eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usunięcie zagrzybień ścian i remont nawierzchni placu w Przedszkolu nr 331, ul. Szaserów 61 A

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-28

Warszawa: Usunięcie zagrzybień ścian i remont nawierzchni placu w Przedszkolu nr 331, ul. Szaserów 61 A
Numer ogłoszenia: 225366 - 2012; data zamieszczenia: 28.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98467 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 33 80 717, faks 22 33 80 767.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usunięcie zagrzybień ścian i remont nawierzchni placu w Przedszkolu nr 331, ul. Szaserów 61 A.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie zagrzybień ścian i remont nawierzchni placu w Przedszkolu nr 331, ul. Szaserów 61 A. Przedmiot zamówienia obejmuje: I. Roboty w zakresie demontażu i usuwania gruzu - wykucie z muru ościeżnic okiennych i demontaż skrzydeł okiennych, - demontaż parapetów zewnętrznych, - skucie zawilgoconych tynków, - skucie zwietrzałych warstw betonowych placu, - demontaż pokrycia dachowego z blachy falistej zejścia do piwnic, - usuwanie gruzu z piwnic, - wywóz materiałów z rozbiórki na wysypisko na odległość do 25 km; II. Instalowanie okien z PCW oraz instalowanie ogrodzeń - montaż okien o wymiarach 0,45x0,55 m (3 szt.), - wymiana skrzydeł okiennych z U na R-U 0,51x1,12 m (3 szt.), - montaż nawiewników dwusystemowych w ramach okiennych (3 szt.), - wymiana parapetów zewnętrznych na parapety z blachy powlekanej, - wykonanie przekrycia zejścia do piwnicy płytami warstwowymi z okładziną z blach stalowych ocieplonych pianką, - przeniesienie bramy, wykonanie i montaż furtki o wymiarach 1,10x1,35 m (1kpl.), - wymiana stalowych przekryć studzienek doświetlających pomieszczenia piwnic; III. Roboty renowacyjne i tynkarskie - wykonanie spadków z zaprawy pod obróbki blacharskie, - wykonanie tynków zewnętrznych i wewnętrznych ościeży, - uzupełnienie odparzonych tynków, - wykonanie tynków renowacyjnych na zawilgoconych ścianach - tynki WTA; IV. Roboty malarskie - dwukrotne malowanie ościeży farbą emulsyjną, - malowanie wewnętrznych ścian i sufitu, - malowanie bramy i furtki wewnętrznego ogrodzenia, - malowanie grzejników i rur c.o., - zabezpieczenie osłoniętych rur c.o. i podłóg folią oraz mycie stolarki po robotach; V. Roboty nawierzchniowe - roboty nawierzchniowe placu z uzupełnieniem konstrukcji i podbudowy na fragmencie, - wykonanie izolacji powierzchniowej i dylatacji placu, - wykonanie nawierzchni z płytek z lastryka płukanego o grubości 2,7 cm; VI. Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, instalowanie instalacji p. poż. - przebudowa instalacji pożarowej, - montaż wentylatora wyciągowego w zapleczu kuchennym, - remont wentylacji mechanicznej w kuchni, - remont rurociągu kanalizacji sanitarnej o 200, - wymiana dwóch grzejników radiatorowych. 2. Zakres robót tynkarskich i malarskich zostanie określony w oparciu o wartość jednostkowej wyceny tych robót. Zakres podstawowy wynosi 34,00 m2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia zakresu podstawowego w ramach posiadanych środków finansowych. 3. Wybrany Wykonawca złoży, po zakończeniu prac, dokumenty potwierdzające wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.), w zakresie gospodarki wytwarzania odpadami podczas realizacji inwestycji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 4. Zakres prac określa dokumentacja projektowa stanowiące załącznik nr 6 i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe HELION Artur Dziechciarski, Al. Dwudziestolatków 4 lok. 18, 02-157 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95766,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99943,48

  • Oferta z najniższą ceną: 97858,86 / Oferta z najwyższą ceną: 118512,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.