eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Usługa w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach i na przyległych terenach zewnętrznych administrowanych lub będących własnością MZGM - TBS sp. z o.o. w Płocku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-09-18

Płock: Usługa w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach i na przyległych terenach zewnętrznych administrowanych lub będących własnością MZGM - TBS sp. z o.o. w Płocku
Numer ogłoszenia: 225467 - 2008; data zamieszczenia: 18.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 200216 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o., ul. Polna 7, Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3640310, fax 024 3640311.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy Płock.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach i na przyległych terenach zewnętrznych administrowanych lub będących własnością MZGM - TBS sp. z o.o. w Płocku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynków i na przyległych terenach zewnętrznych administrowanych lub będących własnością Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej-TBS sp. z o.o. w Płocku, które zostały określone w Załączniku Nr 6 z podziałem na Rejony Obsługi Mieszkańców nr I, III, IV, V. 2.Przedmiot zamówienia to usługa w rozumieniu ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a. utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynku: 1.codzienne sprzątanie klatek schodowych, podestów i korytarzy (zamiatanie, zbieranie odpadów i miejscowe zmywanie, usuwanie pajęczyn), 2.codzienne mycie pomieszczeń sanitarnych wspólnego użytku (dotyczy w szczególności budynku przy ul. Miodowej 25), 3.mycie klatek schodowych, podestów i korytarzy dwa razy w miesiącu (wg miesięcznych harmonogramów utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynku przygotowanych dla ROM-ów), 4.mycie drzwi wejściowych do budynku, lamperii, balustrad schodowych i grzejników na klatkach schodowych jeden raz w miesiącu (wg miesięcznych harmonogramów utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynku przygotowanych dla ROM-ów), 5.mycie okien, parapetów na klatkach schodowych i w pomieszczeniach ogólnodostępnych minimum dwa razy w roku - na wiosnę i na jesieni (wg miesięcznych harmonogramów utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynku przygotowanych dla ROM-ów), z wyłączeniem mycia okien na wysokościach (zakres prac na odrębne zlecenie, częstotliwość w zależności od potrzeb: raz lub dwa razy w roku), 6.mycie kloszy na klatkach schodowych i w pomieszczeniach ogólnodostępnych minimum dwa razy w roku, 7.sprzątanie pralni, suszarni, korytarzy piwnicznych, strychów i innych pomieszczeń wspólnych jeden raz w miesiącu (wg miesięcznych harmonogramów utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynku przygotowanych dla ROM-ów), 8.wykładanie dostarczanych przez ROM-y trutek na szczury i myszy w pomieszczeniach określonych w pkt. 5 minimum dwa razy w roku w terminach podanych przez ROM-y, 9.oczyszczanie jeden raz w miesiącu kratek przed drzwiami wejściowymi do klatek schodowych w budynkach w których jest taka możliwość, 10. wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza wodę do wykonania przedmiotu zamówienia. b. utrzymanie porządku i czystości na zewnątrz budynku: 1.codzienne sprzątanie chodnika wzdłuż budynku, dojść do budynku i śmietnika oraz innych powierzchni utwardzonych, 2.wygrabianie suchych liści przy żywopłotach, 3.usuwanie chwastów przy opaskach budynków, 4.czyszczenie studzienek (nisz okiennych) przy okienkach piwnicznych, 5.niezwłoczne usuwanie i wywożenie śmieci oraz zgrabianych jesienią liści z terenów przyległych do budynku, 6.codzienne sprzątanie placów zabaw: usuwanie śmieci , potłuczonego szkła, innych przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu użytkowników, 7. codzienne sprzątanie altany śmietnikowej lub terenu wokół pojemników na śmieci wraz z ich dezynfekcją przeprowadzoną jeden raz w tygodniu, 8.codzienne kontrolowanie wypełnienia pojemników na nieczystości stałe oraz podejmowanie działań zmierzających do efektywnego gromadzenia tych nieczystości poprzez przegarnianie i ubijanie w pojemnikach, 9.sprzątanie terenu w sytuacjach awaryjnych w niedziele i święta, po otrzymaniu zgłoszenia od administratora 10.niezwłoczne usuwanie śniegu w porze zimowej z ciągów komunikacyjnych - chodników, dojść i podestów wejściowych do klatek schodowych, dojść do altan śmietnikowych. W przypadku Wspólnot Mieszkaniowych przy ul. Żyznej 39 , Wańkowicza 50 i Wańkowicza 54, 56, 58, 60, 62, usuwanie śniegu należy przeprowadzić na całej szerokości ciągów komunikacyjnych. Po większych opadach śniegu powyższe prace należy wykonać z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego (małych pługów śnieżnych), 11.zapobieganie skutkom gołoledzi poprzez posypywanie ciągów komunikacyjnych należących do nieruchomości zakupionym i dowiezionym na koszt własny piaskiem bądź skuwanie miejsc oblodzonych (po sezonie zimowym wywóz na koszt własny zalegającego piasku) oraz stałe utrzymywanie drożności odpływu z chodników wody z topniejącego śniegu i lodu, 12.na terenach, które nie są otoczeniem budynków mieszkalnych (tereny gdzie w wykazie budynków nie wykazano powierzchni budynków) zakres utrzymania porządku i czystości jest ograniczony do bieżącego usuwania odpadów i liści na polecenie ROM, 13.bieżące powiadamianie ROM o stwierdzonych faktach nie wywiązywania się z obowiązków firm zajmujących się wywozem nieczystości stałych, 14.usługi określone w pkt. 10 i 11 winny być wykonywane w dni powszednie będące dniami roboczymi, lecz w zależności od potrzeb również przez siedem dni w tygodniu. c. utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach biurowych: 1. codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych i sanitariatów- wycieranie kurzu z mebli i urządzeń wchodzących w skład wyposażenia biura np. (komputery wraz z klawiaturą, aparaty telefoniczne), 2. odkurzanie wykładzin podłogowych dywanowych, codzienne zamiatanie i mycie podłóg 3. mycie stolarki okiennej i drzwiowej wraz z futrynami co najmniej raz na dwa miesiące, 4. mycie grzejników dwa razy w roku, d. współpraca z administracją (z ROM) : 1.niezwłoczne zawiadamianie o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych oraz o przypadkach dewastacji i naruszania przez mieszkańców regulaminu porządku domowego, 2.wywieszanie flag w dniach uroczystości państwowych oraz ich zdejmowanie, 3.niezwłoczne doręczanie korespondencji otrzymanej od ROM do lokali znajdujących się w budynkach wykazanych w Załączniku Nr 1 wg zasady: Wykonawca dwukrotnie podejmuje próbę doręczenia korespondencji. W przypadku braku lokatora lub odmowy złożenia podpisu na wykazie doręczeń lub kopii pisma roznoszący dokonuje zapisu: brak lokatora, data...godz...- podpis czytelny osoby roznoszącej ; lokator odmówił podpisu data...godz...- podpis czytelny osoby roznoszącej. 4.przekazanie Zamawiającemu numeru telefonu, w celu umożliwienia mieszkańcom zgłoszeń w przypadkach nie wywiązywania się z w.w zakresu. Integralną częścią przedmiotu zamówienia jest Załącznik Nr 6 do SIWZ - Wykaz budynków z podziałem na Rejony Obsługi Mieszkańców nr I, III, IV, V, w których wykonywana będzie przedmiotowa usługa. Łączna rzeczywista powierzchnia do sprzątania w budynkach - 163 613,70 m2 (łączna powierzchnia w budynkach po przeliczeniu przez współczynniki korygujące - 127 233,21 m2). Łączna rzeczywista powierzchnia do sprzątania terenów przyległych - 482 544,38 m2 (łączna powierzchnia terenów przyległych po przeliczeniu przez współczynniki korygujące - 236 364,48 m2). Ogółem rzeczywista powierzchnia do sprzątania: 646 158,08 m2. Ogółem powierzchnia skorygowana o współczynniki określone w Załączniku do opisu przedmiotu zamówienia będąca podstawą określenia ceny 1 m2 wskazanego w ofercie: 363 597,69 m2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w Wykazie budynków poprzez wprowadzenie pozycji zamiennych w szczególności z powodu ograniczenia lub zmian w powierzchni zasobów przez niego administrowanych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00 - 74.70.00.00 74.75.00.00 - 74.75.00.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 79739622 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Clean Service Z. Tarczyluk, T. Przeradzka, ul. Wiosenna 4, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 797.396.22
  • Oferta z najniższą ceną: 797.396.22 oferta z najwyższą ceną: 797.396.22
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.