eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dekoracja świąteczna i noworoczna Miasta Krakowa z podziałem na częściCzęść 1Dekoracja ulic. Część 2Dekoracja lamp. Część 3Dekoracja drzew. Część 4Dekoracja mostów. Część 5Dekoracja i ustawienie 2 sztuk choinek. Część 6Ustawienie bombek. Część 7Ustawienie aniołów świetlnych dużych i małych i choinki świetlnej (wraz z magazynowaniem). Znak sprawy14/X/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-27

Kraków: Dekoracja świąteczna i noworoczna Miasta Krakowa z podziałem na części: Część 1: Dekoracja ulic. Część 2: Dekoracja lamp. Część 3: Dekoracja drzew. Część 4: Dekoracja mostów. Część 5: Dekoracja i ustawienie 2 sztuk choinek. Część 6: Ustawienie bombek. Część 7: Ustawienie aniołów świetlnych dużych i małych i choinki świetlnej (wraz z magazynowaniem). Znak sprawy: 14/X/2014
Numer ogłoszenia: 225969 - 2014; data zamieszczenia: 27.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie , ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 616 74 19, faks 012 616 74 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zikit.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dekoracja świąteczna i noworoczna Miasta Krakowa z podziałem na części: Część 1: Dekoracja ulic. Część 2: Dekoracja lamp. Część 3: Dekoracja drzew. Część 4: Dekoracja mostów. Część 5: Dekoracja i ustawienie 2 sztuk choinek. Część 6: Ustawienie bombek. Część 7: Ustawienie aniołów świetlnych dużych i małych i choinki świetlnej (wraz z magazynowaniem). Znak sprawy: 14/X/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia: a)Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dekoracji świątecznej Miasta Krakowa. Dekorację należy wykonać na podstawie sporządzonych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego projektów (graficzne projekty dekoracji oraz poszczególne jej elementy Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty). Z uwagi na specyfikę i zróżnicowanie usługi - przetarg podzielono na siedem części. Po zakończeniu ekspozycji - elementy dekoracji przechodzą na własność Wykonawcy, oprócz aniołów i choinki świetlnej. Koszty energii wykorzystanej do oświetlenia dekoracji pokrywa Zamawiający. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania prac określają załączniki do niniejszej SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 1,4 % wartości zamówienia podstawowego. Zostaną one udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia przedmiotu zamówienia oraz zapewnione zostaną środki finansowe na ten cel.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.89.00-6, 45.45.10.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wymagania dotyczące wadium: 1)Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości: - część 1 - 4.000,00 zł (cztery tysiące złotych), - część 2 - 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych), - część 3 - 2.100,00 zł (dwa tysiące sto złotych), - część 4 - 2.500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych), - część 5 - 3.500,00 zł (trzy tysiące pięćset złotych), - część 6 - 2.000,00 zł (dwa tysiące złotych), - część 7 - 1.700,00 zł (jeden tysiąc siedemset złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2)Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto depozytowe w Banku Pekao S.A. - nr rachunku: 32124047221111000048503855. 4)Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego. 5)Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w kasie ZIKiT w Krakowie, ul. Centralna 53 , przed terminem składania ofert, natomiast do oferty należy załączyć kopię potwierdzoną -za zgodność z oryginałem. 6)Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z art. 46 Pzp. 7)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wystąpią przesłanki określone w art. 46 ust. 5 Pzp oraz jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa a w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert (art. 26 ust. 3 oraz 46 ust. 4a ustawy Pzp).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert zrealizowali zamówienie podobne do przedmiotu zamówienia t.j. wykonali dekorację z okazji Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku w dużych miastach, o liczebności powyżej 100 tysięcy mieszkańców.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w niniejszym ogłoszeniu nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń lub dokumentów ( wg zasady spełnia - nie spełnia ), których wykaz został określony w ogłoszeniu. 2.Ponadto do oferty należy załączyć:a)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; b)pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw. konsorcja oraz spółek cywilnych); c)wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 1; d)wypełniony załącznik zawierający ceny (wg załączonych wzorów) - na część/części, których dotyczy oferta; e)graficzny projekt dekoracji oraz poszczególnych jej elementów odrębnie dla każdej z części, których dotyczy oferta; f)kserokopię dowodu wniesienia wadium 3.W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę, każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty a) oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu wraz z oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy c) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, albo informacje o tym , ze nie należy do grupy kapitałowej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna. 5.Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest załączyć dokumenty wymienione w punkcie 3. 6.Dokumenty wymagane w niniejszym ogłoszeniu muszą być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę tj. osobę(y) uprawnioną/upełnomocnioną do reprezentowania. 7.Niedostarczenie któregokolwiek z wymaganych w ogłoszeniu dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy lub odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Graficzny projekt dekoracji - 50

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w szczególności terminu realizacji jeżeli wystąpią przesłanki tj. konieczność tej zmiany będzie wynikać z okoliczności których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. zmiana osób nadzorujących. Zmiana nie może być niekorzystna dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zikit.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, 31-586 Kraków, ul.Centralna 53 - Punkt Obsługi Klienta (od pn.do pt.w godz.11:30-14:30) lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2014 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, 31-586 Kraków, ul.Centralna 53 - sekretariat p.118 ( budynek B ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Uprawnieni do porozumiewania się z wykonawcami: Miłosz Świda - Kierownik Zespołu Umów i Zamówień Publicznych - tel. (012) 616-71-34 (sprawy proceduralne). Teresa Kowalińska - Kierownik Zespołu Utrzymania Nieruchomości - tel. (012) 616-86-58, Monika Szwed - Inspektor w Zespole Utrzymania Nieruchomości - tel. (012) 616-86-55 (sprawy techniczne). 2.Każdy Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na cztery części zamówienia (art.83 ust. 3 Pzp)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dekoracja ulic..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Unikatowa dekoracja świąteczna, świetlna, wkomponowana w charakter ulic krakowskich, z przewagą elementów dekoracyjnych o bogatej ornamentyce, ze szczególną dominantą ornamentu spiralnego. Dekoracja z zastosowaniem oświetlenia ledowego, w barwach ciepłej żółci, srebra oraz dodatkiem barwy czerwonej. Wysokość maksymalna elementów do 1 m w środku zwisu i do 1,4 m po bokach nad chodnikiem (odległość całkowita miedzy liną a dolną częścią elementu dekoracyjnego). Zwis oświetlony na co najmniej 80% długości. Moc elementów dekoracyjnych oświetleniowych zamontowanych na zwisie nie może przekroczyć 400W. Atrakcyjny wygląd dekoracji świetlnych zarówno w dzień, jak i w nocy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.89.00-6, 45.45.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Graficzny projekt dekoracji - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dekoracja lamp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Unikatowa dekoracja świąteczna, świetlna, wkomponowana w charakter ulic krakowskich, z przewagą elementów dekoracyjnych o bogatej ornamentyce, ze szczególną dominantą ornamentu spiralnego. Atrakcyjny wygląd dekoracji świetlnych zarówno w dzień, jak i w nocy. Dekoracja z zastosowaniem oświetlenia ledowego. Oświetlenie ledowe energooszczędne w formie zwisających płaszczy okalających. Moc oświetlenia nie powinna przekroczyć: - na lampie 400W - na lampie niskiej nie powinno przekroczyć 100W. - na słupie oświetleniowym 250W Kolor dekoracji: przewaga ciepły złoty, srebrny z dodatkiem czerwieni Dopuszczalne motywy - ornamenty(elementy kręcone i spiralne), wstęgi, bombki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.89.00-6, 45.45.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Graficzny projekt dekoracji - 50

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dekoracja drzew.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYGLĄD - WYTYCZNE Zamontowanie kurtyn świetlnych ledowych lub warkoczy świetlnych. Minimalna ilość na drzewie punktów świetlnych 2100 szt.(światło żółte), w tej ilości musi zawierać 15 diod LED błyskających na każdym drzewie dla poz. 1-3, 5, 6 dla poz.4 minimum 90 sztuk z diodami błyskającymi. Na drzewach mają być zamontowane dodatkowe dekoracje dające efekt spadającego światła, minimalna ilość ok. 320 diod dla poz. 1-3, 5, 6 dla poz.4 ok. 2500 szt. diod Moc oświetlenia zamontowanego na drzewie nie może przekroczyć dla poz. 1-5 350 W, dla poz. 6 600W Wykonanie okablowania do podłączenia oświetlenia drzew do sieci miejskiej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.89.00-6, 45.45.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Graficzny projekt dekoracji - 50

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dekoracja mostów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wygląd zewnętrzny-wytyczne projektowe 1.Dekoracja umieszczona na przęsłach mostu , o charakterze świątecznym z zastosowaniem oświetlenia energooszczędnego ledowego. Moc oświetlenia nie może przekraczać 2400W 2.Przedstawiony projekt dekoracji powinien oddawać świąteczny wystrój miasta w sposób oryginalny pozwalając na uzyskanie najciekawszych efektów wizualnych i jednocześnie energooszczędnych (świetlówki LED) Dopuszczalna w 2014/2015 kolorystyka dla całości miasta to: -ciepły żółty (złoty) - kolor dominujący -srebrny - wyłącznie jako element uzupełniający ciemno-czerwony 3.Dekoracja winna być wykonana na zasadzie kurtyn (płaszczy) świecących i punktowo uzupełniona w drobne ornamenty (kręcone i spiralne) ,bombki, wstęgi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.89.00-6, 45.45.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Graficzny projekt dekoracji - 50

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dekoracja i ustawienie 2 sztuk choinek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Choinka w Rynku Głównym 1 szt. WYGLĄD ZEWNĘTRZNY, WYTYCZNE PROJEKTOWE: Wykonanie z tworzywa sztucznego imitującego naturalne drzewo (z efektem gałązek) Wysokość choinki - 15m -Konstrukcja stalowa-Kształt choinki stożkowy na planie koła (średnica podstawy ok. 6 m)OŚWIETLENIE:Dekoracja choinki poprzez zastosowanie dużej ilości świateł z efektem flach.-Ilość punktów świetlnych: co najmniej 45000 szt.- Kolorystyka oświetlenia: ciepłe-białe i zimne białe z efektem migotania.Oświetlenie energooszczędne ledowe równomiernie ułożone na choince (z zastosowaniem sznurów świetlnych z efektem flach)DEKORACJA :Ozdoby: bombki o zróżnicowanych wielkościach w kolorze błyszczącym złotym i złotym matowym, girlandy z punktami świetlnymi, w uzupełnieniu dekoracji bombki w kolorze srebrnym lub drobne elementy dekoracyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.89.00-6, 45.45.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Graficzny projekt dekoracji - 50

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ustawienie bombek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYGLĄD ZEWNĘTRZNY, WYTYCZNE PROJEKTOWE BOMBEK: -wykonanie stabilnej konstrukcji w kształcie kuli ze ściętą podstawą, -konstrukcja wypełniona( np. w formie igliwia) złotym błyszczącym tworzywem sztucznym odpornym na warunki atmosferyczne . -wykonanie tunelu w konstrukcji tak, aby była możliwość przechodzenia z jednej strony na drugą przez środek bombki -Wymiary 3m x 3m x 3m -Dopuszczalna w 2014/2015 kolorystyka to: - ciepły żółty (złoty) - srebrny - wyłącznie jako element uzupełniający ciemno-czerwony.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.89.00-6, 45.45.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Graficzny projekt dekoracji - 50

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Ustawienie aniołów świetlnych dużych i małych i choinki świetlnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Montaż dużych i małych aniołów świetlnych Konserwacja i pomalowanie konstrukcji metalowej 8 sztuk dużych i 4 małych aniołów świetlnych oraz uzupełnienie i wymiana spalonych świateł LED, Montaż i demontaż Aniołów oraz zabudowanie konstrukcji planszami metalowymi na których będzie szkic miasta Krakowa z napisem -Wszystkiego Najlepszego z Okazji Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku życzy Miasto Kraków. Modernizacja układu oświetlenia wraz z wprowadzeniem nowoczesnych elementów oświetlenia energooszczędnego LED. Uzupełnienie konstrukcji (wypełnienie) tworzywem odpornym na warunki atmosferyczne tak aby poprawić walory estetyczne aniołów widoczne zarówno w dzień jak i w nocy. Zakres prac: 1.Zamontowanie kurtyn świetlnych do konstrukcji. 2.Przymocowanie postaci na linach lub konstrukcji stojącej, gwarantującej bezpieczeństwo, stabilność i odporność na czynniki atmosferyczne. 3.Transport z magazynu. 4.Zamontowanie plansz z życzeniami. 5.Podłączenie do sieci elektrycznej oświetlenia miejskiego. 6.Odłączenie od sieci miejskiej. 7.Demontaż konstrukcji postaci świetlnej i transport do magazynu na terenie miasta Krakowa. Miejsca montażu: wg wskazań zamawiającego -Ilość sztuk 8 dużych aniołów - Ilość sztuk 4 małych aniołów - Ilość sztuk 1 choinka świetlna LOKALIZACJA DUŻYCH ANIOŁÓW: -Rondo Barei -ul. Szpitalna (planty przy wyjściu od dworca) -Rondo Młyńskie -Rondo Generała Maczka -Ronda Kocmyrzowskie -Rondo Czyżyńskie -Rondo Mogilskie -Plac Niepodległości LOKALIZACJA MAŁYCH ANIOŁÓW: -Aleja Mickiewicza (skrzyżowanie z ul. Piłsudskiego).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.89.00-6, 45.45.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Graficzny projekt dekoracji - 50

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.