eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Zakup, wraz z dostawą, artykułów biurowych



Ogłoszenie z dnia 2010-08-19

Ostrów Wielkopolski: Zakup, wraz z dostawą, artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 225523 - 2010; data zamieszczenia: 19.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, wraz z dostawą, artykułów biurowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup, wraz z dostawą, artykułów biurowych szczegółowo wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.60.00.00 - Tusz 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.21.32 - Wkłady grafitowe do ołówków 30.19.21.33 - Temperówki do ołówków 30.19.21.60 - Korektory 30.19.23.40 - Taśmy do faksów 30.19.32.00 - Korytka i organizatory na biurka 30.19.72.00 - Skoroszyty kołowe i spinacze do papieru 30.19.73.20 - Zszywacze 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.92.30 - Koperty 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 39.54.11.30 - Sznurek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: blok, dziurkacz,grzbiety, gumki, okładki, skoroszyt, teczka, tusz, zakładki, dyspenser, papier samoprzylepny, podkład na biurko

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner XXI Kleks SP. j. Mieczysława Wójcik Wiesław Wójcik, Biuro Handlowe w Kaliszu, ul. Pułaskiego 31, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1979,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1568,78

  • Oferta z najniższą ceną: 1568,78 / Oferta z najwyższą ceną: 2200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: blok makulaturowy, długopisy, naboje do piór, poduszki do stempli, pudełka A4, wkłady do długopisów i piór, zakreślacze fulorescencyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner XXI Kleks sp. j. Mieczysława Wójcik Wiesław Wójcik, Biuro Handlowe w Kaliszu, ul. Pułaskiego 31, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2413,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1725,08

  • Oferta z najniższą ceną: 1725,08 / Oferta z najwyższą ceną: 3002,66

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: kleje, klipsy biurowe, karteczki samoprzylepne, koszulki foliowe, koperty, obwoluty, przybornik na biurko, spinacze, zszywacze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner XXI Kleks sp. j. Mieczysława Wójcik Wiesław Wójcik, Biuro Handlowe w Kaliszu, ul. Pułaskiego 31, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2530,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2168,48

  • Oferta z najniższą ceną: 2168,48 / Oferta z najwyższą ceną: 2600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: segregatory, mechanizmy skoroszytowe,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Serwis, ul. Ks. Warszawaskiego 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 429,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 368,44

  • Oferta z najniższą ceną: 368,44 / Oferta z najwyższą ceną: 550,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: płyty

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner XXI Kleks sp. j. Mieczysława Wójcik Wiesław Wójcik, Biuro Handlowe w Kaliszu, 62-800 ul. Pułaskiego 31, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 256,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 223,00

  • Oferta z najniższą ceną: 223,00 / Oferta z najwyższą ceną: 408,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: tusze do drukarek, kasety do drukarek,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PrintHouse, ul. Limanowskiego 1, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2032,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1430,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1430,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: toner do urządzenia wielofunkcyjnego, tonery do drukarek,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZHU Xero-Service Mirosław Leśnierowski, ul. Żwirki 29 D, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3737,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3540,44

  • Oferta z najniższą ceną: 3540,44 / Oferta z najwyższą ceną: 4200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: tonery do drukarek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PrintHouse, ul. Limanowskiego 1, 63-400 ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15081,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17077,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17077,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26500,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne (duża liczba wykonawców mogących zapewnić takie dostawy na obszarze całego kraju), o ustalonych standardach jakościowych (na rynku znajdują się artykuły biurowe wyprodukowane w oparciu o określone normy dopuszczone do obrotu rynkowego, posiadające powtarzalne parametry jakościowe), wartość zamówienia jest mniejsza niż 193.000 euro, tj. 9.547 euro. Podstawa prawna: art. 70. Zamówienie jest zgodne z przepisami, ponieważ spełnione zostały przesłanki pozwalające na wybór trybu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.