eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostyń › Dostawa kinowego sprzętu cyfrowego - cyfryzacja kina Pod Kopułą w Gostyniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-01

Gostyń: Dostawa kinowego sprzętu cyfrowego - cyfryzacja kina Pod Kopułą w Gostyniu
Numer ogłoszenia: 225530 - 2011; data zamieszczenia: 01.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gostyński Ośrodek Kultury "Hutnik" , ul. Hutnika 4, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 0-65 5727990, faks 0-65 5720905.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gok.gostyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kinowego sprzętu cyfrowego - cyfryzacja kina Pod Kopułą w Gostyniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kinowego sprzętu cyfrowego w kinie Pod Kopułą w Gostyniu. Parametry techniczne przedmiotu zamówienia: 1. Cyfrowy projektor kinowy - zgodny ze standardem DCI , typ układu tworzącego obraz DLP Cinema Chip: 3xDMD 0.98 Dark Metal, rozdzielczość rzeczywista:DCK (2048x1080), hermetyczność układu tworzącego obraz i drogi optycznej, kontrast: min. 2200:1, jasność 17000 AnsilLumen, lampa min.4000W, modułowa konstrukcja projektora umożliwiająca szybki serwis, układ automatyki i pamięci ustawień ostrości i wielkości ogniskowej obiektywu, możliwość zdalnej diagnostyki z komputera, możliwość zastosowania modułu stałej jasności projektora w czasie, warstwa DMD w układzie wewnętrznym zapobiegająca odkładaniu się kurzu - 1 szt. 2. Obiektyw umożliwiający uzyskanie obu formatów kinowych FLAT/SCOPE dostosowany do wymiarów ekranu* w kinie Pod Kopułą w Gostyniu oraz odległości projekcyjnej - 1szt. 3. panel sterujący funkcjami projektora cyfrowego, jego ustawieniami, pozwalający na diagnostykę serwisową - 1 szt. 4. Lampa ksenonowa o mocy odpowiedniej do projekcji cyfrowej w tym 3D , min.4000W - 1 szt. 5. Procesor - scaler wizyjny do obsługi sygnałów z innych żródeł (komputer, DVD,beta, satelita itp.) - 1 szt. 6.Serwer kinowy w standardzie DCI - wymagania:odtwarzanie obrazów:24, 25,30,48,50 oraz 60kl/sek, odtwarzanie formatów 2K oraz 4K, pełna diagnostyka zdalna (przez internet), możliwość zdalnego poprzez internet upgreadu softwaru lub za pomocą zewnętrznego nośnika pamięci, pamięć dyskowa o pojemności min. 2TB (3X1TB) możliwość upgreadu bez konieczności wymiany sterownika, klawiatura i monitor dedykowane do obsługi serwra - 1 szt. 7. Stolik do projektora z rackiem na serwer, scaler - 1 szt. 8. Zestaw do projekcji 3D montowany wewnątrz projektora obejmujący układ silnika, uchwyt montażowy, filtr oraz kontroler np. model Dolby 3D lub alternatywnie równoważny - 1 kpl. 9. Okulary pasywne wielokrotnego użytku kompatybilne z zestawem 3D - 400 szt. 10. Montaż, uruchomienie systemu oraz przeszkolenie w zakresie obsługi - 1 11. Bramki antykradzieżowe do okularów 3D komplet do zabezpieczenia 2 wyjść z sali kina 12. Zmywarko - suszarka do okularów 3D wraz ze stojakiem i koszami (umożliwiająca jednoczesne umycie minimum 200 szt. okularów - 1 szt. *ekran perełkowy o wymiarach: szer. 820 cm, wys. 340 cm.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.20.00 - Projektory filmowe 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 38.60.00.00 - Przyrządy optyczne 31.51.70.00 - Lampy łukowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.82.00.00 - Serwery 51.11.00.00 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,- zł w formie wybranej przez wykonawcę, zgodniej z ustawą pzp

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu lub wykonywaniu o okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 5 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że zadania zostały wykonane należycie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia poprzez przedstawienie: opłaconej, aktualnej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1.500.000,- zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmian może nastąpić wyłącznie w sytuacjach: 1) niedopełnienia przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających z umowy 2) wystąpiła siła wyższa ( strajki lub inne zakłócenia w gospodarce, epidemie, obsunięcia i trzęsienia ziemi, burze, uderzenia pioruna, pożary, powodzie, wylewy, niepokoje społeczne i inne nieprzewidziane zdarzenia, będące poza kontrolą którejkolwiek ze stron i których żadna ze stron nie może przezwyciężyć pomimo wszelkich należnych starań), która uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy, w terminie wskazanym w par. 3 ust. 1 niniejszej umowy 3) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wynagrodzenia za przedmiot zamówienia w przypadku gdy ulegną zmianie powszechnie obowiązujące przepisy w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia 4)dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np.zmiana siedziby, adresu, nazwy) 5) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania poszczególnych elementów przedmiotu umowy, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od stron umowy lub których strony umowy przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć i przewidzieć 2. W terminie 10 dni od uzyskania informacji o możliwości wystąpienia opóźnienia Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zamiarze ubiegania się o przedłużenie terminu wykonania i dostarczy Zamawiającemu niezwłocznie wyczerpujące i szczegółowe uzasadnienie okoliczności mających wpływ na opóźnienie w wykonaniu umowy 3. Zamawiający wyrazi zgodę na przedłużenie terminu wykonania umowy, jeżeli jest uzasadniona, albo powiadomi Wykonawcę, że nie przysługuje mu prawo do przedłużenia terminu wykonania umowy 4. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy. Podstawą zmiany będzie protokół konieczności, zatwierdzony przez obie strony, określający przyczyny zmiany i potwierdzający wystąpienie okoliczności wymienionych w ust.1, który bvędzie załącznikiem do aneksu zmieniającego umowę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gok.gostyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gostyński Ośrodek Kultury Hutnik 63-800 Gostyń, ul. Hutnika 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Gostyński Ośrodek Kultury Hutnik 63-800 Gostyń, ul. Hutnika 4 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest dofinansowane w ramach programów operacyjnych Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej Rozwój Kin.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.