To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-11-19
Kraków: Dostawa mebli biurowych do siedziby Urzędu Skarbowego w Nowym Targu, ul. Parkowa 13
Numer ogłoszenia: 226012 - 2007; data zamieszczenia: 19.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 190667 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Krakowie, ul. Wiślna, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4295222, fax 012 4295222 w. 1610.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych do siedziby Urzędu Skarbowego w Nowym Targu, ul. Parkowa 13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pzredmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych do siedziby Urzędu Skarbowego w Nowym Targu, ul. Parkowa 13. Wielkość i zakres przedmiotu zamówienia: ZADANIE NR 1: Stół konferencyjny - 25 szt., Komoda - 2 szt. ZADANIE NR 2: Biurko do pracy z kontenerem - 4 szt., Biurko pod komputer - 4 szt., Fotel gabinetowy - 4 szt., Szafa aktowa - 9 szt., Szafa ubraniowa - 4 szt., Witryna - 1 szt., Obudowa sejfu - 1 szt., Stolik okolicznościowy - 2 szt., Krzesła do stolika - 9 szt., Krzesła dla stron - 8 szt., Lada łukowa do pracy z kontenerami dla dwóch osób - 1 kpl., Przystawka do lady - 1 szt., Szafa ubraniowo-aktowa - 1 szt., Siedziska dla stron min. po dwie osoby - 2 szt., Półki - 3 szt., Stół konferencyjny - 8 szt., Komoda - 5 szt. ZADANIE NR 3: Krzesła - 18 szt. ZADANIE NR 4: Szafka z żaluzją - 11 szt., Regał - 2 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 112955 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Krzesła do Sali Narad.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KFM Krakowska Fabryka Mebli G. Kostrz, M. Pieprzyca - Ptasznik, R. Kaszowski, ul. Kościuszki 36, 30-105 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5940
- Oferta z najniższą ceną: 5400 / oferta z najwyższą ceną: 5940
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie hali namiotowej wraz z wewnętrznymi instalacjami w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Wykonanie posadowienia pod namiot magazynowy na terenie ZPD CEBEA, ul. Z. Krasińskiego 29, Bochnia"
- Zakup i dostawa sprzętu aparaturowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu szkoleniowo - integracyjnego dla osób pełniących funkcję rodziny zastępczej zawodowej.
- Zakup i dostawa materiałów do utrzymania czystości II
- Dostawy materiałów terapeutycznych - ZP-15/24
- Dostawa przenośnego systemu detekcji promieniowania jonizującego wraz z oprogramowaniem dla WEiP- DE-dzp.272-201/24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych i mebli kuchennych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - liczba części 5
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Dusznikach - Etap I i Etap II
- Adaptacja budynku przy ul. Lipowej 1 w Bartoszycach - zakup mebli
- Dostawa sprzętu i akcesoriów informatycznych, oprogramowania biurowego, licencji antywirusowych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Dostawa mebli biurowych
- Doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury, Bibliotek i Sportu w miejscowości Łagiewniki
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.