oferta z najwyższą ceną: 571593,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.