Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-30
Katowice: Dostawa notebooka i sprzętu komputerowego w modułach
Numer ogłoszenia: 225903 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego , ul. 1 Maja 50, 40-287 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2577000 w. 7108, 2577108, faks 032 257 74 99,2577108.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ae.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa notebooka i sprzętu komputerowego w modułach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa notebooka i sprzętu komputerowego w modułach: Moduł I - Notebook, akcesoria komputerowe Moduł II - Nagrywarka DVD, mysz laserowa.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 32.33.00.00 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo 30.23.74.10 - Myszka komputerowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wobec powyższego Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie. 3. Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp Wykonawca musi poza oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 1. załączyć do oferty wymagany poniżej dokument: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert zawierające nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania wykonawcy oraz przedmiot działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.ae.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Ekonomiczna im. K. Adamieckiego, Biuro Zamówień Publicznych, ul. 1 Maja 47, 40-287 Katowice, pok. nr 7, bud. E.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Akademia Ekonomiczna im. K. Adamieckiego, Biuro Zamówień Publicznych, ul. 1 Maja 47, 40-287 Katowice, pok. nr 7, bud. E.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Notebook, akcesoria komputerowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook, akcesoria komputerowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.72.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nagrywarka DVD, mysz laserowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nagrywarka DVD, mysz laserowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.00.00-5, 30.23.74.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Inwestycje dotyczące sal zajęć, sal lekcyjnych i pracowni w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Katowicach
- Zakup dostarczanie produktów i zestawów medycznych z włókniny i flizeliny jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii - 33 Pakiety.
- WPI - Bezpieczny maluch na start - środki z budżetu miasta - Miejskie Przedszkole nr 99 - dostawa wyposażenia meblowego
- ,,Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach''
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku C Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3b
- Dostawa wraz z wniesieniem i montażem rolet wewnętrznych oraz żaluzji pionowych dla KWP w Katowicach, KMP/KPP garnizonu śląskiego oraz CBŚP, BSWP i CBZC - umowa ramowa
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa mebli, wyposażenia, sprzętu IT, zabawek i pomocy dydaktycznych do Przedszkola w Snopkowie
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Uczymy (się) z pasją"
- Dostawa podstawek pod laptopy
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Zakup i dostawa wyposażenia stacjonarnego punktu obsługi mieszkańców w ramach projektu: "Kompleksowa ochrona środowiska w Gminie Łącko - Eko Doradca"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.