eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na budowę wiezy antenowej w Placówce SG w m. Rutka Tartak (sprawa nr 62/ZP/BiON/07)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-19

Białystok: Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na budowę wiezy antenowej w Placówce SG w m. Rutka Tartak (sprawa nr 62/ZP/BiON/07)
Numer ogłoszenia: 225608 - 2007; data zamieszczenia: 19.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Oddział Straży Granicznej im. gen. Henryka Minkiewicza, ul. Bema 100, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7145171, fax 085 7484517.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaski.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na budowę wiezy antenowej w Placówce SG w m. Rutka Tartak (sprawa nr 62/ZP/BiON/07).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa wieży antenowej w Placówce Straży Granicznej w m.Rutka Tartak. Zakres robót obejmuje: - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, uzyskanie pozwolenia na budowę i budowę wieży antenowej, uzyskanie pozwolenia na rozbiórkę i demontaż istniejącej wieży, wykonanie zieleni, sieci energetycznych NN i teletechnicznych z urządzeniami, ciągu pieszego, ogrodzenia wieży, sieci kanalizacji teletechnicznych oraz obsługa geodezyjna i geologiczna. - zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym budowy wieży antenowej w Placówce Straży Granicznej w m.Rutka Tartak ( będącym integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia ). KOD CPV: 74222000-1- usługi projektowania architektonicznego 45000000-7- roboty budowlane 45216126-3- obiekty budowlane Straży Granicznej 45112710-5- roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45300000-0- roboty w zakresie instalacji budowlanych 28112260-0- maszty radiowe i telewizyjne 45110000-1- roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne I. Zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym w skład budowy wieży antenowej w Placówce Straży Granicznej w m.Rutka Tartak wchodzą następujące obiekty: 1.Budowa wieży antenowej kratowej, stalowej, ocynkowanej o wysokości 50 m n.p.t. wyposażonej w instalacje: a)elektryczne, oświetlenia sygnalizacyjnego lotniczego, oświetlenia pomostów na obydwu poziomach, odgromową wraz z osprzętem, teletechniczne, ochrony ppoż., przeciwporażeniowej i przeciwprzepięciowej. wraz z: - robotami wykończeniowymi - wyposażeniem wieży w urządzenia - ogrodzeniem wieży, ciągu pieszego, trawnikami wewnątrz wieży 2.Demontaż istniejącej wieży antenowej wraz z: - istniejącymi instalacjami i urządzeniami - odnowienie terenu po zdemontowanej wieży 3.Obiekty małej architektury wchodzące w skład zagospodarowania terenu: -ogrodzenie z furtką. 4.Zieleń - wchodząca w skład zagospodarowania terenu. 5.Kanalizacja teletechniczna. 6.Sieci elektryczne i teletechniczne. II. Zestawienie dokumentacji wg której należy wykonać w/w zadania rzeczowe. 1.Program funkcjonalno-użytkowy budowy wieży antenowej w Placówce Straży Granicznej w m.Rutka Tartak. 2.Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego znak BKO.7331-25/06 z dnia 22 listopada 2006r. ( w tym wykonana dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót). III.Szczegółowy zakres robót. 1.Szczegółowy zakres robót należy odczytać z programu funkcjonalno-użytkowego budowy wieży antenowej w Placówce Straży Granicznej w m.Rutka Tartak. UWAGA: Przy obliczaniu ceny ofertowej Wykonawca musi się liczyć z sytuacją, iż rodzaj i ilość robót ujęte w programie funkcjonalno-użytkowym są orientacyjne i mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca ujmie w cenie całego zadania w tym między innymi np. koszty związane : -z obsługą geodezyjną i geologiczną, -z opracowaniem Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, -z zużyciem energii elektrycznej i wody, -z wykonaniem dokumentacji, inwentaryzacji powykonawczej, - z zagospodarowaniem placu budowy pod względem p.poż., sanitarnym, bhp, łącznie z ogrodzeniem i jego ochroną oraz wykonaniem tablic informacyjnych, - z pomiarami, próbami, badaniami, zgłoszeniami, odbiorami, kontrolami, uruchomieniem urządzeń, instalacji i przeprowadzeniem instruktażu obsługi, -z uruchomieniem systemów teletechnicznych, -z zagospodarowaniem placu budowy ( zasilenie w media), - ze zgłoszeniem i odbiorem urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu do Urzędu Dozoru Technicznego, -z transportem i utylizacją odpadów budowlanych, - z rekultywacją zieleni, chodników, dojść i dróg dojazdowych w przypadku ich uszkodzenia, -z przygotowaniem instrukcji obsługi i schematów instalacji, -z przeglądami gwarancyjnymi, serwisowymi i konserwacyjnymi zainstalowanych urządzeń, - z wykonaniem oznakowania przeszkodowego dziennego i nocnego wieży antenowej - z uzyskaniem warunków podłączenia, wykonania i eksploatacji (na czas budowy) do sieci wod-kan. oraz sieci elektrycznych, -z wykonaniem pomiarów instalacji łączności radiowej. 2. Wszystkie urządzenia oraz materiały użyte do realizacji przedmiotowego zamówienia mają być: a)zakupione i dostarczone przez Wykonawcę, b)fabrycznie nowe, c)odpowiadać obowiązującym normom, posiadać atesty, wymagane aprobaty techniczne zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Wykonawca zgłosi urządzenia techniczne podlegające dozorowi technicznemu do Urzędu Dozoru Technicznego, uzyska zgodę UDT na ich eksploatację oraz poniesie wszelkie związane z tym koszty. Ponadto Wykonawca dostarczy instrukcje eksploatacji wszystkich urządzeń technicznych objętych zamówieniem w języku polskim, opracowane zgodnie z wymogami odpowiednich przepisów dotyczących eksploatacji urządzeń oraz zamontuje oznakowania wyjść. 4. Na czas trwania budowy Wykonawca (na swój koszt) ustawi tablicę informacyjną zgodnie z art.45 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane z późn. zm. oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 19 listopada 2001r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki oraz tablicy informacyjnej. IV.Warunki gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązuje się na wykonane roboty i zamontowane urządzenia udzielić 36 miesięcznej gwarancji oraz 36 miesięcznej rękojmi (licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00-1, 45.00.00.00-7, 45.21.61.26-3, 45.11.27.10-5, 45.30.00.00-0, 28.11.22.60-0, 45.11.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 5 000,00 zł Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert ..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1.1posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 1.2.1zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną budowę konstrukcji stalowej o wysokości co najmniej 30 m. 1.2.2 osoby przewidziane do pełnienia funkcji kierowniczych przy realizacji zamówienia w zakresie robót budowlanych muszą być: a) członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego, b) posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności (odpowiednio do zakresu wykonywanych prac) : -konstrukcyjno - budowlanej , -instalacji elektrycznych, 1.2.3osoby przewidziane do pełnienia funkcji kierowniczych przy realizacji zamówienia, o których mowa w ppkt.1.2.2, pełnili, co najmniej na jednej budowie, funkcję kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych danej specjalności odpowiednio do zakresu wykonywanych prac: -konstrukcyjno - budowlanej , -instalacji elektrycznych, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków. Nie spełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.3)wypełniony i podpisany wykaz personelu kierowniczego przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji - zgodny w treści z załączonym do SIWZ wzorem - Załącznik nr 3. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do składanej oferty dokumenty potwierdzające, że osoby przewidziane do kierowania robotami budowlanymi (w tym kierownik budowy) przy realizacji przedmiotowego zamówienia: a)są członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego i posiadają aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego . b)posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności (odpowiednio do zakresu wykonywanych prac): -konstrukcyjno - budowlanej , -instalacji elektrycznych, Wykonawca w załączniku nr 3 wpisze adresy budowy na których w/w osoby, pełniły funkcję kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych danej specjalności (o których mowa w rozdz. III pkt.1 ppkt. 1.2 pppkt.1.2.3 ). 1.4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie budów w zakresie prac określonych w rozdz. III pkt. 1 ppkt.1.2 ppkt. 1.2.1 - zgodny w treści z załączonym do SIWZ wzorem - Załącznik nr 5. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że budowy zostały wykonane z należytą starannością, wystawione przez inwestorów lub użytkowników obiektu. W przypadku referencji zagranicznych, muszą być one przetłumaczone na język polski przez tłumacza. 1.5) oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 pkt.1-4 ustawy prawo zamówień publicznych - zgodne w treści z załączonym do SIWZ wzorem - Załącznik nr 6

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podlaski.strazgraniczna.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podlaski Oddział Straży Granicznej, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Bema 100 15 - 370 Białystok, bud. nr 8, pok. nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Jawna Wydziału Prezydialnego POSG w Białymstoku przy ul. Bema 100, bud. 2 pok. 100A (kod pocztowy 15-370) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12.12.2007r. do godz. 11:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.