Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-20
Gubin: Przebudowa dróg gruntowych ulic: Waryńskiego, R. Luksemburg w Gubinie.
Numer ogłoszenia: 22577 - 2009; data zamieszczenia: 20.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin o statusie miejskim , ul. Piastowska 24, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 4558100, 4558128, 4558145, faks 068 4558102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gruntowych ulic: Waryńskiego, R. Luksemburg w Gubinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa dróg gruntowych ulic: Waryńskiego, R. Luksemburg w Gubinie. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 1. Ulica Waryńskiego (droga gminna klasy L): - wykonanie drogi o długości 765,9 m i szerokości 5,0 m z kostki betonowej o grubości 8 cm, - wykonanie chodników oraz zjazdów do posesji o powierzchni całkowitej 2 242 m2 z kostki polbruk o grubości 8 cm, - wykonanie kanalizacji deszczowej o długości 718,4 m i średnicy 250 mm wraz z jej elementami. 2. Ulica R. Luksemburg: - wykonanie jezdni o długości 260,0 m i szerokości 5,0 / 6,0m, powierzchnia 1393m2 z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm, - wykonanie chodników o szerokości 2,0 m (powierzchnia 107,5 m2) z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm, - wykonanie wpustów ulicznych - 9 szt., studni rewizyjnych 1szt. - przesunięcie w pobocze 3szt. słupów oświetleniowych (o ok. 1,5m) - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu drogowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wszystkie warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia, m.in. : 1) 1) wykonali w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia tej działalności, min. 2 zadania z zakresu budowy dróg i sieci kanalizacyjnych, w tym, - 1 zadanie z zakresu budowy dróg publicznych, chodników, placów z kostki brukowej betonowej o wartości zadania min. 500.000 zł., - 1 zadanie z zakresu budowy sieci kanalizacyjnych o wartości zadania min. 100.000 zł 2) 2) do wykonania przedmiotu zamówienia zatrudnią: - kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi upoważniającymi do kierowania robotami z zakresu budowy dróg publicznych, wpisanego do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającego min. 5-letni staż pracy w zawodzie, - kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi upoważniającymi do kierowania robotami z zakresu budowy sieci kanalizacyjnych na terenie Polski, wpisanego do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającego min. 5-letni staż pracy w zawodzie, 3) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000 zł, 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Ofertowy, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem składania ofert 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 u.p.z.p., 5) Oświadczenie Wykonawcy, na podstawie art. 44 u.p.z.p. o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu 6) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 u.p.z.p. 7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., tj. 8) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., 9) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 10) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 11) Wykaz zawierający potwierdzenie wykonania przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia tej działalności) robót budowlanych podobnych (odpowiadających swoim rodzajem i wartością) do niniejszego zamówienia. 12) Dokumenty potwierdzające, że wykazane zamówienia zostały wykonane należycie. 13) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert 14) Polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 15) Akceptacja przez Wykonawcę projektu umowy 16) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 17) W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo(a) (pełnomocnictwo rodzajowe), 18) Oświadczenie o spełnieniu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1)-4) u.p.z.p. 19) W przypadku ofert wspólnych - umowa regulująca współpracę wspólników 20) Wypełnione przedmiary robót..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gubin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gubinie, ul. Piastowska 24, pokój nr 8..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Gubinie, 66-620 Gubin, ul. Piastowska 24, pokój nr 1 (sekretariat Urzędu)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja współfinansowana z dotacji celowej z budżetu państwa w ramach programu wieloletniego pn. Narodowy program przebudowy dróg lokalnych 2008 - 2011.
INNE PRZETARGI Z GUBINA
- Modernizacja SUW w m-ci Starosiedle oraz budowa odcinka sieci wodociągowej - Gmina Gubin
- Remont toalet stołówki oraz adaptacja wentylatorowni na zmywalnię naczyń przy Szkole Podstawowej nr 1 w Gubinie
więcej: przetargi w Gubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja sieci dróg na terenie Gminy Janowiec Kościelny" w formie zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi gminnej Nr 109291B w Siemichoczach
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych
- "Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) przy ulicy Obodrzyckiej w Poznaniu"
- Zagospodarowanie terenu przy budynku użyteczności publicznej powiatu węgrowskiego
- "Dokończenie inwestycji pn. "Budowa krytej pływalni na terenie Miasta Sulejówek" w podziale na zadania: Zadanie 1-2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.