To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-04
Katowice: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30.000 EURO
na zakup i dostarczanie akcesoriów do napromieniania pacjentów
oznaczenie sprawy: Szp.Leszcz./PN/37/2014
Numer ogłoszenia: 225698 - 2014; data zamieszczenia: 04.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 173926 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. , faks 032 2514533.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30.000 EURO na zakup i dostarczanie akcesoriów do napromieniania pacjentów oznaczenie sprawy: Szp.Leszcz./PN/37/2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie akcesoriów do napromieniania pacjentów (kompleksowy system do unieruchomienia, zestawy do mocowań, maski termoplastyczne) dla potrzeb Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, których rodzaj i ilości przedstawia Załącznik Nr 2 część A i część B do SIWZ - Oferta Cenowa. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV - 33151400-7 - wyroby do radioterapii 1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie akcesoriów do napromieniania pacjentów: - jednorazową dostawę - dotyczy kompleksowego systemu do unieruchomienia i zestawów do mocowań, - sukcesywne dostawy na wezwanie Zamawiającego - dotyczy masek termoplastycznych. 2. W przypadku zaoferowania towaru: a) wytwarzanego na terytorium Polski, Wykonawca gwarantuje niezmienność cen brutto w złotych polskich przez cały okres obowiązywania umowy, b) wytwarzanego poza terytorium Polski, Wykonawca gwarantuje niezmienność cen brutto w walucie obcej Euro/USD przez cały okres obowiązywania umowy, a rozliczenia z Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich wg średniego kursu Euro/USD w NBP - Tabela A na dzień wystawienia faktury. 3. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu oraz opłaty celne (jeżeli dotyczy). 4. Zamówienie na kompleksowy system do unieruchomienia i zestawy do mocowań, w ilości niezmienionej ujętej w Załączniku Nr 2 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w jednorazowej dostawie w terminie do 2 miesięcy od daty zawarcia umowy. 5. Zamówienia na maski termoplastyczne będą dokonywane przez Zamawiającego sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy w formie pisemnej przy pomocy faksu. 6. Zamówienia na maski termoplastyczne Wykonawca zobowiązany jest realizować sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy w terminie do 6 tygodni od daty złożenia przez Zamawiającego zamówienia faksem. 7. Wykonawca musi zagwarantować płynność dostaw masek termoplastycznych przez cały okres obowiązywania umowy. 8. Ilości masek termoplastycznych mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami medycznymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru. 9. Wykonawca na kompleksowy system do unieruchomienia i zestawy do mocowań gwarantuje min. 24 miesięczny okres gwarancji liczony od daty podpisania protokołu bezusterkowego odbioru przez osoby upoważnione ze strony Zamawiającego i Wykonawcy. 10. Wykonawca na maski termoplastyczne gwarantuje min. 12 miesięczny okres gwarancji liczony od daty dostawy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.14.00 - Wyroby do radioterapii .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RTA VC Sp. z o.o. Sp. K.A., ul. Podbipięty 52, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 425190,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 347461,28
Oferta z najniższą ceną: 347461,28 / Oferta z najwyższą ceną: 419821,61
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa suszarki laboratoryjnej
- "KMP Zabrze - likwidacja dwóch zbiorników paliwa pozostałych po stacji paliw wraz z rozbiórką budynku obsługi stacji paliw"
- KMP Bytom - likwidacja trzech zbiorników paliwa pozostałych po stacji paliw
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
- Zakup i dostawa sprzętu drukującego
- Dostawa komputerów oraz urządzeń drukujących - 2 części
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.