To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-01
Zduńska Wola: Dostawa mebli oraz zakup i montaż regałów jezdnych
Numer ogłoszenia: 225942 - 2015; data zamieszczenia: 01.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143996 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Łodzi, ul. Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 43 8245656 w.324; 8234041w.324, faks 43 8246166; 8234184.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli oraz zakup i montaż regałów jezdnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli oraz zakup i montaż regałów jezdnych fabrycznie nowych w pierwszym gatunku. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.40.00 - Meble komputerowe 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.11.20.00 - Krzesła 39.13.25.00 - Wózki biurowe 39.13.11.00 - Regały archiwalne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1 - dostawa mebli biurowych dla I Oddziału ZUS w Łodzi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CONSIDO S.POLIT, M.WOŹNIAKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
CONSIDO S.POLIT, M.WOŹNIAKOWSKI
- CONSIDO S.Polit, M.Woźniakowski, ul. Taborowa 119 D, 92-602 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73588,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 98008,82
Oferta z najniższą ceną: 92329,00 / Oferta z najwyższą ceną: 98008,82
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część 2 - dostawa mebli biurowych dla Oddziału ZUS w Tomaszowie Mazowieckim
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CONSIDO S.POLIT, M.WOŹNIAKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
CONSIDO S.POLIT, M.WOŹNIAKOWSKI
- CONSIDO S.Polit, M.Woźniakowski, ul. Taborowa 119 D, 92-602 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76455,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 93996,60
Oferta z najniższą ceną: 93996,60 / Oferta z najwyższą ceną: 93996,60
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część 3 - dostawa i montaż regałów jezdnych dla II Oddziału ZUS w Łodzi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SKRAWMET W. Olejniczak, S. Solka i J. Stachurski Spółka jawna, ul. Wróblewskiego 2, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170731,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 153774,60
Oferta z najniższą ceną: 153774,60 / Oferta z najwyższą ceną: 214095,39
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- "Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o."
- Budowa parku przy ul. Sieradzkiej
- Usługa ochrony fizycznej, monitoringu budynku Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli przy ul. Żeromskiego 19 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno - zimowym dla interesantów
- Przebudowa chodników na terenie miasta- etap IV
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie modernizacji wraz z wyposażeniem meblowym pomieszczenia sortowni w bloku B Centrali NBP przy ul. Świętokrzyskiej 11/21
- "Zakup i dostawa wyposażenia Przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ślęzakach w ramach projektu "Akademia Krasnoludków"
- Dostawa mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Słupsku (2 części)
- DZP.261.20.2024 - Dostawa oprogramowania i podstawek pod laptopy w podziale na części.
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia wraz z montażem
- Zakup, dostawa i montaż krzeseł obrotowych.
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.