eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz wyposażenia poradnictwa i doradztwa zawodowego dla PUP w Oświęcimiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-07

Oświęcim: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz wyposażenia poradnictwa i doradztwa zawodowego dla PUP w Oświęcimiu
Numer ogłoszenia: 225536 - 2009; data zamieszczenia: 07.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu , ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8444144, faks 033 8444144 w. 230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.oswiecim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz wyposażenia poradnictwa i doradztwa zawodowego dla PUP w Oświęcimiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa się z czterech pakietów: a) Pakiet pierwszy. Kompleksowy system ochrony sieci komputerowej - sztuk 1 (zakup, dostawa, usługi dodatkowe). b) Pakiet drugi. Szafa dystrybucyjna 42U z panelem wentylacyjnym - sztuk 1 (zakup, dostawa, usługi dodatkowe). c) Pakiet trzeci. Sprzęt i części komputerowe (zakup, dostawa). d) Pakiet czwarty. Aparat cyfrowy, lustrzanka wraz z dodatkowym wyposażeniem - sztuk 1, odtwarzacz DVD - sztuk 1 (zakup dostawa).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.73.00.00 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego 31.21.33.00 - Szafy kablowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 30.23.71.40 - Płyty główne 31.71.21.16 - Mikroprocesory 30.23.31.32 - Napędy dyskowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (W zakresie PAKIETU I - wymaga się, aby Wykonawca dysponował (lub przedstawił pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia), co najmniej trzema certyfikowanymi inżynierami w zakresie obsługi i konfiguracji sprzętu. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków określonych, w pkt. 1 będzie dokonywana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę - stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, oraz dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana według formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnione formularze ofertowe stanowiące załączniki nr 1, 2, 3, 4 do SIWZ. 2. Oświadczenia wykonawcy stanowiące załączniki nr 5 i 7 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku, jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5. Wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie, że zadanie będzie wykonane w całości siłami własnymi, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 6. Specyfikację techniczną oferowanych produktów zawierającą, co najmniej: nazwę producenta produktu, nazwę produktu, parametry techniczne produktu potwierdzające, że spełnia wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. W ZAKRESIE PAKIETU I - Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. (Wymaga się, aby Wykonawca dysponował (lub przedstawił pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia), co najmniej trzema certyfikowanymi inżynierami w zakresie obsługi i konfiguracji sprzętu. 8. W ZAKRESIE PAKIETU I - W przypadku, jeżeli Wykonawca w wykazie stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ wskazał osoby, którymi będzie dysponował (w przyszłości) należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 9. W ZAKRESIE PAKIETU I - Natomiast fakt, iż osoby te posiadają wymagane uprawnienia musi zostać potwierdzony poprzez złożenie kserokopii posiadanego przez daną osobę certyfikatu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.oswiecim.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim (pok. 210, drugie piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2009 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim (pok. 212 - sekretariat, dziennik podawczy, drugie piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.