eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Sprzątanie przystanków komunikacji miejskiej na terenie miasta Zgierza

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-04

Zgierz: Sprzątanie przystanków komunikacji miejskiej na terenie miasta Zgierza
Numer ogłoszenia: 22577 - 2008; data zamieszczenia: 04.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Usługi Komunikacyjne w Zgierzu, pl. Kilińskiego 7, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7162149, fax 042 7162149.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muk.zgierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie przystanków komunikacji miejskiej na terenie miasta Zgierza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Informacje ogólne: 1. Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania porządku i czystości na przystankach autobusowych i tramwajowych komunikacji miejskiej na terenie miasta Zgierza, zwanych dalej przystankami. 2. Wykaz przystanków stanowią załączniki nr 1 oraz nr 2. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości przystanków objętych umową o maksymalnie 7szt. (bez zmiany wynagrodzenia). 4. Przystanek, jest to fragment pasa drogowego i składa się ze słupka przystankowego z umieszczonym na nim znakiem przystankowym zgodnie z kodeksem ruchu drogowego oraz tablicy z oznaczeniem tras przewoźników i przynależnymi im rozkładami jazdy, a także teren chodnika o długości 10 metrów przed i 10 metrów za słupkiem. 5. Przystanek jest wyposażony w kosz na śmieci. 6. Przystanek może być wyposażony w wiatę. II. Obowiązki Wykonawcy: 1. Wykonawca zobowiązany jest od poniedziałku do soboty (włącznie) w czasie całego roku kalendarzowego, do wykonywania na przystankach następujących czynności: a/ utrzymania porządku na chodnikach przynależnych do przystanków oraz wokół wiat na powierzchni określonej w pkt I.4, a także na pętlach autobusowych i tramwajowych na których znajdują się przystanki, b/ opróżniania koszy na śmieci i wywóz odpadów zgodnie z postanowieniami zawartymi w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996r. (Dz. U. 2005 Nr 236 poz. 2008, zm. Dz. U. z 2006r. Nr 144 poz. 1042), c/ uzupełniania brakujących koszy na śmieci, d/ zrywania ogłoszeń i plakatów wieszanych na przystankach bez zgody Zamawiającego. 2. Czynności wykonywane okresowo lub w uzgodnionych terminach: a/ mycie wiat przystankowych oraz wskazanych słupków przystankowych cztery razy w ciągu roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym za pomocą myjki wysokociśnieniowej, b/ zgromadzenie zapasów piasku niezbędnego do posypywania przystanków w okresie zimowym. 3. Do zadań Wykonawcy będzie należał odbiór koszy od Zamawiającego bądź wskazanego przez Zamawiającego dostawcy oraz uzupełnianie ich braków na przystankach. 4. Wykonawca zobowiązuje się usunąć śmieci, śnieg oraz posypać piaskiem w trybie awaryjnym wskazane przez Policję, Straż Miejską lub Dyżurną Służbę Prezydenta przystanki. III. Częstotliwość wykonywania czynności: 1. W okresie kiedy nie ma opadów śniegu czynności określone w pkt II.1 powinny być wykonywane od poniedziałku do soboty (włącznie): a/ jeden raz dziennie do godz. 12:00 w stosunku do przystanków wyszczególnionych w załączniku nr 1, b/ jeden raz dziennie co drugi dzień do godz. 12:00 w stosunku do przystanków wyszczególnionych w załączniku nr 2. 2. W czasie opadów śniegu wszystkie przystanki powinny być odśnieżane i posypywane piaskiem codziennie w każdy dzień tygodnia powyższe dotyczy również pętli tramwajowych i autobusowych na których znajduje się słupek przystankowy. Usunięty śnieg nie powinien hamować ruchu pieszego oraz samochodowego (w przeciwnym wypadku powinien być wywieziony na uzgodnione miejsce składowania). 3. Działania opisane w pkt II.4 powinny zostać zakończone w ciągu 3 godzin od momentu zgłoszenia. IV. Kontrola wykonywanych prac: 1. Jakość wykonywanych prac będzie kontrolowana przez pracowników Zamawiającego. 2. Kontrola wykonania prac objętych umową może odbywać się w godz. 12:00 - 13:00 po wcześniejszym telefonicznym powiadomieniu Wykonawcy którego przedstawiciel będzie mógł w niej uczestniczyć. 3. Za akty wandalizmu o charakterze chuligańskim zaistniałe po godz. 13:00 Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.02.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 prawa zamówień publicznych, tj. którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych, według którego : 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę niewykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2; 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; 4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy potwierdzą, że: - posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania określonej (właściwej dla realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia) działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: -aktualne zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z uwzględnieniem w szczególności art. 7 ust. 5 wyżej wymienionej ustawy; - wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również którzy wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia; - dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, tj.: a) samochód o ładowności nie mniejszej niż 700 kg oraz masie całkowitej nie większej niż 3500 kg każdy - 2szt., b) myjka wysokociśnieniowa - 1 szt., c) genarator prądotwórczy zapewniający niezależność zasilania myjki od źródeł prądu - 1 szt.; - dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - zatrudniają przeciętnie nie mniej niż 8 pracowników (średniorocznie) w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia, UWAGA: Warunek nie podlega ocenie na etapie oceny złożonej oferty; jego spełnienie bedzie wymagane przed zawarciem umowy z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonana na podstawie niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów wg kryterium: spełnia - nie spełnia, przy czym niespełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkuje wykluczeniem Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie Podmiotu Składowego o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podpisane odrębnie przez każdy podmiot składowy oraz, dodatkowo: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna za dokument wystawiony w wymaganym terminie również kopię tego dokumentu, wystawioną wcześniej, ale potwierdzoną w wymaganym terminie, odnośnie jej aktualności, przez organ wydający (w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument składany odrębnie przez każdy podmiot składowy); - koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działaności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument składany wspólnie); - informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są usługi (w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument składany wspólnie); - wykaz narzędzi i urządzeń, niezbędnych do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje Wykonawca (w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument składany wspólnie); - wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i odbiorców (w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument składany wspólnie); - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, dokument nie wymagany jako załącznik do oferty, wymagany przed zawarciem umowy z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana (aktualny przez cały okres trwania umowy). Dodatkowo, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w szczególności - do podpisania oferty wraz z załącznikami - złożone w formie oryginału, kopii (odpisu, wypisu) potwierdzonej przez udzielającego pełnomocnictwa lub kopii (odpisu, wypisu) poświadczonej przez notariusza. UWAGA I: Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia winny złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, np. z umowy konsorcjum. Pełnomocnictwo to powinno wskazywać wszystkie podmioty, które wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, a także zawierać deklarację wszystkich uczestników konsorcjum co do ustanowienia pełnomocnika. UWAGA II: Spółka cywilna ubiegająca się o udzielenie zamówienia nie ma obowiązku powoływania pełnomocnika i może być reprezentowana przez wspólników - każdego wspólnika - na ogólnych zasadach reprezentacji spółki cywilnej, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, chyba że umowa lub uchwała wspólników stanowi odmiennie. UWAGA III: Umowa regulująca współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (umowa konsorcjum) będzie wymagana przed zawarciem umowy, jeżeli oferta tych Wykonawców zostanie wybrana.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umz.zgierz.pl/przetargi/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zgierza, 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II 16, pokój nr 203.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2008 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miasta Zgierza, 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II 16, pokój nr 105.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 12.03.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: - w sprawach merytorycznych: 1) Grzegorz Kowalski, kierownik i 2) Piotr Pilny, starszy inspektor, Miejskie Usługi Komunikacyjne w Zgierzu, tel.: (0 42) 716-21-49; - w sprawach proceduralnych: 1) Zofia Zamojska, gł. specjalista i 2) Lech Dąbski, p.o. naczelnik, Urząd Miasta Zgierza, pok. 203, tel.: (0 42) 714-32-00, fax: (042) 714-32-03 Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej, przy czym oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia (w tym - protesty), wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.