Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-23
Warszawa: Prenumerata czasopism zagranicznych na 2013 rok dla UKSW w Warszawie
Numer ogłoszenia: 225481 - 2012; data zamieszczenia: 23.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie , ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5618943, faks 022 5618944.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uksw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prenumerata czasopism zagranicznych na 2013 rok dla UKSW w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna i terminowa dostawa czasopism zagranicznych w prenumeracie na 2013 rok, obejmująca tytuły zawarte w Załącznikach do Formularzy Ofertowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki do Formularzy Ofertowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: Część I: Prenumerata czasopism zagranicznych na 2013 rok dla Biblioteki Wydziału Prawa i Administracji UKSW w Warszawie (ul. Wóycickiego 1/3); Część II: Prenumerata czasopism zagranicznych na 2013 rok dla Biblioteki Głównej UKSW w Warszawie (ul. Dewajtis 5). Prenumerata czasopism zagranicznych na 2013 rok dla UKSW w Warszawie obejmuje wszystkie numery każdego z tytułów opatrzone datą wydania z 2013 roku, niezależnie od daty ich ukazania się na rynku. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie polegać na dostawie prenumeraty czasopism zagranicznych w dniu wydania (ukazania się), przez sześć dni w tygodniu (włącznie z sobotą) do siedziby Zamawiającego: Biblioteka Wydziału Prawa i Administracji UKSW w Warszawie, ul. Wóycickiego 1/3 (budynek numer: 17, sala 1707), 01-938 Warszawa; Biblioteka Główna UKSW w Warszawie, ul. Dewajtis 5 (Nowy Gmach), 01-815 Warszawa. Dostawa winna się odbywać do godz. 13:00. Do każdej dostawy Wykonawca dołączy dokument, zawierający wykaz dostarczonych tytułów i liczbę ich egzemplarzy. Reklamacje dotyczące opóźnień w dostawach będą składane przez Zamawiającego w formie pisemnej, w terminach: do 8 tygodni od spodziewanej daty ukazania się numeru czasopisma z krajów europejskich; do 14 tygodni od spodziewanej daty ukazania się numeru czasopisma z krajów pozaeuropejskich. Ustala się następujące terminy składania u Wykonawcy reklamacji dotyczących: defektów fizycznych (uszkodzeń w transporcie) lub braków w przesyłce - do 14 dni od daty otrzymania przesyłki; wad technicznych (powstałych w procesie produkcji) - do 3 miesięcy od daty otrzymania przesyłki. Wykonawca ponosi wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym między innymi: koszty i ryzyko transportu, a także ubezpieczenie dowozu dostawy do Zamawiającego. W przypadku nie zgłoszenia reklamacji dostawy w terminach określonych, Strony uznają, że Zamawiający dokonał odbioru dostawy bez zastrzeżeń. Zamawiający wymaga aby dostawa czasopism następowała w trybie standardowym sukcesywnie, zgodnie z kolejnością ukazywania się poszczególnych numerów - od pierwszego numeru prenumeraty w 2013 roku, a po jego upływie, aż do wyczerpania numerów lub tytułów wydanych do dnia 31 grudnia 2013 roku.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00-2, 22.21.20.00-9, 79.98.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu zgodnym z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz w oparciu o informacje zawarte w Wykazie wykonanych lub wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy prenumeraty czasopism zagranicznych, każde o wartości nie mniejszej niż: - w Części I: 50.000,00 zł brutto (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy), - w Części II: 100.000,00 zł brutto (słownie złotych: sto tysięcy), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy, w szczególności w sytuacjach: 1. zmiany w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów; 2. wystąpienia okoliczności (zdarzeń), na które strony umowy nie miały wpływu, a okoliczności (zdarzenia) te dotyczyły działania lub zaniechania: 2.1. osób trzecich, 2.2. organów, w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie, bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający, niemożliwy lub czyniący niemożliwym spełnienia świadczeń stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie lub istotnych postanowieniach umowy; 3. zmiany wartości Umowy - w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia, w wyniku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 roku Nr 54, poz. 535 z późn. zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia Umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku od towarów i usług ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. Zmiana wartości Umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia Wykonawcy będzie dokonana w ten sposób, że należne Wykonawcy wynagrodzenie za wykonanie poszczególnych części umowy będzie obliczone z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia poszczególnych faktur VAT. 4. zmiany przedmiotu Umowy - w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalność: 4.1. niż produkt będący przedmiotem Umowy oraz 4.2. niż określone dla zmienianego produktu w SIWZ, 4.3. w zakresie pozostałych cech i parametrów, gdy zmiana jest obojętna lub korzystna dla Zamawiającego. Warunki dostaw, świadczenia usług pozostają bez zmian z zastrzeżeniem postanowień niniejszego punktu. Wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone; 5. Wprowadzenie zmian postanowień Umowy wymaga: 5.1. zgodnej woli Stron, 5.2. zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.uksw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie Dział Zamówień Publicznych (pokój nr 032) ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2012 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie Sekretariat Kanclerza (pokój nr 035) ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I - Prenumerata czasopism zagranicznych na 2013 rok dla Biblioteki Wydziału Prawa i Administracji UKSW w Warszawie, ul. Wóycickiego 1/3 (budynek numer: 17, sala 1707), 01-938 Warszawa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna i terminowa dostawa czasopism zagranicznych w prenumeracie na 2013 rok, obejmująca tytuły zawarte w Załączniku nr 1 do Formularza Ofertowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do Formularza Ofertowego. Prenumerata czasopism zagranicznych na 2013 rok dla UKSW w Warszawie obejmuje wszystkie numery każdego z tytułów opatrzone datą wydania z 2013 roku, niezależnie od daty ich ukazania się na rynku. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie polegać na dostawie prenumeraty czasopism zagranicznych w dniu wydania (ukazania się), przez sześć dni w tygodniu (włącznie z sobotą) do siedziby Zamawiającego: Biblioteka Wydziału Prawa i Administracji UKSW w Warszawie, ul. Wóycickiego 1/3 (budynek numer: 17, sala 1707), 01-938 Warszawa. Dostawa winna się odbywać do godz. 13:00. Do każdej dostawy Wykonawca dołączy dokument, zawierający wykaz dostarczonych tytułów i liczbę ich egzemplarzy. Reklamacje dotyczące opóźnień w dostawach będą składane przez Zamawiającego w formie pisemnej, w terminach: do 8 tygodni od spodziewanej daty ukazania się numeru czasopisma z krajów europejskich; do 14 tygodni od spodziewanej daty ukazania się numeru czasopisma z krajów pozaeuropejskich. Ustala się następujące terminy składania u Wykonawcy reklamacji dotyczących: defektów fizycznych (uszkodzeń w transporcie) lub braków w przesyłce - do 14 dni od daty otrzymania przesyłki; wad technicznych (powstałych w procesie produkcji) - do 3 miesięcy od daty otrzymania przesyłki. Wykonawca ponosi wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym między innymi: koszty i ryzyko transportu, a także ubezpieczenie dowozu dostawy do Zamawiającego. W przypadku nie zgłoszenia reklamacji dostawy w terminie określonym, Strony uznają, że Zamawiający dokonał odbioru dostawy bez zastrzeżeń. Zamawiający wymaga aby dostawa czasopism następowała w trybie standardowym sukcesywnie, zgodnie z kolejnością ukazywania się poszczególnych numerów - od pierwszego numeru prenumeraty w 2013 roku, a po jego upływie, aż do wyczerpania numerów lub tytułów wydanych do dnia 31 grudnia 2013 roku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00-2, 22.21.20.00-9, 79.98.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II - Prenumerata czasopism zagranicznych na 2013 rok do Biblioteki Głównej UKSW w Warszawie (Nowy Gmach) ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna i terminowa dostawa czasopism zagranicznych w prenumeracie na 2013 rok, obejmująca tytuły zawarte w Załączniku nr 2 do Formularza Ofertowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do Formularza Ofertowego. Prenumerata czasopism zagranicznych na 2013 rok dla UKSW w Warszawie obejmuje wszystkie numery każdego z tytułów opatrzone datą wydania z 2013 roku, niezależnie od daty ich ukazania się na rynku. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie polegać na dostawie prenumeraty czasopism zagranicznych w dniu wydania (ukazania się), przez sześć dni w tygodniu (włącznie z sobotą) do siedziby Zamawiającego: Biblioteka Główna UKSW w Warszawie, ul. Dewajtis 5 (Nowy Gmach), 01-815 Warszawa. Dostawa winna się odbywać do godz. 13:00. Do każdej dostawy Wykonawca dołączy dokument, zawierający wykaz dostarczonych tytułów i liczbę ich egzemplarzy. Reklamacje dotyczące opóźnień w dostawach będą składane przez Zamawiającego w formie pisemnej, w terminach: do 8 tygodni od spodziewanej daty ukazania się numeru czasopisma z krajów europejskich; do 14 tygodni od spodziewanej daty ukazania się numeru czasopisma z krajów pozaeuropejskich. Ustala się następujące terminy składania u Wykonawcy reklamacji dotyczących: defektów fizycznych (uszkodzeń w transporcie) lub braków w przesyłce - do 14 dni od daty otrzymania przesyłki; wad technicznych (powstałych w procesie produkcji) - do 3 miesięcy od daty otrzymania przesyłki. Wykonawca ponosi wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym między innymi: koszty i ryzyko transportu, a także ubezpieczenie dowozu dostawy do Zamawiającego. W przypadku nie zgłoszenia reklamacji dostawy w terminie określonym, Strony uznają, że Zamawiający dokonał odbioru dostawy bez zastrzeżeń. Zamawiający wymaga aby dostawa czasopism następowała w trybie standardowym sukcesywnie, zgodnie z kolejnością ukazywania się poszczególnych numerów - od pierwszego numeru prenumeraty w 2013 roku, a po jego upływie, aż do wyczerpania numerów lub tytułów wydanych do dnia 31 grudnia 2013 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00-2, 22.21.20.00-9, 79.98.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont tarasu w budynku Przedszkola nr 191 im. Marii Kownackiej przy ul. Zawrat 22 w Warszawie wraz z malowaniem sal dydaktycznych.
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Bobrówka poprzez remont budowli piętrzącej - jazu w km 5+000, Nadzór Wodny Parczew
- Dostawa sprzętu komputerowego - wg 2 pakietów.
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i gazików do dezynfekcji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Środmieście
- Zakup samochodu osobowego z napędem 4x4.
- Budowa placówki dla bezdomnych przy ul. Nieświeskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa czasopism dla Narodowego Banku Polskiego w roku 2007.
- Zestaw aparatury do wysokosprawnej chromatografii cieczowej/spektrometrii masowej.
- dostawa pojemników do pobierania i preparatyki krwi.
- dostawa czasopism zagranicznych (papierowych i elektronicznych) oraz baz danych, jak również czasopism krajowych na rzecz Uniwersytetu Gdańskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.