eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa filmów rtg i odczynników rtg (ZP-2710-9/2010)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-26

Kraków: Dostawa filmów rtg i odczynników rtg (ZP-2710-9/2010)
Numer ogłoszenia: 22606 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział Kraków , ul. Garncarska 11, 31-115 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4231565, faks 012 4231076, 4231565.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: onkologia.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo - rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa filmów rtg i odczynników rtg (ZP-2710-9/2010).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa filmów ogólno diagnostycznych wg opisu zał nr 1 do SIWZ ilości określone w SIWZ Dostawa filmów do mammografii wg opisu zał nr 1 do SIWZ ilości okreśłone w SIWZ Dostawa do mamografii cyfrowej wg opisu zał nr 1 do SIWZ ilości okreśłone w SIWZ Dostawa filmów do tomografii komputerowej do kamer Drystar wg opisu zał nr 1 do SIWZ ilości określone w SIWZ Dostawa odczynników RTG wg opisu zał nr 1 do SIWZ ilości okreśkone w SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.00 - Klisza radiologiczna 32.35.41.10 - Klisza rentgenowska 33.69.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Jeżeli zakres działalności wynikający z opisu przedmiotu zamówienia jest objęty obowiązkiem posiadania koncesji, zezwolenia lub licencję, wykonawca spełni warunek jeśli złoży koncesję, zezwolenie lub licencję zezwalającą na prowadzenie działalności w tym zakresie. Jeżeli zakres działalności wynikający z opisu przedmiotu zamówienia nie jest objęty obowiązkiem posiadania koncesji, zezwolenia lub licencję, wykonawca spełni warunek jeśli oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu., Wiedza i doświadczenie, O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca spełni warunek, jeżeli oświadczy, że zrealizował co najmniej 2 dostawy produktów odpowiadających przedmiotowi zamówienia, przy czym wartości każdej z dostaw stanowi co najmniej 70% wartości szacunkowej zamówienia określonej w treści ogłoszenia o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. , Potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia, O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca spełni warunek, jeżeli oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Sytuacja ekonomiczna i finansowa, O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca spełni warunek, jeżeli oświadczy, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 20% wartości szacunkowej. , Przedmiot oferty odpowiada opisowi przedmiotowi zamówienia., Oferowany przedmiot oferty musi pod rygorem odrzucenia oferty spełniać wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone w specyfikacji, Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, wobec których brak jest podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu Ocena spełniania warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca spełni warunek wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jeśli z treści złożonych oświadczeń lub oświadczeń i dokumentów nie będą zachodziły przesłanki wykluczenia wykonawcy, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. , Wyroby medyczne, Wyroby medyczne stanowiące przedmiot zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 roku Dz. U. 93 poz. 896 z 2004r oraz musza odpowiadać opisowi przedmiotu zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli oferowane wyroby medyczne będą dopuszczone stosowania, oraz wykonawca dołączy do oferty materiały firmowe, oraz wyroby będą odpowiadać opisowi przedmiotu zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Materiały firmowe, Materiały firmowe - karty charakterystyki - zwane dalej materiami firmowymi, potwierdzające spełnienie przez oferowany przedmiot zamówienia parametrów wymaganych i określonych przez zamawiającego. Materiały firmowe mogą być sporządzone w języku polskim, angielskim lub niemieckim., Załącznik nr 1 i 1a Formularz oferty i arkusz cenowy (oferta elektroniczna), Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 i 1a do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie wypełnionego Załącznika nr 1 i 1a w formie elektronicznej na płycie CD w formacie xls., Odpis z właściwego rejestru, aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy § 2. 1. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 31 grudnia 2009 r.) Dokument składa każdy wykonawca. W przypadku wykonawców ubiegajacych się wspólnie dokument składa każdy wykonawca. , Oświadczenie z art. 24 o niewykluczeniu, Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. § 2. 1. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 31 grudnia 2009 r.) Dokument składa każdy wykonawca. W przypadku wykonawców ubiegajacych się wspólnie dokument składa każdy wykonawca. , Oświadczenie CE, Podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia, będący wyrobem medycznym, jest dopuszczony do stosowania na terenie Polski. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: onkologia.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2010 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego Centrum Onkologii Instytut im. M. Skłodowskiej-Curie Oddział w Krakowie, ul. Garncarska 11, 31-115 Kraków, Sekretariat Dyrektora Oddziału ds. Administracyjno-Technicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa filmów ogólno diagnostycznych wg opisu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa filmów ogólno diagnostycznych wg opisu zał nr 1 do SIWZ ilości określone w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa filmów do mammografii wg opisu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa filmów do mammografii wg opisu zał nr 1 do SIWZ ilości okreśłone w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa do mamografii cyfrowej wg opisu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do mamografii cyfrowej wg opisu zał nr 1 do SIWZ ilości okreśłone w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa filmów do tomografii komputerowej do kamer Drystar wg opisu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa filmów do tomografii komputerowej do kamer Drystar wg opisu zał nr 1 do SIWZ ilości określone w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa odczynników RTG wg opisu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników RTG wg opisu zał nr 1 do SIWZ ilości okreśkone w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.