eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych z licencjami na oprogramowanie oraz serwery .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-19

Katowice: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych z licencjami na oprogramowanie oraz serwery .
Numer ogłoszenia: 225935 - 2007; data zamieszczenia: 19.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Katowicach, ul. Raciborska 39, 40-957 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3512345, fax 032 3512318.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsse.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych z licencjami na oprogramowanie oraz serwery ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych z licencjami na oprogramowanie oraz serwery . Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 zadania niezależne od siebie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.26.10.00 - Serwery sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.10.00 - Serwery sieciowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 10.Warunki udziału w postępowaniu przetargowym: Na podstawie art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2006 r., nr 164, poz. 1163 z późn. zm. ) - o udzielenie powyższego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy , którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy złożą odpowiednie dokumenty i oświadczenia opisane w następnym punkcie SIWZ. 11. A.Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych od Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu przetargowym : 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 1.3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 1 pkt 8 do SIWZ 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom zamawiającego : 1.Dokument potwierdzający posiadanie przez oferowany sprzęt oznakowania CE oraz deklaracji zgodności CE (declaration of conformity) dla wszystkich urządzeń, od których Zamawiający takiego oznakowania i deklaracji wymaga - deklaracja zgodności CE wystawiona przez Producenta oferowanego sprzętu, jego przedstawicielstwo lub wyłącznego importera w kraju, dołączona do oferty . ( dla zadania 1,2,3 ) 2.Dokument potwierdzający posiadanie przez Producenta oferowanego sprzętu systemu zarządzania procesem projektowania i produkcji (np. ISO 9001:2000) dla wszystkich Producentów, od których Zamawiający takiego systemu wymaga - zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań podmiotów z normami jakościowymi, dołączone do oferty (dla zadania 1,2,3 ). 3.Dokumet potwierdzający posiadanie przez Producenta oferowanego sprzętu systemu zarządzania środowiskowego (np. ISO 14001) dla wszystkich Producentów, od których Zamawiający takiego systemu wymaga - zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań podmiotów z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, dołączone do oferty. (dla zadania 1,2,3 ) 4.Posiadanie dokumentu potwierdzającego głośność jednostki centralnej w/g normy ISO 9296 bez nośników maks. 32,5 dB (Tylko dla zadania 1 ) 5.Dokument potwierdzający posiadanie przez Firmę serwisującą oferowany sprzęt systemu zarządzania procesem świadczenia usług serwisowych (np. ISO 9001:2000) dla wszystkich Firm serwisujących, od których Zamawiający takiego systemu wymaga - zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań podmiotów z normami jakościowymi, dołączone do oferty. ( dla zadania 1,2,3 ) 6.Dokument potwierdzający, że oferowane komputery muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych komputerów z w.w systemem operacyjnym - wydruki ze strony Microsoft WHCL http:// testedproducts. windowsmarketplace.com dotyczące poszczególnych urządzeń, dołączone od oferty. 7.Komplet dokumentacji technicznej wraz ze szczegółowym opisem w języku polskim (folder reklamowy, certyfikat lub deklaracja CE może być w języku obcym). ( dla wszystkich zadań ) 8. Oświadczenie o gwarancji - zawierający warunki świadczenia przez Oferenta usług gwarancyjnych zgodny z wymaganiami Zamawiającego, które znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia oraz w umowie. ( dla wszystkich zadań ) Uwaga: wszystkie dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (y) podpisującą (e) ofertę. 11.B. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne będzie unieważnienie postępowania. Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów. Uwaga: wszystkie dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (y) podpisującą (e) ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy złożą odpowiednie dokumenty i oświadczenia opisane w następnym punkcie SIWZ. 11. A.Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych od Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu przetargowym : 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 1.3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 1 pkt 8 do SIWZ 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom zamawiającego : 1.Dokument potwierdzający posiadanie przez oferowany sprzęt oznakowania CE oraz deklaracji zgodności CE (declaration of conformity) dla wszystkich urządzeń, od których Zamawiający takiego oznakowania i deklaracji wymaga - deklaracja zgodności CE wystawiona przez Producenta oferowanego sprzętu, jego przedstawicielstwo lub wyłącznego importera w kraju, dołączona do oferty . ( dla zadania 1,2,3 ) 2.Dokument potwierdzający posiadanie przez Producenta oferowanego sprzętu systemu zarządzania procesem projektowania i produkcji (np. ISO 9001:2000) dla wszystkich Producentów, od których Zamawiający takiego systemu wymaga - zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań podmiotów z normami jakościowymi, dołączone do oferty (dla zadania 1,2,3 ). 3.Dokumet potwierdzający posiadanie przez Producenta oferowanego sprzętu systemu zarządzania środowiskowego (np. ISO 14001) dla wszystkich Producentów, od których Zamawiający takiego systemu wymaga - zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań podmiotów z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, dołączone do oferty. (dla zadania 1,2,3 ) 4.Posiadanie dokumentu potwierdzającego głośność jednostki centralnej w/g normy ISO 9296 bez nośników maks. 32,5 dB (Tylko dla zadania 1 ) 5.Dokument potwierdzający posiadanie przez Firmę serwisującą oferowany sprzęt systemu zarządzania procesem świadczenia usług serwisowych (np. ISO 9001:2000) dla wszystkich Firm serwisujących, od których Zamawiający takiego systemu wymaga - zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań podmiotów z normami jakościowymi, dołączone do oferty. ( dla zadania 1,2,3 ) 6.Dokument potwierdzający, że oferowane komputery muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych komputerów z w.w systemem operacyjnym - wydruki ze strony Microsoft WHCL http:// testedproducts. windowsmarketplace.com dotyczące poszczególnych urządzeń, dołączone od oferty. 7.Komplet dokumentacji technicznej wraz ze szczegółowym opisem w języku polskim (folder reklamowy, certyfikat lub deklaracja CE może być w języku obcym). ( dla wszystkich zadań ) 8. Oświadczenie o gwarancji - zawierający warunki świadczenia przez Oferenta usług gwarancyjnych zgodny z wymaganiami Zamawiającego, które znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia oraz w umowie. ( dla wszystkich zadań ) Uwaga: wszystkie dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (y) podpisującą (e) ofertę. 11.B. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne będzie unieważnienie postępowania. Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów. Uwaga: wszystkie dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (y) podpisującą (e) ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsse.katawice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Katowicach ul. Raciborska 39 , 40 - 957 Katowice - sekcji zamówień publicznych w budynku B w pokoju 6B.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Kancelarii - Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej lub przesłać na adres Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Katowicach - ul. Raciborska 39 , 40 - 957 Katowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawy komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy z systemem operacyjnym Windows XP Professional Pl na licencji OEM oraz pakietem Microsoft Office 2007 Pro na licencji OEM - sztuk 18.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Serwer nr1 z systemem operacyjnym Win SBS Prem 2003 na licencji MOLP - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwer nr1 z systemem operacyjnym Win SBS Prem 2003 na licencji MOLP - 1 sztuka.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Serwer nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwer nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.