eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościan › przebudowa i modernizacja budynku pałacowego \Betania\ w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach, gm. Czempiń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-18

POZYCJA 22607

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kościan: przebudowa i modernizacja budynku pałacowego \Betania\ w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach, gm. Czempiń Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe w Kościanie, do kontaktów: Andrzej Przybyła, Al. Tadeusza Kościuszki 22, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, tel. 065 5120825, e-mail: andrzejprzybyla@powiatkoscian.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiatkoscian.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa i modernizacja budynku pałacowego \Betania\ w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach, gm. Czempiń. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Jarogniewice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa i modernizacja budynku pałacowego \Betania\ w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach, gm.Czempiń 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Referencje dotyczące wykonywanych prac 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.21.52.13 - Domy opieki Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.13 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przebudowa i modernizacja budynku pałacowego \Betania\ w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach, gm.Czempiń Prace obejmują wykonanie poniższych prac:- podjazd dla wózków inwalidzkich,- montaż windy,- wymiana stolarki okiennej,- modernizacja pomieszczeń terapeutycznych,- wymiana instalacji wod-kan, c.o., elektrycznych,- wymiana posadzek z dostosowaniem dla osób niewidomych,- likwidacja barier architektonicznych - adaptacja pomieszczeń na cele rehabilitacyjno-terapeutyczne. Wartość zamówienia ( przedział) 60.000 - 5.278.000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.06.2007; lub data zakończenia: 30.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 20000PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: - Wykonawca musi spełniać warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych:1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia- Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z przyczyn określonych w art.24 ust. 1, 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych- Oferta Wykonawcy winna być przygotowana zgodnie z wymaganiami specyfikacji- Wykonawca powinien złożyć dokumenty wymagane w specyfikacji- Wykonawca wniesie wadium w wymaganej formie- Wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat pięciu robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.- Wymagany minimalny obrót roczny 5.000.000 PLN.- Zdolność kredytowa wykonawcy do kwoty 500.000 PLN Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dostarczenie dokumentów wymaganych w SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia oferty, poświadczony za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną. Jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej poświadczona przez wykonawcę lub osobę upoważnioną za zgodność z oryginałem umowa spółki cywilnej- Oryginały lub poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałami kopie aktualnych (wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą złożenia oferty) zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, ewentualnie zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- Oryginał lub poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia aktualnej ( wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą złożenia oferty ) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych - Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat pięciu robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie- Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby te posiadają niezbędne kwalifikacje do wykonania zamówienia (uprawnienia), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- Jeżeli podpisy na ofercie nie wynikają m.in. z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji, wymagane jest załączenie dokumentu lub jego poświadczonej kserokopii uprawniającego do składania podpisów w imieniu wykonawcy.- Oryginały lub poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałami sprawozdania finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe lub z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż 3 lata. Wymagany minimalny obrót roczny 5.000.000 PLN.- Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do kwoty 500.000 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej- Parafowany przez Wykonawcę formularz umowy- Oświadczenie dotyczące art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych- Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia- Kosztorys ofertowy- Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkoscian.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przy odbiorze osobistym opłatę za SIWZ należy uiścić w kasie Starostwa Powiatowego w Kościanie przy Al.Kościuszki 22. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 15.06.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.05.2007, godzina 09:00, Starostwo Powiatowe w Kościanie, Al.Kościuszki 22, sala nr 120.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.