Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-19
Tychy: Remonty cząstkowe i remonty nawierzchni chodników na terenie miasta Tychy w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 22561 - 2011; data zamieszczenia: 19.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów , ul. Budowlanych 59, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 227-70-06, 3271491, faks 032 2277008.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.tychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe i remonty nawierzchni chodników na terenie miasta Tychy w 2011 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres niniejszego zadania wchodzą następujące rodzaje robót: 1/ Roboty rozbiórkowe - nawierzchni z płyt betonowych 35x35x5 i 50x50x7 - nawierzchni z kostki brukowej grub. 6 i 8 cm - nawierzchni z kostki kamiennej - nawierzchni z betonu asfaltowego - obrzeży 6x20 i 8x30 - krawężników betonowych 15x30 i kamiennych 20x35 - ławy betonowej - podbudowy tłuczniowej - cięcie nawierzchni bitumicznej 2/ Remont chodników - 100 % materiał Wykonawcy - wykonanie koryta - warstwa odsączająca z piasku - podbudowa tłuczniowa - rowki pod krawężniki i obrzeża - profilowanie i zagęszczenie podłoża - ułożenie obrzeża 6x20 i 8x30 - wykonanie trawników - rozścielenie humusu - wykonanie ławy betonowej z betonu C-8/10 - ułożenie krawężnika betonowego 15x30 - ułożenie krawężnika kamiennego 20x35 - ułożenie podsypki z żużla wielkopiecowego, - ułożenie podsypki cementowo - piaskowej, - ułożenie podsypki piaskowej, - ułożenie płytek 35x35x5 - ułożenie płytek 50x50x7 - ułożenie kostki brukowej grub 6 cm , barwa szara i kolor - ułożenie kostki brukowej grub 8 cm , barwa szara i kolor - ułożenie kostki brukowej szlachetnej grub. 7 cm, - ułożenie kostki kamiennej 10x10 - uzupełnienie podbudowy wzdłuż krawężnika, materiałem kamiennym - ułożenie warstwy ścieralnej na chodnikach - uzupełnienie warstwy ścieralnej w jezdni wzdłuż krawężnika - pionowa regulacja włazów kanałowych, zaworów wodociągowych i gazowych oraz studzienek telefonicznych - inwentaryzacja powykonawcza nowych odcinków chodników 3/ Remont chodników 100 % materiał z odzysku (odzysk mat. podstawowego tj. płytki, kostki, krawężniki i obrzeża - obrzeża betonowe 6x20 i 8x30 - krawężnik betonowy i kamienny - nawierzchnia z płytek 35x35x5 i 50x50x7 - nawierzchnia z kostki brukowej - nawierzchnia z kostki kamiennej Przedmiot zamówienia obejmuje również: - prowadzenie bieżącej obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót - opracowanie projektów organizacji ruchu na czas remontu o ile zajdzie potrzeba - patrz § 3 wzoru umowy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. Dz.. U. Załącznik do nru 220, poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003 r.) - oznakowanie miejsca robót - zakup i ustawienie oznakowania oraz demontaż oznakowania tymczasowego - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1/ Roboty rozbiórkowe - nawierzchni z płyt betonowych 35x35x5 i 50x50x7 - nawierzchni z kostki brukowej grub. 6 i 8 cm - nawierzchni z kostki kamiennej - nawierzchni z betonu asfaltowego - obrzeży 6x20 i 8x30 - krawężników betonowych 15x30 i kamiennych 20x35 - ławy betonowej - podbudowy tłuczniowej - cięcie nawierzchni bitumicznej 2/ Remont chodników - 100 % materiał Wykonawcy - wykonanie koryta - warstwa odsączająca z piasku - podbudowa tłuczniowa - rowki pod krawężniki i obrzeża - profilowanie i zagęszczenie podłoża - ułożenie obrzeża 6x20 i 8x30 - wykonanie trawników - rozścielenie humusu - wykonanie ławy betonowej z betonu C-8/10 - ułożenie krawężnika betonowego 15x30 - ułożenie krawężnika kamiennego 20x35 - ułożenie podsypki z żużla wielkopiecowego, - ułożenie podsypki cementowo - piaskowej, - ułożenie podsypki piaskowej, - ułożenie płytek 35x35x5 - ułożenie płytek 50x50x7 - ułożenie kostki brukowej grub 6 cm , barwa szara i kolor - ułożenie kostki brukowej grub 8 cm , barwa szara i kolor - ułożenie kostki brukowej szlachetnej grub. 7 cm, - ułożenie kostki kamiennej 10x10 - uzupełnienie podbudowy wzdłuż krawężnika, materiałem kamiennym - ułożenie warstwy ścieralnej na chodnikach - uzupełnienie warstwy ścieralnej w jezdni wzdłuż krawężnika - pionowa regulacja włazów kanałowych, zaworów wodociągowych i gazowych oraz studzienek telefonicznych - inwentaryzacja powykonawcza nowych odcinków chodników 3/ Remont chodników 100 % materiał z odzysku (odzysk mat. podstawowego tj. płytki, kostki, krawężniki i obrzeża - obrzeża betonowe 6x20 i 8x30 - krawężnik betonowy i kamienny - nawierzchnia z płytek 35x35x5 i 50x50x7 - nawierzchnia z kostki brukowej - nawierzchnia z kostki kamiennej
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 12.000,00 zł słownie: dwanaście tysięcy złotych najpóźniej do dnia 03.02.2011 r. do godz. 9:00
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli zostanie wykazane, wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku doświadczenia, tzn. roboty polegającej na remoncie drogi lub chodników lub parkingów o nawierzchni z elementów betonowych o łącznej wartości co najmniej 400.000 zł netto. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli zostanie wykazane, dysponowanie niezbędnym do wykonania zamówienia potencjałem technicznym jn.: - koparka - 1 szt. - walec - 1 szt. - stopa/ubijak mechaniczny - 1 szt. - zagęszczarka płytowa - 2 szt. - piła tarczowa - 2 szt. - samochód samowyładowczy - 2 szt. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli zostanie wykazane, dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - jedną osobą kadry technicznej (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Osoba odpowiedzialna za realizację ww. funkcji, zgodnie z obowiązującymi przepisami winna posiadać stosowne uprawnienia zawodowe oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby. - grupą min. 12 osób do wykonania zamówienia (kierowcy, operatorzy sprzętu, osoby do prac ręcznych - wg uznania wykonawcy) - co najmniej 2 osobami posiadającymi zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym wydane przez Wojewódzka Komendę Policji lub Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) druk OFERTA WYKONAWCY b) dokument KOSZTORYS OFERTOWY c) druk OŚWIADCZENIE WYKONAWCY d) w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, pełnomocnictwo dla jednego z wykonawców lub osoby trzeciej, podpisane przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie e) jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik należy załączyć stosowne pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty f) załączyć wzór umowy z parafowanymi stronami oraz podpisaną ostatnią stroną umowy g) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp Informacja uzupełniajaca do pkt III.5) ogłoszenia: Wykonawca winien załączyć zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi - certyfikatu potwierdzającego zgodność systemu zarządzania jakością z europejską normą ISO 9001:2000 (lub wyższą). Wykonawca może zamiast zaświadczenia, o którym mowa powyżej złożyć inny dokument potwierdzający stosowanie przez wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane zaświadczenie (dokument) musi być złożony przez co najmniej jeden podmiot.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuim.tychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
43-100 Tychy
ul. Budowlanych 59
pokój nr 201.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Ulic i Mostów 43-100 Tychy ul. Budowlanych 59 pokój nr 201.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Dostawa testów, odczynników, akcesoriów laboratoryjnych, przyrządów pomiarowych oraz sprzętu laboratoryjnego dla laboratorium OŚ w Tychach - Urbanowicach i laboratorium Wodnego Parku Tychy
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 17 09 04
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy al. Niepodległości 18/22 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM I
- Dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach w II półroczu 2024 r.
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 410405W we wsi Powązki"
- "Przebudowa drogi gminnej nr 118203 E (Nowy Ochędzyn) - gr. Gm. Sokolniki - Niwiska II - Niwiska, Niwiska - Galewice"
- Budowa dróg gminnych w Gminie Pakosław - etap II
- "Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę i/lub modernizację infrastruktury drogowej".
- Przebudowa boiska sportowego w Dobryninie (budowa kompleksu l.a. bieżnia okrężna 3-torowa o dł. 333,33 m z bieżnią prostą 4-torową o dł. 100 m i budowa toru rowerowego).
- Remont (odnowa) drogi wojewódzkiej Nr 858 Zarzecze - Biłgoraj - Zwierzyniec - Szczebrzeszyn w m. Dąbrowica
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.