Kroczyce: e-urząd. Zwiększenie zakresu usług świadczonych drogą elektroniczną przez Urząd Gminy Kroczyce
Numer ogłoszenia: 2255 - 2009; data zamieszczenia: 05.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kroczyce , ul. Batalionów Chłopskich 29, 42-425 Kroczyce, woj. śląskie, tel. 034 3152150 do 5, faks 034 3152150 do 5.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroczyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: e-urząd. Zwiększenie zakresu usług świadczonych drogą elektroniczną przez Urząd Gminy Kroczyce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stworzenie środowiska teleinformatycznego do świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną poprzez modernizację serwerowni, dostawę oprogramowania i sprzętu teleinformatycznego, uruchomienie i utrzymanie strony e-Urzędu wraz z pracami programistycznymi, wdrożeniowymi i instalacyjnymi dla Urzędu Gminy Kroczyce i 10 jednostek organizacyjnych. Zakres projektu obejmuje: a)Dostosowanie pomieszczenia znajdującego się w budynku Urzędu do funkcji serwerowni poprzez dostawę i montaż klimatyzacji, systemu detekcji i gaszenia pożaru, elementów zabezpieczeń fizycznych. b)Dostawa oraz instalacja urządzeń teleinformatycznych do Urzędu, obejmująca: -komputery, serwery, skaner, router, switch wraz z systemami operacyjnymi dla serwerów i komputerów, systemami zarządzania bazami danych, oprogramowaniem antywirusowym oraz oprogramowaniem biurowym, -czytniki kart elektronicznych i karty elektroniczne będące nośnikami podpisu elektronicznego, c)Dostawa oraz instalacja urządzeń teleinformatycznych dla dziesięciu jednostek organizacyjnych wymienionych w załączniku 9, zwane dalej jednostkami, obejmująca: -komputery, -czytniki kart elektronicznych i karty elektroniczne będące nośnikami podpisu elektronicznego, d)Zakup licencji i wdrożenie Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów dla 25 użytkowników - pracowników Urzędu. e)Zakup licencji i wdrożenie modułu kancelarii dla 10 użytkowników - w każdej jednostce organizacyjnej. f)Zakup licencji i wdrożenie oprogramowania wspomagającego pracę Urzędu. g)Wykonanie i wdrożenie oprogramowania użytkowego umożliwiającego definiowanie i zarządzanie formularzami elektronicznymi publikowanymi w ramach e-Urzędu. h)Uruchomienie i utrzymanie na serwerach Wykonawcy strony e-Urzędu - ogólnodostępny portal umożliwiający klientom komunikację elektroniczną z urzędami zawierający m.in. Elektroniczne Skrzynki Podawcze (dla Urzędu i poszczególnych jednostek organizacyjnych) i katalog usług wraz z formularzami elektronicznymi. i)Opracowanie założeń do Polityki Bezpieczeństwa dla Urzędu j)Usługi analizy i modelowania procesów w trakcie wdrożenia Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów. k)Przeprowadzenie szkoleń dla osób pracujących w roli administratorów, liderów i użytkowników w zakresie obsługi wszystkich urządzeń i oprogramowania zgodnie z pełnionymi rolami. l)Promocja projektu zgodna z rozporządzeniem oraz wytycznymi dla promocji projektów RPO WSL..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe 44.42.15.00 - Drzwi opancerzone lub wzmocnione 39.71.72.00 - Urządzenia klimatyzacyjne 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 48.82.00.00 - Serwery 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.61.00.00 - Systemy baz danych 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej 48.32.90.00 - System obrazowania i archiwizowania 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 32.41.31.00 - Rutery sieciowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki szczegółowe 2.1) oferent winien posiadać doświadczenie we wdrażaniu projektów informatycznych tj.: - conajmniej 1 dostawa urządzeń teleinformatycznych o wartości conajmniej 100 000 zł, oraz - wdrożenie systemów elektronicznej obsługi back office lub front office podmiotów gospodarczych lub instytucji (w tym szkolenia pracowników w zakresie wdrażąnego systemu) o wartości conajmniej 100 000 zł; 2.2) oferent winien posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmujące przedmiot zamówienia na sumę gwarancyjną - odpowiedzialność cywilna deliktowa min. 500 tys zł, odpowiedzialność cywilna kontraktowa min. 500 tys. zł; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia-nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających że zostały wykonanie nalezycie; 5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od oc w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Ocena jakości rozwiązania - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kroczyce.bip.jur.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kroczyce
ul. Batalionów Chłopskich 29
42-425 Kroczyce pok. nr 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2009 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Kroczyce ul. Batalionów Chłopskich 29 42-425 Kroczyce.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2007-2013.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów komputerowych dla Instytutu Mikromechaniki i Fotoniki Politechniki Warszawskiej, w podziale na pakiety.
- D/23/2024 - Zakup i dostawa aparatu fotograficznego wraz z akcesoriami oraz skanera książek z oprogramowaniem i wyposażeniem na potrzeby Instytutu Historii Uniwersytetu Opolskiego
- Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej III
- Remont i przebudowa wybranych pomieszczeń w Wojewódzkiej Przychodni Onkologicznej w SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii
- Rozbudowa i termomodernizacja budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Świeciu
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.