eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Utrzymanie oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu w roku 2010 na terenach będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-30

Warszawa: Utrzymanie oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu w roku 2010 na terenach będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych.
Numer ogłoszenia: 225831 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Terenów Publicznych , ul. Jezuicka 1/3, 00-281 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5568322, faks 022 5568373.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ztp.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu w roku 2010 na terenach będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z utrzymaniem oraz wykonaniem nowego oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu jak również montaż stojaków dla rowerów na wszystkich terenach będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych oraz przechowanie przez okres trwania umowy w magazynie wykonawcy słupków U-12c żeliwnych ozdobnych dwóch rodzajów (wykonanych na zlecenie Zamawiającego w ramach odrębnej umowy) lub czasowo zdemontowanych, zwanych dalej odpowiednio typu Syrenka h=80 oraz typu Syrenka h=97. Podstawowym zadaniem w roku 2010 w ramach utrzymania oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu będzie dostosowanie tych elementów do wymogów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 220 poz. 2181 z dn. 23.12.2003 r.). Sposób wykonywania robót określony został w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ. Gwarancja Wykonawca powinien udzielić gwarancji na wszystkie wykonane w ramach umowy roboty oraz zastosowane przy robotach materiały, w wymiarze: 36 miesięcy - na malowanie poziome wykonane w technologii trwałej, 24 miesiące - na nowe znaki, na powłoki antykorozyjne materiałów ocynkowanych (sztyce, łańcuchy, wygrodzenia, stojaki rowerowe i inne) oraz roboty i materiały związane z wymianą lic znaków, 6 miesięcy - na pozostałe roboty oraz materiały, w szczególności: na roboty związane z naprawą nawierzchni, na malowanie poziome wykonane farbami drogowymi bez stosowania technologii trwałej oraz na montaż elementów odblaskowych typu kocie oczka i malowanie bądź oklejanie elementów oznakowania pionowego - poza wymienionymi powyżej, liczonym od daty podpisania protokołu ostatecznego odbioru robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.91 - Instalowanie odbojnic 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 22 000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udział w Przetargu nieograniczonym mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy; 1.2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz spełniają warunki dodatkowe: 1.2.1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.1.1. posiadają uprawnienia do występowania jako podmiot gospodarczy w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 1.2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1.2.2.1. udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali zamówienia obejmujące roboty budowlane o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia. Za robotę podobną do przedmiotu zamówienia Zamawiający uznaje utrzymywanie lub wprowadzenie nowej organizacji ruchu (czasowej lub docelowej) na drodze pozamiejskiej, ulicy, parkingu lub drodze osiedlowej. Należy wykazać wykonanie co najmniej 10 (dziesięciu) zamówień o wartości minimum 100 tysięcy złotych każde (w tym minimum 2 (dwóch) na drogach (ulicach) publicznych na terenie miast). Zrealizowane zamówienia należy wykazać według załączonego wzoru, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. 1.2.2.2. dysponują odpowiednim sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia. Minimalne wymagania sprzętowe to: a) trzy malowarki do wykonywania drobnych elementów oznakowania poziomego ze sterowaniem ręcznym wyposażone w system grawitacyjnego lub pneumatycznego wykonywania odblasku oraz o parametrach technicznych pozwalających na malowanie pasa o szerokości min. 0,5 m przy jednokrotnym najeździe, b) dwa samochody ciężarowe lub ciężarowo-osobowe o masie całkowitej do 3,5t, c) jedna zagęszczarka do gruntu ze stopą i napędem mechanicznym, Dysponowany sprzęt należy wykazać według załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. 1.2.2.3. dysponują odpowiednimi środkami łączności zapewniającymi natychmiastowe przekazywanie zleceń przez zamawiającego i stałą łączność kierownictwa firmy wykonawcy z brygadami wykonującymi roboty w terenie. Minimalne wymagania to trzy telefony zgłoszeniowe obsługiwane całodobowe, w tym jeden stacjonarny z faxem i dwa telefony komórkowe. Dysponowane środki łączności należy wykazać według załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ. 1.2.2.4. udokumentują dysponowanie kadrą techniczną (minimum dwie osoby), posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie drogowym w zakresie kierowania robotami dla osób pełniących funkcję kierownika i zastępcy kierownika robót. Wykaz kadry technicznej należy przedstawić według załączonego wzoru, który stanowi załącznik Nr 5. do SIWZ. 1.2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.2.3.1. udokumentują osiągnięcie w okresie ostatnich 3 latach obrotowych, tj. 2006, 2007 i 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przychodu ze sprzedaży produktów (dla wykonawców prowadzących pełną księgowość) lub przychodu z działalności (dla wykonawców niezobowiązanych do sporządzania bilansu) minimum łącznie ww. okresie 9 000 000 złotych, według załączonego wzoru, który stanowią załączniki Nr 6a lub Nr 6b do SIWZ. 1.2.4. wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie; Uwaga: Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń niżej wymienionych będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie wyżej wymienione warunki, stosując zasadę spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.2 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - według wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ. 2.2.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy -według wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ. 2.2.2. Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 2.2.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 2.2.4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 2.2.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 2.2.6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 2.2.7. Potwierdzenie wniesienia wadium. 2.2.8. Wykaz zamówień - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) potwierdzające należyte wykonanie zamówień. 2.2.9. Wykaz sprzętu - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 9 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć, o ile zachodzi taka okoliczność, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu wymienionego w wykazie. 2.2.10. Wykaz środków łączności - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 10 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć, o ile zachodzi taka okoliczność, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia środków łączności wymienionych w wykazie. 2.2.11. Wykaz osób - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych i zaświadczeń o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Do wykazu należy załączyć, o ile zachodzi taka okoliczność, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób wymienionych w wykazie. 2.2.12. Informacja finansowa wraz z dokumentami wymienionymi w załączniku (w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) potwierdzającymi dane finansowe - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 6a lub 6b do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztp.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Jezuicka 1/3, 00-281 Warszawa, pok. 10 (IV p.), cena formularza 25 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zarządu Terenów Publicznych przy ul. Jezuickiej 1/3 w Warszawie pok. 309 (Biuro Obsługi Mieszkańców).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.