eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przygodzice › REMONT KORYTARZA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO W PRZYGODZICACH - ETAP I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-01

Przygodzice: REMONT KORYTARZA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO W PRZYGODZICACH - ETAP I
Numer ogłoszenia: 225732 - 2015; data zamieszczenia: 01.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Centrum Kształcenia Ustawicznego , ul. PTR 6, 63-421 Przygodzice, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7336131, faks 0-62 7336132.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zspcku.webd.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT KORYTARZA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO W PRZYGODZICACH - ETAP I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. WIATROŁAP WEJŚCIOWY GŁÓWNY/ KLATKA SCHODOWA WEJŚCIOWA A. 1.1 Okładziny podłogowe z płytek z kamieni sztucznych o regularnych kształtach na zaprawie epoksydowej; płytki o wymiarach 45x45 cm - 20,92 [m2], 1.2 Okładziny stopni kształtkami schodowymi - 35,7 [m], 1.3 Okładziny z płyt gipsowo-kartonowych (suche tynki gipsowe) pojedyncze na stropach - 23,226 [m2], 1.4 Trzykrotne malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbą emulsyjną z przygotowaniem powierzchni - 109,318 [m2], 1.5 Dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych ścian lakierem ochronnym bezbarwnym w celu zapobiegania brudzeniu i łatwości usuwania ewentualnego brudu do wysokosci 1,5 [m] - 40,482 [m2], 1.6 Drzwi PCV dwuskrzydłowe 190 x 280 [cm] - D1 - 5,415 [m2], 1.7 Drzwi PCV dwuskrzydłowe 160 x 207 [cm] - D2 - 3,312 [m2], 1.8 Balustrady schodowe wypełnione elementami płytowymi przymocowane do belek policzkowych śrubami - 4,726 [m2], 1.9 oprawy wewnętrzne, kompletne, LED, 140 x 1200 [mm], wiszące 1800 [lm], kąt rozsyłu szeroki, światło ciepłe 3500 [K], obudowa śrebrna, dyfuzor - kryształ, 230[V], stopień ochrony IP64, trwałośc 50000 [godz.], wydajnośc energetyczna A+ lub inna lamap równoważna - 4 kpl. 1.10 Dostawa, montaż, podłączenie - grzejniki stalowe dwupłytowe z kompletem zawieszeń typu PURMO FC 22 900x1600/ 1833[W] (55/45/20C) - 2 kpl. 2. KORYTARZ GŁÓWNY 2.1 Okładziny z płyt gipsowo-kartonowych (suche tynki gipsowe) pojedyncze na ścianach na zaprawie bez pasków - 33,431 [m2] . 2.2 Warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej gr. 5 mm wykonywane w pomieszczeniach o pow. ponad 8 m2 (wyrównanie posadzki lastrikowej) - 129.277 [m2], 2.3 wykładzina podłogowa rulonowa z PCV bez warstwy izolacyjnej o parametrach nie gorszych niż TARKET iQ OPTIMA: homogeniczna wykładzina winylowa, do użytku komercyjnego: 34, do użytku w przemyśle 43, CE. ISO. Grubość warstwy użytkowej/ całkowita - min. 2,0 [mm], ciężar całkowity min. 2800 [g/m2], forma dostawy - rolki 25,0 x 2,0 [m], Ognioodporność: Klasa Bfi s1, niepalność. Grupa ścieralnosci Grupa T: mniejsza równa - 2 [mm3], odziaływanie kółek krzesła - odporna, trwa- łosc kolorów większa równa - 6, odporniość chemiczna: dobra, ochrona przeciw bakteriom: nie sprzyja rozwojowi bakterii, antypoślizgowość: R11, wytrzymałość spoin większ równa 240 [N/50 mm] - 148,699 [m2], 2.4 Okładziny z płyt gipsowo-kartonowych (suche tynki gipsowe) pojedyncze na stropach - 129,77 [m2], 2.5 Dodatkowe nakłady na pogrubienie o 10 mm tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych na ścianach płaskich i słupach prostokątnych ponad 5 m2 w 1 miejscu - 267,084 [m2], 2.6 Dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbą emulsyjną z przygotowaniem powierzchn - 396,361 [m2], 2.7 Dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych ścian lakierem ochronnym bezbarwnym w celu zapobiegania brudzeniu i łatwości usuwania ewentualnego brudu do wysokosci 1,5 [m] - 125,588 [m2], 2.8 Warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej gr. 5 mm wykonywane w pomieszczeniach o pow. ponad 8 m2 (wyrównanie posadzki lastrikowej) - 7,26 [m2] - renowacja parapetów, 2.9 oprawy wewnętrzne, kompletne, LED, 140 x 1200 [mm], wiszące 1800 [lm], kąt rozsyłu szeroki, światło ciepłe 3500 [K], obudowa śrebrna, dyfuzor - kryształ, 230[V], stopień ochrony IP64, trwałośc 50000 [godz.], wydajnośc energetyczna A+ lub inna lamap równoważna - 12 [kpl.], 2.10 Dostawa i montaż listew odbojowych ściennych systemowych (odbojnica o szerokosci 200 [mm], o konstrukcji z profilu aluminiowego, pokrywa winylowa min. 2 mm, amrtyzator ciągły 2 mm, np. odbojnica PROMADOR model 1800, CONCEPT-SYSTEM WG, itp. - 36,08 [m], 2.11 Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone D3 - 16,524 [m2], 2.12 Drzwi PCV dwuskrzydłowe 160 x 207 [cm] - D2 - 3,312 [m2], 2.13 Grzejniki stalowe dwupłytowe z kompletem zawieszeń typu PURMO FC 22 600x1200/927[W](55/45/20C) - wykorzystanie grzejników z demontażu 8 [szt.], 2.14 Ekran z rur stalowych prostokątnych 60 x 20 x 1,2 [mm] - 8 poziomów, malowany proszkowo - 3,8 [m], Uwaga! 1) Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie budowy. 2) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczeństwo młodzieży szkolnej, pracownikom szkoły i przechodniom, m.in. zapewnić odpowiednie wygrodzenie, zabezpieczenie i oznaczenie terenu budowy, 3) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić zaplecze budowy oraz socjalno-sanitarne dla pracowników poza budynkami szkoły. 4) Wykonane dzieło musi być na dzień odbioru końcowego wolne od wad i kompletne z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 3.2. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: Przedmiar robót - załącznik nr 4; Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 5; Projekt budowlany wystroju wnętrz - załącznik nr 6. Rysunek zamienny 10-z Rysunek zamienny 9a-z 3.3. Inne wymagania: 1. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres co najmniej 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. UWAGA! 1. Podane w przedmiarze robót ilości mają wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie: a. opisów wynikających z przedmiarów robót, b. przeprowadzonej wizji lokalnej. 2. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zmianami), zwanej w skrócie Pzp lub ustawą, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 700.00 PLN (słownie: trzy tysiące siedemset 00/100 PLN).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W sprawach, które nie zostały uregulowane niniejszą umową, mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r.poz.907 ze zmianami) i ustawy Prawo budowlane. 2. Treść umowy zawieranej z podwykonawca lub dalszym podwykonawcą nie może być sprzeczna z treścią niniejszej umowy. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 3 mogą: 1) dotyczyć zmiany numeru rachunku bankowego lub zmiany innych danych wykonawcy, 2) dotyczyć zmian sposobu finansowania inwestycji w przypadku zmiany wysokości środków finansowych przeznaczonych na realizację inwestycji na skutek zmian w budżecie, 3) być związane ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli wpływa ona na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy. 5. Ewentualne spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane przez Sądy Powszechne, właściwe miejscowo dla zamawiającego. 6. Opis Warunków Zamówienia w postępowaniu poprzedzającym zawarcie tej umowy stanowi jej integralną część

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zspcku.webd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Centrum Kształcenia Ustawicznego ul. PTR 6, 63-421 Przygodzice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Centrum Kształcenia Ustawicznego ul. PTR 6, 63-421 Przygodzice- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.