eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrebu Trzciana

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-04

Mielec: wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrebu Trzciana
Numer ogłoszenia: 22605 - 2008; data zamieszczenia: 04.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Mielcu, ul. Sękowskiego 2B, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7800400, fax 017 7800402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-mielecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrebu Trzciana.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Trzciana (gmina Czermin, powiat mielecki) - obszar opracowania obejmuje 1851 ha, 3453 działek i 1100 budynków w tym Lasy Państwowe Państwowego Gospodarstwa Leśnego Nadleśnictwo Tuszyma zajmujące pow. 478 ha , obejmują 26 działek i 4 budynki

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. wykonawca udokmentuje wykonanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 prac w zakresie kompeleksowej modernizacji ewidencji grutnów i budynków oraz 2 prac dotyczcych wykonania numerycznych map zasadniczych - każda praca o wartości nie mniejszej niż połowa wartości pracy stanowiącej przedmiot oferty w danym zadaniau - potwierdzonych referencjami, 2. wykonawca musi zatrudniać, co namjniej 4 geodetów w ramach umowy o pracę ; wymagane posiadanie uprwanień zawodowych przez pracowników inżynieryjno - technicznych zwłaszcza w zkaresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych , realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz rozgraniczania, podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych zatrudnionych w ramach umowy o pracę, w tym co najmniej 3 uprawnienia w zakresie określonym w art. 43 ust.1 oraz co najmniej 3 uprawnienia w zakresie określonym w art. 43 ust.2 ustawy Prawo geodzyjne i kartogaficzne, 3. wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy prawo zamówień publicznych, 4. wykonawca musi spełniać warunki zawarte w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz ZUS (lub KRUS) o brabku zaległosci w opłacaniu podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie , że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłozenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , 3. oświadczenie dotyczące spłeniania przez oferenta warunków udziału w postępowaniu, 4. sporządzony wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej 2 prac w zakresie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz 2 dotyczących wykonania numerycznych map zasadniczych, zawierający nazwę, zakres, wartość (każda z prac o wartości nie mniejszej niz połowa wartości pracy stanowiącej przedmiot oferty w danym zadaniu i czasookres wykonywania powyższych robót, potwierdzonych referencjami , 5. wykaz posiadanego przez wykonawcę sprzętu geodezyjnego i komputerowego, programów komputerowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, z udokumentowaniem posiadania licencji , 6. wykaz średniorocznego zatrudnienia pracowników na stanowiskach geodetów w ramach umowy o pracę w latach 2004, 2005 i 2006 roku - wymagane zatrudnianie co najmniej 4 geodetów w ramach umowy o pracę, 7. wykaz uprawnień zawodowych posiadanych przez pracowników inżynieryjno - technicznych wykonawcy zwłaszcza w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych , realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz rozgraniczania, podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych i zatrudnionych w ramach umowy o pracę, w tym co njamniej 3 uprawnienia w zakresie określonym w art. 43 ust.1 oraz co njamniej 3 uprawnienia w zakresnie określonym w art. 43 ust.2 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne , 8. upoważnienie dla zamawiającego do zasięgania opinii o oferencie w urzędach, firmach i instytucjach, które wydały stosowne referncje, dla których wykonawca wykonał zamówienie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-mielecki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2b.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2008 godzina 09:00, miejsce: 39-300 Mielec, ul. Wyspiańskiego 6 , pok. nr 40.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.