eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › wyłonienie Wykonawcy robót remontowych w zakresie remontu DS. /NOWY ŻACZEK/ w Krakowie. Nr sprawyCRZP/UJ/448/2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-03

Kraków: wyłonienie Wykonawcy robót remontowych w zakresie remontu DS. /NOWY ŻACZEK/ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/448/2015
Numer ogłoszenia: 22579 - 2016; data zamieszczenia: 03.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180663 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Studentów i Absolwentów Uniwersytetu Jagiellońskiego "Bratniak", ul. Piastowska 47, 30-067 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6223700, faks 012 6386084.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy robót remontowych w zakresie remontu DS. /NOWY ŻACZEK/ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/448/2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót remontowych w zakresie wykonania remontu w Domu Studenckim /Nowy Żaczek/, położonym przy al. 3 Maja 5, 30-063 Kraków, zgodnie dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz przedmiarem i rysunkami. 1.1 Zakres podstawowych prac i czynności obejmuje w szczególności realizację robót remontowych w czynnym obiekcie. Prace remontowe obejmują między innymi wymianę instalacji elektrycznych, centralnego ogrzewanie, wentylacyjnych, wymienną systemu ppoż., tj. wymienną czujek i centrali p.poż. wymianę drzwi, remont posadzek poprzez wymianę na tarket, wykonanie gładzi gipsowych, roboty malarskie, a także realizację czynności wynikających z obowiązków gwarancyjnych w okresie gwarancji zgodnie z zaleceniami i wymaganiami producentów lub z zakresem i formą wynikającą z aktualnie powszechnie obowiązujących przepisami prawa. 1.2 Prace muszą być zrealizowane zgodnie dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (zwaną dalej w skrócie STWiOR). 1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar (załącznik A do SIWZ, pliki w formacie PDF) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dalej STWiOR), załącznik B do SIWZ, będące jej integralną częścią. 1.4 Zamawiający zaznacza, iż do dnia 6 maja 2016r. ma zostać usunięty Wbet, o ile będzie wykorzystywany przez Wykonawcę, oraz, iż w I Etapie realizacji można korzystać z windy znajdującej się w obiekcie, ale należy wykonać jej remont i zakończyć odbiorem dopuszczającym do użytkowania w I Etapie, niemniej w II Etapie nie będzie już możliwości korzystania z windy. Ponadto informujemy, iż I Etap realizacji remontu obejmuje pomieszczenia na 6 kondygnacjach oznaczone linią graniczoną w dokumentacji projektowej, a kończy się na pomieszczeniach o numerach PXII i Ł02 na wszystkich kondygnacjach wraz z nimi. Wymaganym jest również, aby po zakończeniu I Etapu, tj. do dnia 15 czerwca 2016r. i przekazaniu do użytkowania zakresu objętego I Etapem, Wykonawca wysprzątał, zabezpieczył i opuścił teren budowy, likwidując zaplecze budowy na terenie remontowanego obiektu. Wykonawca przystępując do realizacji II Etapu ma zapewnić ponowną organizację terenu i zaplecza budowy, a przy tym nie będzie miał możliwości korzystania z pomieszczeń i windy wyremontowanych w I Etapie. 1.5 Wykonawca w imieniu Zamawiającego, własnym kosztem i staraniem ma zapewnić kierownika budowy i kierowników robót w całym okresie realizacji zamówienia wraz z organizacją placu budowy. 1.6 Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar jedynie materiał pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa oraz STWiOR. 1.7 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP w zakresie robót remontowych, w szczególności prac remontowych i instalacyjnych. 1.8 Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia i uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji prac, uwzględniający terminy wykonania wyszczególnionych robót wskazane w STWiOR, harmonogram będzie określał okresy i zakresy wykonanych robót stanowiące przedmiot odbiorów i należnych płatności. 1.9 Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy i przedłożenia polisy ubezpieczenia budowy od wszelkich ryzyk remontowych na kwotę wynikającą z wartości brutto zawartej umowy w terminie do 7 dni liczonych od dnia przekazania terenu robót. 1.10 Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu prac przedstawić dokumentację powykonawczą we wszystkich branżach, która będzie warunkiem odbioru prac, w ilości 2 egzemplarzy w formie papierowej 1 jeden w formie elektronicznej. 1.11 Wykonawca lub podwykonawca na podstawie art. 5 ust. 2 w związku z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 listopada 2000r. Prawo atomowe (t.j. Dz. U. z 2012, poz. 264, z późn. zm.), musi posiadać zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na prowadzenie działalności polegającej na: transporcie, demontażu i utylizacji izotopowych czujek dymu, co zobowiązany jest udokumentować przed podpisaniem umowy. 1.12 Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu stanowiącego załącznik do SIWZ, oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub ostatecznych decyzji administracyjnych właściwych instytucji, podmiotów i organów administracyjnych zgodnie z aktualnymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. 2. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji na całość zamówienia, liczony od daty odbioru końcowego całości zamówienia oraz zobowiązany jest w ramach gwarancji do dokonywania własnym staraniem i na koszt Wykonawcy napraw, przeglądów gwarancyjnych i konserwacji urządzeń oraz instalacji wynikających z zastosowanych technologii i użytych materiałów, zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów, usuwać usterki powstałe i zgłoszone w okresie gwarancji, szczegółowo opisane we wzorze umowy, co należy skalkulować w cenie ryczałtowej oferty. 3. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 12 miesięcy liczonych od dnia zawarcia umowy, w dwóch etapach, tj. I etap liczny od zawarcia umowy do dnia 15 czerwca 2016r., a później II etap od dnia 15 sierpnia 2016r. Zakresy poszczególnych etapów określone są w dokumentacji projektowej. Ponadto Zamawiający wymaga zakończenia prac związanych z wymianą sieci ciepłowniczej dotyczącej I Etapu oraz zasobników ciepłej wody użytkowej do dnia 15 czerwca 2015r., zapewniając tym samym ciepłą wodę użytkową i zimną wodę w okresie przerwy w realizacji robót remontowych między I a II Etapem. Natomiast pozostałą część sieci centralnego ogrzewania, poziomy i piony, grzejniki, rozdzielacze ciepła i wody, która nie wchodzi w zakres I Etapu, Wykonawca musi wykonać przed sezonem grzewczym 2016r. Zmawiający zaznacza, iż w przewie między realizacją I i II Etapu remontu Wykonawca musi zapewnić pełną funkcjonalność całego obiektu. 4. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy, wyliczoną na podstawie indywidualnej kalkulacji, w formie kosztorysów uproszczonych plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposaże?nia wraz z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania koszto?rysów. Cena ryczałtowa brutto musi uwzględniać wymagania i zapisy niniejszej SIWZ oraz jej załączników, w szczególności dokumentacji projektowej, STWiOR, przedmiaru oraz doświadczenia zawodowego. 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorysy uproszczone plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów, wraz ze wskazaniem producenta/ów, typów, numerów katalogowych itp. oferowanych elementów i urządzeń. Ewentualne braki w wycenach pozycji robót oraz materiałów i sprzętu w kosztorysie uproszczonym nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z SIWZ i jej załączników w ryczałtowej cenie oferty. Kosztorysy uproszczone i zestawienia materiałów wraz opisem oferowanych elementów oraz urządzeń i dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań SIWZ stanowią jedynie podstawę do rozliczenia ewentualnych robót zamiennych oraz oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). W przypadku robót remontowych Zamawiający dopuszcza możliwość zlecania realizację zamówienia przez podwykonawców, w zakresie określonym w ofercie Wykonawcy, dalszym podwykonawcom za zgodą Zamawiającego po uprzednim przedłożeniu mu również zgody Wykonawcy. 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 9. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.31.41.20 - Instalowanie abonenckich central telefonicznych 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.34.31.00 - Roboty w zakresie umocnień przeciwogniowych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.21.12 - Kładzenie nawierzchni 45.43.31.00 - 45.43.31.00 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.25.22 - Roboty murarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Firm: AGA-Bauservice Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - Lider, i Firma Remontowo-Budowlana Pa-Ka Paweł Kasztelewicz - Partner, ul. Żabiniec 35, 31-215 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4259259,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4071341,10

  • Oferta z najniższą ceną: 3692575,54 / Oferta z najwyższą ceną: 4866403,75

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.