Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-24
Lubartów: Dostawy rekawic medycznych
Numer ogłoszenia: 226089 - 2012; data zamieszczenia: 24.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 81 855 66 08, faks 81 855 66 08.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy rekawic medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia stanowią dostawy rękawic medycznych w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ w podziale na zadania 1- 11: Zadanie nr 1 - Rękawice lateksowe niejałowe Zadanie nr 2 - Rękawice nitrylowe niejałowe Zadanie nr 3 - Rękawice winylowe niejałowe Zadanie nr 4 - Rękawice foliowe niejałowe Zadanie nr 5 - Rękawice lateksowe pudrowane jałowe Zadanie nr 6 - Rękawice latekoswe antyalergiczne jałowe Zadanie nr 7 - Rękawice neoprenowe jałowe Zadanie nr 8 - Rękawice ortopedyczne jałowe Zadanie nr 9 - Rękawice RTG jałowe Zadanie nr 10 - Rękawice do mikrochirurgii/neurochirurgii jałowe Zadanie nr 11- Rękawice poliizoprenowe bezpudrowe jałowe 2.Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : 18424300-0. 3.Dopuszcza się składanie ofert częściowych. 4.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych wielkości opakowań niż opisane w tabeli, wówczas należy tak przeliczyć ilość oferowanych opakowań, aby w efekcie możliwa była realizacja całości zamówienia. W razie konieczności należy zaokrąglić ilość zaproponowanych opakowań w górę. 5.Nie dopuszcza się składania ofert równoważnych. 6.Zamawiający wymaga aby: termin ważności na dostarczany przedmiot zamówienia wynosił min. 12 miesięce licząc od daty dostawy towaru do siedziby Zamawiającego. 7.W celu oceny zgodności z SIWZ i jakości dostarczanych wyrobów Zamawiający wymaga złożenia próbek, w ilościach wskazanych poniżej (dostarczone próbki nie podlegaja zwrotowi) : Zadanie nr 1 - Rękawice lateksowe niejałowe L.p. Rozmiar Jednostka miary Wymagana ilość próbek 1 S Opakowanie a100 szt. 1 opakowanie 2 M Opakowanie a100 szt. 1 opakowanie 3 L Opakowanie a100 szt. 1 opakowanie Zadanie nr 2 - Rękawice nitrylowe niejałowe L.p. Rozmiar Jednostka miary Wymagana ilość próbek 1 M Opakowanie a100 szt. 1 opakowanie 2 M (z wydłużonym mankietem) Opakowanie a100 szt. 1 opakowanie Zadanie nr 3 - Rękawice winylowe niejałowe L.p. Rozmiar Jednostka miary Wymagana ilość próbek 1 M Opakowanie a100 szt. 1 opakowanie Zadanie nr 4 - Rękawice foliowe niejałowe L.p. Rozmiar Jednostka miary Wymagana ilość próbek 1 Uniwersalne (męskie) Opakowanie a100 szt. 1 opakowanie Zadanie 5 - Rękawice lateksowe pudrowane jałowe L.p. Rozmiar Jednostka miary Wymagana ilość próbek 1 Nr 6,0 para 1 para 2 Nr 6,5 para 1 para 3 Nr 7,5 para 1 para 4 Nr 8,0 para 1 para 5 Nr 8,5 para 1 para 6 Nr 9,0 para 1 para Zadanie nr 6 - Rękawice latekoswe antyalergiczne jałowe L.p. Rozmiar Jednostka miary Wymagana ilość próbek 1 Nr 6,0 para 1 para 2 Nr 6,5 para 1 para 3 Nr 7,0 para 1 para 4 Nr 7,5 para 1 para 5 Nr 8,0 para 1 para 6 Nr 8,5 para 1 para Zadanie nr 7 - Rękawice neoprenowe jałowe L.p. Rozmiar Jednostka miary Wymagana ilość próbek 1 Nr 6,5 para 1 para 2 Nr 7,5 para 1 para Zadanie nr 8 - Rękawice ortopedyczne jałowe L.p. Rozmiar Jednostka miary Wymagana ilość próbek 1 Nr 7,5 para 1 para 2 Nr 8,0 para 1 para 3 Nr 8,5 para 1 para 4 Nr 9,0 para 1 para Zadanie nr 10 - Rękawice do mikrochirurgii/neurochirurgii jałowe L.p. Rozmiar Jednostka miary Wymagana ilość próbek 1 Nr 7,5 para 1 para Zadanie nr 11- Rękawice poliizoprenowe bezpudrowe jałowe L.p. Rozmiar Jednostka miary Wymagana ilość próbek 1 Nr 6,5 para 1 para Próbki winny znajdować się w oddzielnym opakowaniu niż oferta . Paczka z próbkami winna być oznaczona : Próbki do przetargu nieograniczonego na dostawy rękawic medycznych. Nr sprawy: SZP-37-2012. Wewnątrz należy umieścić informacje o nazwie i adresie Wykonawcy oraz informację, których zadań próbki dotyczą. Próbki należy złożyć w Sekretariacie SP ZOZ w Lubartowie ul. Cicha 14 21-100 Lubartów do dnia 05. 11. 2012 r. do godz. 10.00..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1.Deklaracja zgodności wystawiona przez producenta. 2.Certyfikat CE 3.Zgłoszenie/wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych 4.Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów (karty katalogowe oraz raport z badań producenta nie starszy niż z 2011 roku) 5.Do oferty należy dołączyć próbki określone w dziale III pkt 7 SIWZ (w oddzielnym opakowaniu).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Jakość - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza następujące przesłanki do zmiany warunków zawartej umowy: 1.W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy dopuszcza się zmianę wartości umowy o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT. Taka zmiana może nastąpić po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wniosku Wykonawcy zawierającego uzasadnienie faktyczne i prawne. 2.W przypadku zmiany technologii produkcji lub w przypadku zaistnienia innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, Wykonawca odpowiednio ją obniży.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-lubatow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubartowie ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pokój nr 15..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubartowie ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Dostawa sterylizatora parowego 6 jednostek STU wraz z zamontowaniem, uruchomieniem, wykonania testów, przeprowadzeniem szkolenia w zakresie obsługi oraz transportem
- Naprawa nawierzchni placu zabaw w Parku Miejskim w Lubartowie
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi wyrobów medycznych i środków biobójczych - 11 części
- Dostawy środków czystości.
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych, czyściwa, worków na śmieci i rękawiczek do Dolnośląskiego Parku Innowacji i Nauki S.A z podziałem na dwa zadania.
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.