eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzanowice › Dostawa leków, sprzętu jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek dla dorosłych i środków dezynfekcyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-07

Krzanowice: Dostawa leków, sprzętu jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek dla dorosłych i środków dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 225550 - 2009; data zamieszczenia: 07.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy w Krzanowicach , ul. Szpitalna 9, 47-470 Krzanowice, woj. śląskie, tel. 0-32 4108005, faks 0-32 4108005.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków, sprzętu jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek dla dorosłych i środków dezynfekcyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa leków; sprzetu jednorazowego użytku: strzykawek, igieł, wenflonów, rekawic lateksowych jałowych i niejałowych, cewników urologicznych, rurek tracheostomijnych, worków na mocz, drenów do podawania tlenu, cewników do odsysania górnych dróg oddechowych; materiałów opatrunkowych: gazików jałowych i niejałowych, bandaży, plastrów, opatrunków, gazy, ligniny; pieluchomajtek dla dorosłych: rozmiar M i L; środków dezynfekcyjnych do dezynfekcji sprzętu i powierzchni. Szczegółowy zakres, ilość i wyszczególnienie asortymentu będącego przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadanie uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności jeżeli ustawy nakładają obowiazek posiadania takich uprawnień 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznycm i osobamizdolnymi do wykonania zamówienia 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.Niepodlaganie wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia - art. 22 Prawa zamówień publicznych pkt 1.1 - 1.4 oraz art 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreslonym w art. 24 ust.1pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Oswiadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkrzanowice.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: spzozkrzanowice@op.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy ul. Szpitalna 9 47-470 Krzanowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 19.08.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: termin wykonania zamówienia sukcesywnie od 01.08.2009 do 31.07.2010.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.