Chrzanów: Nowoczesny Lamus - modernizacja zabytkowego budynku Muzeum wraz z unowocześnieniem form ekspozycji
Numer ogłoszenia: 22542 - 2016; data zamieszczenia: 02.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum w Chrzanowie im. Ireny i Mieczysława Mazarakich , ul. Mickiewicza 13, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6235173, faks 032 6235173.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.chrzanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nowoczesny Lamus - modernizacja zabytkowego budynku Muzeum wraz z unowocześnieniem form ekspozycji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu koncepcji wielobranżowej dla zadania pn.: Nowoczesny Lamus - modernizacja zabytkowego budynku Muzeum wraz z unowocześnieniem form ekspozycji. Obowiązki Wykonawcy: 1. opracowanie opinii geologiczno - inżynierskiej (z elementami hydrogeologii) 2. opracowanie opinii konstrukcyjno - budowlanej 3. opracowanie opinii architektonicznej i archeologicznej 4. opracowanie wielobranżowej koncepcji budynku Muzeum w Chrzanowie wraz z zagospodarowaniem terenu 5. uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich uzgodnień, warunków dostawy i odbioru mediów (jeżeli takie będą wynikać z opracowanych i uzgodnionych z Zamawiającym rozwiązań), a zwłaszcza Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i rzeczoznawcę ppoż 6. opracowanie zestawienia kosztów z uwzględnieniem kosztów zabezpieczenia zbiorów w okresie wykonywania prac 7. opracowanie materiałów Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU) Koncepcja winna przedstawić: 1/ dostosowanie obiektu dla potrzeb osób niepełnosprawnych (dojście zewnętrzne, komunikacja wewnętrzna, toalety, itp.) 2/ roboty budowlano - montażowe dachu, ścian, stropów i fundamentów, wynikające ze stanu technicznego i z opracowanych opinii 3/ rozwiązania projektowe instalacji teletechnicznej, elektrycznej, komputerowej, ppoż, wodno - kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji, monitoringu, oświetlenia zewnętrznego ozdobnego, itp. oraz dostosowaniu do obowiązujących przepisów i norm 4/ zaprojektowanie rozwiązań ekspozycji z uwzględnieniem: - przygotowanie nowego scenariusza ekspozycji połączone z kwerendami i badaniami archiwalnymi w tym audiowizualnymi, - stworzenie wystawy narracyjnej o historii, kulturze i dziedzictwie przyrodniczym Chrzanowa i ziemi chrzanowskiej z jej specyfiką, - zaprojektowanie ścianki do ekspozycji plenerowych stałych i mobilnych, - wprowadzenie multimediów, kiosków, nowoczesnych gablot ekspozycyjnych, szaf magazynowych, w tym na broń, - zaprojektowanie monitoringu elektronicznego eksponatów, - zaprojektowanie systemu ochrony wnętrz i eksponatów (kurtyny, system piana - mgła), - zaprojektowanie nowoczesnego oświetlenia wystawowego, 5/ zagospodarowanie zewnętrzne - w granicach określonych na zał. nr 2 z uwzględnieniem propozycji wystawowych, gablot ekspozycyjnych, przejść informacyjno - reklamowych z iluminacją i oświetleniem, monitoringiem zewnętrznym, miejscami postojowymi dla klientów, itp. - zaprojektowanie ścianki do ekspozycji plenerowych stałych i mobilnych, 6/ zaprojektowanie nowego magazynu eksponatów, sali konferencyjno - wystawowej, pracowni digitalizacyjnej oraz Punktu Obsługi Klientów, szatni, sklepiku, kącika zabawowego dla dzieci. Wykonawca przy opracowaniu przedmiotu zamówienie winien wykorzystać: - załącznik nr 1 - opis Muzeum w Chrzanowie im. I.M. Mazarakich - załącznik nr 2 - plansza zagospodarowania - załącznik nr 3 - rysunki elewacji oraz rzuty poszczególnych kondygnacji Zamawiający zastrzega sobie prawo opiniowania rozwiązań projektowych na etapie opracowania i po uzgodnieniu z Małopolskim Konserwatorem Zabytków..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawcę
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający się o przedmiotowe zamówienie muszą wykazać spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy poprzez realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, opracowanie dokumentacji projektowej(koncepcja, projekt budowlany) dla co najmniej 3 zadań inwestycyjnych, w tym dla co najmniej 2 zadań obejmujących obiekty muzealne wpisane do rejestru zabytków prowadzonego przez Wojewódzkiego Konserwatora zabytków.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający się o przedmiotowe zamówienie muszą wykazać spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy poprzez w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia poprzez dysponowanie co najmniej: - Kierownik Zespołu - niniejsza osoba powinna posiadać uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej oraz wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - Projektant branży konstrukcyjno - budowlanej - niniejsza osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - upoważniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa , - Projektant branży elektrycznej - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - upoważniające do projektowania w zakresie co najmniej sieci i instalacji elektrycznych oraz wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa , - Projektant branży instalacyjnej - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - upoważniające do projektowania w zakresie co najmniej sieci kanalizacyjnych i wodociągowych oraz wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy dołączyć również: 1. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie. 2. Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 4 i 4a do SIWZ). 3. Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy (załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku, gdy ofertę składają podmioty działające wspólnie, oświadczenie w imieniu wszystkich podmiotów składa ustanowiony pełnomocnik. Dopuszcza się również, by oświadczenie na jednym formularzu złożyły wszystkie występujące wspólnie podmioty. 4. Pisemne zobowiązanie podmiotu udostepniającego osoby zdolne do wykonania zamówienia lub potencjał techniczny - tylko w przypadku kiedy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp (załącznik 8 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres rękojmi - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści zawartej umowy dotyczącej: 1) ceny, a) w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm jeśli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym zwłaszcza w zakresie stawki podatku VAT; 2) podwykonawcy, a) wskutek utraty zdolności podwykonawcy do uczestnictwa w realizacji zamówienia, 3) osób wymienionych w rozdz. VII pkt.2.3) SIWZ a) wskutek utraty zdolności osoby do uczestnictwa w realizacji zamówienia: - rozwiązanie stosunku pracy, rozwiązanie umowy cywilno-prawnej z pracownikiem, - utrata uprawnień zawodowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/mwciimmazarakich/Article/id,124938.html (zakładka zamówienia publiczne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum w Chrzanowie
ul. Mickiewicza 13
32-500 Chrzanów
(sekretariat, II piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2016 godzina 11:00, miejsce: Muzeum w Chrzanowie ul. Mickiewicza 13 32-500 Chrzanów (sekretariat, II piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: do 3 miesięcy od daty podpisania umowy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Dostawa sprzętu medycznego i materiałów do badań dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Dostawa licencji oprogramowania dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie (powtórka)
- Przebudowa części DP 1022K w dwóch odcinkach na obszarze Gminy Alwernia
- Dostawa fabrycznie nowych krzeseł obrotowych do Oddziału ZUS w Chrzanowie i Inspektoratów ZUS w Olkuszu, Oświęcimiu, Wadowicach i Suchej Beskidzkiej
- Przebudowa elewacji wejściowej wraz z dobudową wiatrołapu budynku Urzędu Miejskiego w Chrzanowie
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w systemie " zaprojektuj - wybuduj" dla zadania "Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w m-ci Grabice - Gmina Gubin".
- Remont i przebudowa drogi powiatowej Nr 1582B dł. ok. 0,3 km i drogi powiatowej Nr 1575B od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1576B w str. m. Mulawicze dł. ok. 2,2 km
- Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Kamionka
- Wykonanie dokumentacji projektowo-budowlanych z podziałem na części
- 04510 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót w ramach kontraktu pn.: "PRZEBUDOWA UL. ŻMIGRODZKIEJ W CELU WYZNACZENIA DRÓG ROWEROWYCH"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę dróg powiatowych wraz z budową ścieżki rowerowej łączącej dr. Nr 1068L, 1075L, 1074L i 1051L
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.