eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łabowa › ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2008/2009 NA TERENIE GMINY ŁABOWA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-26

Łabowa: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2008/2009 NA TERENIE GMINY ŁABOWA
Numer ogłoszenia: 225370 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łabowa , Łabowa 38, 33-336 Łabowa, woj. małopolskie, tel. 018 4711284, fax. 018 4711266.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.labowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2008/2009 NA TERENIE GMINY ŁABOWA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres usługi wchodzą czynności polegające na usuwaniu śniegu i likwidacji śliskości zimowej. Do zimowego utrzymania przewidziano 27 863 m dróg gminnych w sześciu zadaniach-obwodach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy tj.: 1. posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym . Zamawiający warunek będzie sprawdzał na podstawie: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadają lub mają dostęp do sprawnych w pełni jednostek sprzętowych / zawarte umowy zapewniające stałe dysponowanie sprzętem na okres realizacji niniejszego zamówienia / w ilościach : . Wykonawca składający ofertę na realizację usługi od 1 do 2 zadań winien wykazać, że dysponuje minimum 2 jednostkami sprzętowymi do odśnieżania i zwalczania śliskości wraz z obsługą . . Wykonawca składający ofertę na realizację usługi w zakresie większym niż dwa zadania winien wykazać, że dysponuje minimum 3 jednostkami sprzętowymi do odśnieżania i zwalczania śliskości wraz z obsługą. - dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - personel kadrowy do obsługi sprzętu , posiadający stosowne uprawnienia do obsługi pojazdów, którymi będzie świadczona usługa. - posiadają środki łączności zapewniające możliwość kontaktu z Zamawiającym przez całą dobę - minimum 1 środek łączności Sprzęt może być własnością Wykonawcy bądź sprzętem dzierżawionym na okres wykonywania usługi. Personel kadrowy do obsługi sprzętu - mogą to być osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub nieetatowi pracownicy, którzy złożyli oświadczenie o gotowości współpracy przez okres świadczenia usługi , posiadający stosowne uprawnienia do obsługi pojazdów, którymi będzie świadczona usługa. . Zamawiający warunek ten będzie sprawdzał na podstawie: - złożonego przez Wykonawcę wykazu / potencjał techniczny i kadrowy / - dokumentów, z których wynika prawo dysponowania pojazdami na okres obowiązywania umowy. 3. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ust. 1 i 2 . Zamawiający spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 3 i 4 będzie oceniał na podstawie : - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia, a z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia w/w warunki ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych należy przedstawić w ofercie niżej wymienione dokumenty. Dokumenty te zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem w tym zakresie : Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r ( Dz. U. Nr 87 poz.605 ) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane mogą być przedstawione w ofercie w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, jakimi dysponuje Wykonawca wraz z dokumentami, z których wynika prawo dysponowania pojazdami przez okres obowiązywania umowy; c. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wówczas ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a postanowienia dot. Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców. Do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców (konsorcjum) do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie/ konsorcjum/ wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali wymienione wyżej warunki . 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów zawartych w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r ( Dz. U. Nr 87 poz.605 ) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane tj. zamiast dokumentu o którym mowa w rozdz. V ust.2 lit. a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio ,że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.labowa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łabowa Łabowa 38 33-336 Łabowa pok. Nr 5.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łabowa Łabowa 38 33-336 Łabowa pok. Nr 2 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - zimowe utrzymanie dróg i placów na terenie wsi Maciejowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres usługi wchodzą czynności polegające na usuwaniu śniegu i likwidacji śliskości zimowej. Do zimowego utrzymania przewidziano 4900m dróg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - zimowe utrzymanie drogi Łabowa-Uhryń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres usługi wchodzą czynności polegające na usuwaniu śniegu i likwidacji śliskości zimowej. Do zimowego utrzymania przewidziano 7200m dróg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - zimowe utrzymanie dróg Łabowa Wyżna; Łabowa - Łabowiec Stara Droga.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres usługi wchodzą czynności polegające na usuwaniu śniegu i likwidacji śliskości zimowej. Do zimowego utrzymania przewidziano 2400m dróg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 - zimowe utrzymanie dróg i placów na terenie wsi Łabowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres usługi wchodzą czynności polegające na usuwaniu śniegu i likwidacji śliskości zimowej. Do zimowego utrzymania przewidziano 9110m dróg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5 - zimowe utrzymanie dróg na terenie wsi Krzyżówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres usługi wchodzą czynności polegające na usuwaniu śniegu i likwidacji śliskości zimowej. Do zimowego utrzymania przewidziano 2603m dróg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6 - zimowe utrzymanie dróg i placów na terenie wsi Nowa Wieś.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres usługi wchodzą czynności polegające na usuwaniu śniegu i likwidacji śliskości zimowej. Do zimowego utrzymania przewidziano 1650m dróg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.