eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Krajeńskie › Wymarzony bezpieczny plac zabaw - urządzenie placu zabaw realizowanego w ramach budżetu obywatelskiego 2015 w formie zaprojektuj i wybuduj.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-01

Strzelce Krajeńskie: Wymarzony bezpieczny plac zabaw - urządzenie placu zabaw realizowanego w ramach budżetu obywatelskiego 2015 w formie zaprojektuj i wybuduj.
Numer ogłoszenia: 225514 - 2015; data zamieszczenia: 01.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzelce Krajeńskie , Al. Wolności 48, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, tel. 095 7631130 w. 235, faks 095 7633294.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymarzony bezpieczny plac zabaw - urządzenie placu zabaw realizowanego w ramach budżetu obywatelskiego 2015 w formie zaprojektuj i wybuduj..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Wymarzony bezpieczny plac zabaw - urządzenie placu - zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw zlokalizowanego na działce o numerze ewidencyjnym 52/7, obręb: 17 - Strzelce Krajeńskie, przy ulicy Brygady Saperów 35, w miejscowości Strzelce Krajeńskie. Zamierzenie budowlane realizowane będzie jako plac zabaw o powierzchni całkowitej ok. 3250m2. Zakres zamówienia obejmuje: sporządzenie na podstawie przedstawionej przez Zamawiającego koncepcji budowy wraz zagospodarowaniem terenu - załącznik nr 11 do SIWZ: Projektu budowlano - wykonawczego w 5 (pięciu) egzemplarzach wykonanego zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2013, poz. 1409 ze zm.); Projekt budowlano - wykonawczy powinien zawierać wszelkie materiały, dane, odpowiednie podkłady geodezyjne, postanowienia i decyzje w tym od Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, uzgodnienia, warunki, opinie, sprawdzenia itp., wynikające z obowiązujących ustaw, rozporządzeń i przepisów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę; Projekt budowlano - wykonawczy należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2012, poz. 462 ze zm.); Przedmiaru robót w 2 (dwóch) egzemplarzach sporządzonego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (tekst jednolity Dz. U. 2013, poz. 1129 ze zm.); Kosztorysu inwestorskiego w 2 (dwóch) egzemplarzach sporządzonego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. 2004 Nr 130, poz. 1389); Kosztorys ofertowy należy wykonać w 2 egzemplarzach; Mapy do celów projektowych; Uzyskania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego; Uzyskania decyzji pozwolenia na budowę. Zakres zamówienia określony w pkt a) - e) sporządzić należy w wersji elektronicznej w formie plików (doc(x), PDF, dwg, dng). Poszczególne części dokumentacji powinny być opisane i oprawione. Całość każdego egzemplarza powinna być przekazana w teczce opisanej oraz zawierającej spis zawartości. Jednostka projektowa jest zobowiązana do pełnienia nadzoru autorskiego. Nadzór autorski wynikający z poprawy i konieczności uzupełnień będzie pełniony w ramach kosztów opracowania projektu budowlano - wykonawczego. Projekt budowlano - wykonawczy winien być zaopatrzony w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie projektanta, że jest wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi oraz normami, że został wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu. Dokumentacja budowlano - wykonawcza winna umożliwić prawidłową realizację zadania oraz musi posiadać wszystkie wymagane opinie i uzgodnienia do uzyskania pozwolenia na budowę. Przed złożeniem materiałów do decyzji lokalizacyjnej projektant jest zobowiązany zorganizować Radę Techniczną i przedstawić główne założenia projektu. Również Radę Techniczną należy zorganizować przed złożeniem dokumentacji do pozwolenia na budowę. Projekt należy wykonać na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego stanowiącego załącznik nr 12 do SIWZ, wyłączając: przedstawienie koncepcji programowo przestrzennej, o której mowa w pkt 1.3.D PFU, pkt 2.1.B. Wymagania dla nawierzchni w zakresie nawierzchni trawiastej - nie uwzględnia w dokumentacji projektowej obsiania trawą, pkt 2.1.B. Wymagania dla nawierzchni w zakresie nawierzchni boiska wielofunkcyjnego - nie uwzględnia w dokumentacji projektowej urządzenia boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią poliuretanową oraz montażu 2 sztuk bramki z tablicą do koszykówki, pkt 2.1.C. Wymagania dla ogrodzenia - nie uwzględnia rozbiórki istniejącego i montażu nowego ogrodzenia. Wykonania robót budowlanych: dostawa i montaż nowych urządzeń zabawowych drewnianych zgodnie z wcześniej wykonaną własną dokumentacją projektową; wydanie minimum 36-miesięcznej gwarancji na dostarczone i zamontowane urządzenia zabawowe. Wykonawca na własny koszt rozbierze i zutylizuje obecnie istniejące na terenie działki urządzenia zabawowe i będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów w tym zakresie. Wykonawca złoży wraz z ofertą karty techniczne urządzeń zabawowych potwierdzających zgodność z przedmiotem zamówienia (dokładny rysunek urządzenia, opis, parametry).Wyceny robót należy dokonać według załączonego w formularzu ofertowym wykazu robót. Wszystkie prace nieujęte w wykazie, a niezbędne do wykonania zadania należy wykonać. Pożądane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Ewentualne użyte w dokumentacji przetargowej nazwy własne urządzeń i materiałów określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i wygląd i mogą być zastąpione przez inne równoważne o nie gorszych parametrach. Jeśli pojawi się wątpliwość Zamawiającego, co do równoważności elementów, Wykonawca będzie zobligowany wykazać, że zastosowane urządzenia i materiały są równoważne, z tym, że obowiązek udowodnienia równoważności należy do Wykonawcy. Zaleca się aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego. Wymagania dotyczące robót: wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami BHP i P.poż oraz z poleceniami Zamawiającego; roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, opracowanej dokumentacji projektowej oraz wymogami niniejszej specyfikacji; Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń: użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym, mieć odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać pełną sprawność eksploatacyjną; Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć deklarację zgodności na użyte materiały oraz opis zaoferowanego asortymentu równoważnego umożliwiającego identyfikację materiałów, których zamierza użyć Wykonawca..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45.23.62.10 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wzór załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji z należytą starannością co najmniej jednego zadania obejmującego montaż urządzeń zabawowych bądź budowę placu zabaw o wartości robót nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto (pięćdziesiąt tysięcy złotych) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył dowody dotyczące co najmniej jednej roboty w przedmiocie wyżej opisanym, wykonanej należycie - zgodnie z wzorem załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca będzie dysponował osobami posiadającymi doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia budowlane niezbędne do realizacji zadania, w tym: 1 osoba (minimum) posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; posiadający co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.); Kierownik budowy - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; posiadający co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót; Uwaga: przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające kwalifikacje i uprawnienia wykazanych osób, które będą brały udział w wykonywaniu zamówienia. Mając na uwadze obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego - Ustawa Prawo Budowlane art. 12, pkt 7 oraz 12a, w przypadku osób spoza Polski możliwe jest uzyskanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie, nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpisu do stosownej izby, po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w Ustawie z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008 r., Nr 63, poz. 394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą jak 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty muszą być również dołączone następujące dokumenty: wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt VI.7 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - jeśli dotyczy. Uwaga: Pisemne zobowiązanie powinno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (jeśli posiada oryginał) lub podmiot trzeci (załącznik 7, 8 do SIWZ); pełnomocnictwo - jeśli dotyczy; karty techniczne urządzeń zabawowych potwierdzające zgodność z przedmiotem zamówienia (dokładny rysunek urządzenia, opis, parametry urządzenia), w celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w punkcie III SIWZ. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokumenty (np. zobowiązania) mające dowieść, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, winny zawierać co najmniej następujące dane: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres gwarancji - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa zostanie zawarta według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ. Umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w zakresie: terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: gdy przekroczenie terminu umownego opracowania dokumentacji projektowej spowodowane zostało przedłużającymi się procedurami związanymi z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień lub innych decyzji administracyjnych pod warunkiem złożenia przez Wykonawcę wniosku w terminie odpowiednio wcześniejszym przed terminem zakończenia prac, termin zakończenia prac ulega przesunięciu o termin uzyskania w/w uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych. Złożenie odpowiednich wniosków musi być odpowiednio potwierdzone; z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, (np. ujawnienia w trakcie robót eksponatów archeologicznych i konieczności zlecenia wykonania ich inwentaryzacji stosownie do obowiązujących przepisów); wystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej zrealizowanie inwestycji w terminie; wynagrodzenia w następujących przypadkach: w przypadku urzędowej zmiany podatków ponoszonych przez Wykonawcę (w szczególności podatku VAT); zmiany przedmiotu umowy w przypadku konieczności zrezygnowania przez Zamawiającego z części zakresu usług, np. z powodu błędu w dokumentacji lub z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są konieczne dla Zamawiającego; Ewentualne zmiany warunków umowy wymagają, dla ich ważności, zachowania formy pisemnej. Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy z winy Wykonawcy w przypadku: jeżeli Wykonawca nie podjął się wykonania obowiązków wynikających z niniejszej umowy lub przerwał ich wykonanie, jeżeli Wykonawca wykonuje swoje obowiązki w sposób nienależyty i pomimo pisemnego wezwania Zamawiającego w terminie 7 dni nie nastąpiła poprawa w wykonaniu tych obowiązków. Po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu Zamawiający może od umowy odstąpić albo naliczyć kary zgodnie z § 10 umowy. Dopuszcza się zmianę osób stanowiących kluczowy personel Wykonawcy. Zmiana może nastąpić na wniosek Wykonawcy, zawierający uzasadnienie zmiany oraz dokumenty potwierdzające, iż wskazana osoba spełnia warunki udziału w postępowaniu, w ramach którego Wykonawcy udzielono niniejszego zamówienia. Dopuszcza się zastosowanie robót zamiennych z przyczyn o charakterze technologicznym, jeżeli wprowadzenie robót zamiennych jest konieczne do prawidłowego wykonania umowy oraz nie powoduje rozszerzenia przedmiotu zamówienia w stosunku do przedmiotu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wynikającego z treści oferty. Powyższe zmiany mogą być dokonywane przed upływem terminu realizacji niniejszej umowy na pisemny wniosek złożony w terminie 7 dni od daty wystąpienia lub powzięcia wiadomości o zaistniałych okolicznościach. Wniosek powinien zawierać szczegółowe uzasadnienie Wniosek powinien zawierać szczegółowe uzasadnienie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzelce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Strzelcach Krajeńskich, Aleja Wolności 48, 66 - 500 Strzelce Krajńskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Strzelcach Krajeńskich, Aleja Wolności 48, 66 - 500 Strzelce Krajeńskie - biuro nr 3 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.