eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Kompleksowa dostawa energii elektrycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-24

Lublin: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej
Numer ogłoszenia: 226099 - 2012; data zamieszczenia: 24.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Delegatura Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego w Lublinie , ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 521 31 00, faks 0-81 521 35 00.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.abw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej, zgodnie z podziałem wskazanym w ust. 3. 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowe zawierające elementy sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 89, poz. 625 ze zm.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z podziałem na wskazane części: 1) Część Nr I kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby budynku Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego Delegatury w Lublinie, 20-019 Lublin ul. Narutowicza 73-planowane zużycie w okresie 36 miesiecy-603.000kWh(zasilanie podstawowe) oraz 12.300kWh(zasilanie rezerwowe) 2) Część Nr II kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby budynku Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego Delegatury w Lublinie, 22-100 Chełm ul. Chemiczna 5-planowane zużycie w okresie 36 miesięcy-113.400kWh 3) Część Nr III kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby budynku Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego Delegatury w Lublinie, 21-500 Biała Podlaska ul. Kolejowa 27-planowane zużycie w okresie 36 miesięcy-90.600kWh.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-0, 65.31.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że: a) posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, b) posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki - w przypadku Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej, lub c) posiada aktualną podpisaną umowę generalną z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucyjnych energii elektrycznej na obszarze na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej - w przypadku Wykonawców nie będących Właścicielami sieci dystrybucyjnej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zamian postanowień zawartej umowy w stosunku co do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że zmiana będzie dotyczyła niżej wymienionych zdarzeń. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: 1) W przypadku wprowadzenia do stosowania nowych Taryf Operatora Systemu Dystrybucyjnego zatwierdzonych Decyzją Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki Zamawiający przyjmie zmianę cen jednostkowych netto (za usługi dystrybucji) w okresie obowiązywania umowy. Zmiany Taryfy OSD w zakresie stawek i opłat wiążą Wykonawcę i Zamawiającego, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy, z datą wejścia w życie zmienionej Taryfy OSD, przy czym w przypadku podwyżki opłat oraz stawek opłat Wykonawca poinformuje Zamawiającego na piśmie. 2) W przypadku wprowadzenia nowych Taryf Sprzedawcy rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą w zakresie sprzedaży energii elektrycznej będą się odbywać według cen jednostkowych netto (za usługi sprzedaży) zawartych w aktualnie zatwierdzonej przez Wykonawcę Taryfie Sprzedawcy, wyszczególnionych w załączniku do umowy. Zmiany umowy w zakresie cen sprzedaży energii elektrycznej są dopuszczalne w przypadku zmiany kosztów wpływających na kalkulację cen energii elektrycznej a w szczególności w przypadku zmian w przepisach prawnych dotyczących podatku VAT lub akcyzowego lub wprowadzenia lub zamiany innych opłat lub podatków związanych z energią elektryczną lub zmiany przepisów prawa skutkującej wzrostem kosztów wpływających na koszt energii elektrycznej. W takich przypadkach ceny za energię elektryczną dostarczoną na podstawie Umowy ulegają automatycznie korekcie o wartość wynikającą z powyższych zamian. Wykonawca poinformuje Zamawiającego na piśmie o korekcie ceny energii elektrycznej dostarczanej na podstawie Umowy, wskazując równocześnie zmiany przepisów prawnych stanowiące podstawę korekty. Nowe ceny energii elektrycznej będą obowiązujące dla Wykonawcy i Zamawiającego od chwili wejścia w życie wyżej wymienionych zmian przepisów prawnych stanowiących podstawę do ich korekt 3) W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, akcyzy Zamawiający przyjmuje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT, akcyzy. 4) W przypadku zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy. 5) W przypadku wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w umowie. 6) W przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia zamian spowodowanych następującymi okolicznościami: siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, zmianą danych związanych z obsługą administracyjno -organizatorską umowy (np. zmiana rachunku bankowego), zmiany danych teleadresowych), 7) W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. 8) W przypadku konieczności zmiany mocy umownej lub grupy taryfowej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.abw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Delegatura w Lublinie, ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Delegatura w Lublinie, ul.Narutowicza 73, 20-019 Lublin (wartownia).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby budynku Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego Delegatury w Lublinie, 20-019 Lublin ul. Narutowicza 73.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby budynku Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego Delegatury w Lublinie, 20-019 Lublin ul. Narutowicza 73-w okresie 36 miesięcy-planowane zużycie energii elektrycznej-603.000kWh(zasilanie podstawowe) oraz 12.300kWh(zasilanie rezerwowe).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-0, 65.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby budynku Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego Delegatury w Lublinie, 22-100 Chełm ul. Chemiczna 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby budynku Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego Delegatury w Lublinie, 22-100 Chełm ul. Chemiczna 5-w okresie 36 miesięcy-planowane zużycie energii elektrycznej-113.400kWh.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-0, 65.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby budynku Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego Delegatury w Lublinie, 21-500 Biała Podlaska ul. Kolejowa 27,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby budynku Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego Delegatury w Lublinie, 21-500 Biała Podlaska ul. Kolejowa 27- w okresie 36 miesięcy-planowane zużycie energii elektrycznej-90.600kWh.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-0, 65.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.