eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonywanie usługi w zakresie odbioru (załadunek i transport) oraz unieszkodliwiania odpadów z terenu Mazowieckiego Oddziału Żandarmerii Wojskowej przy ul Ostroroga 35 w Warszawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-19

Warszawa: Wykonywanie usługi w zakresie odbioru (załadunek i transport) oraz unieszkodliwiania odpadów z terenu Mazowieckiego Oddziału Żandarmerii Wojskowej przy ul Ostroroga 35 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 225929 - 2007; data zamieszczenia: 19.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Oddział Żandarmerii Wojskowej, ul. Jana Ostroroga 35, 01-163 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6853247, 6857451, fax 022 6853247.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zw.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi w zakresie odbioru (załadunek i transport) oraz unieszkodliwiania odpadów z terenu Mazowieckiego Oddziału Żandarmerii Wojskowej przy ul Ostroroga 35 w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usługi w zakresie odbioru (załadunek i transport) oraz unieszkodliwiania odpadów z terenu Mazowieckiego Oddziału Żandarmerii Wojskowej przy ul Ostroroga 35 w Warszawie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.00.00 - Usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 02.01.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości, całość zamówienia - 3 000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki wynikające z art. 22 ust. 1 w punktach 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp). W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 (Pzp). Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie dokumentów, które należy załączyć do oferty zgodnie z SIWZ. Ocena spełnienia warunków określonych w SIWZ będzie polegała na ocenie spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony, ściśle wg załączonego druku (załącznik nr 3 do SIWZ) przez Zamawiającego, niezmieniony formularz cenowy; 2)Oświadczenie pisemne Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych przepisami art. 22 ust.1 w punktach 1-4 Ustawy PZP, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ; 3)Decyzja (zezwolenie) na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami; 4)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwy dokument musi być złożony przez każdy podmiot. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6)Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7)Doświadczenie zawodowe - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych co najmniej trzech usług o charakterze i złożoności odpowiadającej usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie muszą zawierać informacje o należytym wykonaniu usługi, jej wartości i opisie wykonywanej usługi). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. warunek podmioty te muszą spełniać łącznie; 8)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca, a w szczególności Zamawiający wymaga załączenia wykazu: a.środków transportu, którymi Wykonawca będzie realizował odbiór odpadów; b.pojemników do gromadzenia odpadów na terenie Zamawiającego, określając ich typ i wielkość: do gromadzenia odpadów pokonsumpcyjnych, nie mniej niż 6 pojemniki o pojemności co najmniej 120 litrów lub kontener chłodnia - do gromadzenia odpadów pokonsumpcyjnych; 9)Zaakceptowany (parafowany) i wypełniony w miejscach wykropkowanych projekt umowy wraz z załącznikiem (instrukcją ochrony) do niej. (dot. danych Wykonawcy oraz § 3 ust. 4 pkt b; § 6 ust. 1; § 9 ust. 1).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zw.wp.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można uzyskać na pisemny wniosek Wykonawcy przesłany na faks nr 022 685-15-38, lub odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ostroroga 35, 01-163 Warszawa, budynek nr 18..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii jawnej w budynku nr 1 w pokoju 103, w siedzibie Zamawiającego, ul. Ostroroga 35, 01-163 Warszawa..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.