eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa samochodu osobowego do przewozu 15 osób dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego dla Chłopców w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-18

Kraków: Dostawa samochodu osobowego do przewozu 15 osób dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego dla Chłopców w Krakowie
Numer ogłoszenia: 225903 - 2008; data zamieszczenia: 18.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy dla Chłopców , ul. Górka Narodowa 116, 31-234 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4150040, fax. 012 4150040 w. 230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl/MOWDC.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego do przewozu 15 osób dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego dla Chłopców w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oferowany samochód przystosowany będzie do przewozu 15 osób wraz z kierowcą (14+1), oraz wyposażony będzie w następujące elementy wyposażenia: Dopuszczalna Masa Całkowita 3,5 T Maksymalna długość samochodu 6000mm Minimalna wysokość wnętrza 1900 mm Silnik wysokoprężny o pojemności minimum 2400 cm3 i mocy minimum 100 KM; ABS; Poduszkę powietrzną kierowcy; Wspomaganie układu kierowniczego; Komputer pokładowy; Fabryczną blokadę prędkości do 100 km/h Tachograf cyfrowy; Centralny zamek drzwi zdalnie sterowany falami radiowymi z funkcją blokady drzwi w czasie jazdy; Szyby przednie i lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie i podgrzewane; Klimatyzację; Komfortowy fotel kierowcy regulowany z podłokietnikiem; Pojedynczy fotel pasażera z przodu; Kolor granatowy Drzwi tylne dwuskrzydłowe otwierane o kąt 1800, przeszklone; Drzwi boczne prawe odsuwane, przeszklone; Środkowe okna boczne uchylne do wewnątrz w górnej części; Ściana lewa na wprost drzwi przeszklona; Wykładzina podłogowa kauczukowa na miejscach z przodu i z tyłu, Obicie ścian bocznych w części pasażerskiej; Tapicerka siedzeń materiałowa; Podsufitka w kabinie kierowcy i w części pasażerskiej; Oświetlanie części pasażerskiej, powyżej każdego rzędu, włączane centralnie; Fabryczna homologacja na autobus 2. INNE: Świadectwo homologacji Karta pojazdu Instrukcja obsługi Wykonawca wyda pojazd wraz z całą dokumentacją umożliwiającą rejestrację pojazdu jako autobus, w tym instrukcję obsługi, dokumenty gwarancyjne Ubezpieczenie OC, AC, NW na autobus, Zamawiający zawrze we własnym zakresie po dostarczeniu samochodu. 3. GWARANCJA: Co najmniej 24 miesiące mechaniczna - bez limitu kilometrów Co najmniej 72 miesiące na perforację nadwozia Co najmniej 36 miesięcy na powłokę lakierniczą Gwarancja będzie liczona od dnia odbioru końcowego pojazdu przez Zamawiającego Zapewnienie dostępu do obsługi serwisowej autoryzowanej przez producenta na terenie województwa małopolskiego. Wartośc szacunkowa zadania: do 133 tys. euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych w tym: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 usta. 1 i 2 ustawy); 3. Należycie wykonali w ciągu ostatnich 3 latach a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącą przedmiot zamówienia. 4. Dysponują środkami na samodzielne sfinansowanie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa wykonawców do uzupełnienia oferty nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 ustawy PZP Wykaz zamówień:Wykonawca w okresie 3 lat licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim charakterem przedmiotowi zamówienia o parametrach technicznych i jakościowych zbliżonych do przedmiotu zamówienia, Pełnomocnictwo udzielone pełnomocnikowi (oferty składane przez wykonawców występujących wspólnie i spółki cywilne -jeśli dotyczy. Wypis z KRS lub dla firm nie ewidencjonowanych w rejestrach handlowych - wypis z Urzędu Gminy o prowadzeniu działalności gospodarczej. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w opłacaniu podatków. Zaświadczenie ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłatami należnych składek..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https.//www.bip.krakow.pl/MOWDC.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Sekretariacie Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.