eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Alwernia › Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Okleśnej z przystanków w Alwerni, w Mirowie i Podłężu oraz do Zespołu Szkół nr 3 w Kwaczale z miejscowości Alwernia, Mirów, Podłęże, Okleśna oraz Źródła w roku szkolnym 2011/2012 tjod 1 września 2011 roku do 29 czerwca 2012 roku codziennie, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii, pojazdami przystosowanymi do przewozu zorganizowanej grupy dzieci.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-01

Alwernia: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Okleśnej z przystanków w Alwerni, w Mirowie i Podłężu oraz do Zespołu Szkół nr 3 w Kwaczale z miejscowości Alwernia, Mirów, Podłęże, Okleśna oraz Źródła w roku szkolnym 2011/2012 tj: od 1 września 2011 roku do 29 czerwca 2012 roku codziennie, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii, pojazdami przystosowanymi do przewozu zorganizowanej grupy dzieci.
Numer ogłoszenia: 225580 - 2011; data zamieszczenia: 01.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Alwernia , ul. Gęsikowskiego 7, 32-566 Alwernia, woj. małopolskie, tel. (012) 283 11 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.alwernia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Okleśnej z przystanków w Alwerni, w Mirowie i Podłężu oraz do Zespołu Szkół nr 3 w Kwaczale z miejscowości Alwernia, Mirów, Podłęże, Okleśna oraz Źródła w roku szkolnym 2011/2012 tj: od 1 września 2011 roku do 29 czerwca 2012 roku codziennie, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii, pojazdami przystosowanymi do przewozu zorganizowanej grupy dzieci..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Okleśnej z przystanków w Alwerni, w Mirowie i Podłężu oraz do Zespołu Szkół nr 3 w Kwaczale z miejscowości Alwernia, Mirów, Podłęże, Okleśna oraz Źródła w roku szkolnym 2011/2012 tj: od 1 września 2011 roku do 29 czerwca 2012 roku codziennie, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii, pojazdami przystosowanymi do przewozu zorganizowanej grupy dzieci. 2. Trasa przewozu obejmuje około: W okresie od 1 września 2011 r. do 28 października 2011 r. - 39 km dziennie (w związku z objazdem spowodowanym przebudową mostu w ciągu drogi pow. Nr 1022) : - Dowóz uczniów do SP w Okleśnej oraz uczniów do Gimnazjum w Kwaczale: z miejscowości Alwernia (Spalona) przez Alwernie (Skowronek), Mirów (trasa przez Mirów od strony Brodeł), Podłęże, Okleśna oraz Źródła do Gimnazjum w Kwaczale. - Powrót uczniów z Gimnazjum w Kwaczale do miejsca zamieszkania: z miejscowości Kwaczała przez Źródła, Okleśna, Podłęże, Mirów (trasa przez Mirów od strony Brodeł), Alwernia (Skowronek) do Alwernia (Spalona). W okresie od 31 października 2011 r. do 29 czerwiec 2012 r. - 32 km dziennie : - Dowóz uczniów do SP w Okleśnej oraz uczniów do Gimnazjum w Kwaczale: z miejscowości Alwernia (Spalona) przez Alwernie (Skowronek), Mirów (przez centrum wsi), Podłęże, Okleśna oraz Źródła do Gimnazjum w Kwaczale. - Powrót uczniów z Gimnazjum w Kwaczale do miejsca zamieszkania: z miejscowości Kwaczała przez Źródła, Okleśna, Podłęże, Mirów (przez centrum wsi), Alwernia (Skowronek) do Alwernia (Spalona). 3. Przewóz winien odbywać się środkiem transportu posiadającym miejsca siedzące dla uczniów z poszczególnych miejscowości: - do SP Okleśna z przystanków Skowronek w Alwerni, w Mirowie i w Podłężu : 7 dzieci oraz do ZS nr 3 w Kwaczale z Okleśnej : 43 dzieci + 1 opiekun Liczba dni przyjętych w okresie realizacji zamówienia - 191 dni ( 189 dni szkolne + 2 dni dodatkowe) Informacja o planowanych dojazdach uczniów zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej siwz. 4. Wykonawca powinien posiadać minimum dwa autobusy posiadające miejsca siedzące, przystosowane do przewozu zorganizowanej grupy dzieci. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przewożonym uczniom bezpiecznych i higienicznych warunków przejazdu. 6. Pojazdy, którymi będą przewożeni uczniowie muszą być sprawne pod względem technicznym. 7. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia pojazdów, którymi będą przewożeni uczniowie od następstw nieszczęśliwych wypadków i od odpowiedzialności cywilnej. 8. Wykonawca zobowiązany jest do punktualnego i terminowego podstawiania autobusu w wyznaczonym miejscu i czasie. 9. Wykonawca ma obowiązek być w stałym kontakcie z Dyrektorami Szkół oraz osobami opiekującymi się dziećmi na trasie przejazdu. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian zakresu przedmiotu zamówienia oraz zmiany maksymalnej wartości umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy m.in. zmiany dotyczące ilości uczniów objętych przewozem (np. związanych ze zmianą miejsca zamieszkania ucznia) oraz zmiany przebiegu trasy. Wszelkie zmiany przebiegu tras, szczegółowego harmonogramu usług oraz rozkładu jazdy wymagają zgłoszenia Przewoźnikowi na co najmniej 3 dni naprzód. 11. Ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa przewozu uczniów, realizacja przedmiotu zamówienia może odbyć się przy pomocy pojazdu o odpowiednim stanie technicznym, sprawnego i dopuszczonego do ruchu, z aktualnym badaniem technicznym (należy dołączyć kopię dowodu rejestracyjnego), spełniającego wymogi sanitarne i estetyczne, ogrzewanego wg potrzeb,. Zamawiający wymaga, aby przewoźnik zapewnił w trakcie przewozu miejsca siedzące. 12. Wykonawca powinien w pełni przestrzegać bezpieczeństwa wszystkich przewożonych osób w pojeździe, zabezpieczyć na własny koszt wszelkie środki konieczne do udzielenia pierwszej pomocy w czasie przebywania pasażerów w pojeździe. Wykonawca powinien w czasie trwania umowy dbać o czystość i porządek w pojeździe. 13. Zamawiający zaleca dokładne zapoznanie się z przedmiotem zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniiesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi zamawiającemu, że posiada licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełniania dla tego warunku w niniejszym postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełniania dla tego warunku w niniejszym postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełniania dla tego warunku w niniejszym postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełniania dla tego warunku w niniejszym postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian wynikających z postanowień zawartej umowy oraz zmiany maksymalnej wartości umowy, m.in. zmiany dotyczące ilości uczniów objętych przewozem (np. związanych ze zmianą miejsca zamieszkania ucznia) oraz zmiany przebiegu trasy. Wszelkie zmiany przebiegu tras, szczegółowego harmonogramu usług oraz rozkładu jazdy wymagają zgłoszenia Przewoźnikowi na co najmniej 3 dni naprzód.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.alwernia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na stronie internetowej zamawiajacego www.alwernia.pl lub osobiście w siedzibie zamawiajacego w pokoju nr 101.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Alwerni ul. Z. Gęsikowskiego 7 32-566 Alwernia-Biuro Obsługi Klienta (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.