eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Piska › PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOWOŻENIE DZIECI I UCZNIÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ BIAŁA PISKA ORAZ OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W ŁUPKACH w roku szkolnym 2012/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-28

Biała Piska: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOWOŻENIE DZIECI I UCZNIÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ BIAŁA PISKA ORAZ OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W ŁUPKACH w roku szkolnym 2012/2013
Numer ogłoszenia: 225332 - 2012; data zamieszczenia: 28.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Białej Piskiej , ul. Moniuszki 7, 12-230 Biała Piska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 4239014, faks 87 4239058.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialapiska.pl/jednostki organizacyjne/Zespół Obsługi Placówek Oświatowych
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOWOŻENIE DZIECI I UCZNIÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ BIAŁA PISKA ORAZ OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W ŁUPKACH w roku szkolnym 2012/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowożenia dzieci i uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Biała Piska oraz Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Łupkach w roku szkolnym 2012/2013. 1)przewidywana dzienna liczba kilometrów - 797 km 2)przewidywana ilość uczniów - ok. 600 uczniów dziennie 3)przewidywana liczba dni zajęć dydaktycznych - 185 dni. Zakres usługi obejmuje dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów do niżej wymienionych placówek oświatowych: 1)Miejskie Przedszkole w Białej Piskiej 2)Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Białej Piskiej 3)Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Białej Piskiej 4)Zespół Szkół w Drygałach 5)Szkoła Podstawowa im. Podlaskiej Brygady Kawalerii w Skarżynie 6)Szkoła Podstawowa im. Zesłańców Sybiru w Kumielsku 7)Szkoła Podstawowa w Kożuchach 8)Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Łupkach. Zakres usługi obejmuje dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów z ich miejsca zamieszkania do placówek oświatowych na niżej wymienionych trasach, na podane odległości i według podanej liczby uczniów: 1)Trasa I. Cibory - Świdry Kościelne - SP Kożuchy - Łodygowo - Świdry - SP Kożuchy - Pawłocin - SP Kożuchy - Danowo - Kożuchy - Kożuchy Małe - SP, PG, MP Biała Piska. Długość trasy - 143 km dziennie, tj. rzeczywisty przebieg km z uczniami w autobusie. Liczba uczniów ogółem - ok. 100. Placówki docelowe: Szkoła Podstawowa w Kożuchach, Szkoła Podstawowa w Białej Piskiej, Miejskie Przedszkole w Białej Piskiej i Publiczne Gimnazjum w Białej Piskiej. 2)Trasa II. Myśliki - Wojny - Włosty - SP Skarżyn - Sokoły Jeziorne - Rogale Wielkie - SP Skarżyn - Myśliki - PG Biała Piska. Długość trasy - 107 km dziennie, tj. rzeczywisty przebieg km z uczniami w autobusie. Liczba uczniów ogółem - ok. 57. Placówki docelowe: Szkoła Podstawowa w Skarżynie i Publiczne Gimnazjum w Białej Piskiej. 3)Trasa III. Oblewo - Zabielne - Ruda - Giętkie - Orłowo - SP, PG i MP Biała Piska - Kaliszki - Kol. Kawałek - SP, PG i MP Biała Piska. Długość trasy - 108 km dziennie, tj. rzeczywisty przebieg km z uczniami w autobusie. Liczba uczniów ogółem - ok. 73. Placówki docelowe: Miejskie Przedszkole Białej Piskiej, Szkoła Podstawowa w Białej Piskiej i Publiczne Gimnazjum w Białej Piskiej. 4)Trasa IV. 1-wszy autobus: Jakuby - Cwaliny - Gruzy - Grodzisko - Guzki - SP Kumielsk - Radysy - SP, PG i MP Biała Piska. 2-gi autobus: Szymki - Kukły - SP Kumielsk - Szkody - SP, PG i MP Biała Piska. Długość trasy - 143 km dziennie, tj. rzeczywisty przebieg km z uczniami w autobusie. Liczba uczniów ogółem - ok. 120. Placówki docelowe: Szkoła Podstawowa w Kumielsku, Miejskie Przedszkole w Białej Piskiej, Szkoła Podstawowa w Białej Piskiej i Publiczne Gimnazjum w Białej Piskiej. 5)Trasa V. Monety - Pogorzel Wielka - Pogorzel Mała - Nitki - ZS Drygały - Myszki - Zalesie - ZS Drygały. Długość trasy - 80 km dziennie, tj. rzeczywisty przebieg km z uczniami w autobusie. Liczba uczniów ogółem - ok. 89. Placówki docelowe: Zespół Szkół w Drygałach: Szkoła Podstawowa i Publiczne Gimnazjum. 6)Trasa VI. Kol. Kózki - Kózki - Długi Kąt - Kowalewo - SP, PG i MP Biała Piska - Komorowo - Bełcząc - SP, PG i MP Biała Piska. Długość trasy - 107 km dziennie, tj. rzeczywisty przebieg km z uczniami w autobusie. Liczba uczniów ogółem - ok. 83. Placówki docelowe: Miejskie Przedszkole Białej Piskiej, Szkoła Podstawowa w Białej Piskiej i Publiczne Gimnazjum w Białej Piskiej. 7)Trasa VII. Dmusy - Lipińskie - SP Skarżyn - Lipińskie - Dmusy - Lisy - Kruszewo - Konopki - Kol. Konopki - SP, PG i MP Biała Piska. Długość trasy - 80 km dziennie, tj. rzeczywisty przebieg km z uczniami w autobusie. Liczba uczniów ogółem - ok. 73. Placówki docelowe: Szkoła Podstawowa w Skarżynie, Miejskie Przedszkole w Białej Piskiej, Szkoła Podstawowa w Białej Piskiej i Publiczne Gimnazjum w Białej Piskiej. 8)Trasa VIII. OSW Łupki - PG Biała Piska - ZS Drygały. Długość trasy - 29 km dziennie, tj. rzeczywisty przebieg km z uczniami w autobusie. (Punkty zbiorcze: teren szkoły przy Publicznym Gimnazjum w Białej Piskiej i Zespole Szkół w Drygałach). Liczba uczniów ogółem - ok. 15. Długość każdej trasy mierzona jest: 1)na kursach rannych - od pierwszej miejscowości na trasie, w której wsiadają uczniowie do danej szkoły, 2)na każdym kursie popołudniowym - do ostatniej miejscowości na trasie, w której wysiadają uczniowie, UWAGA: Wyjątek stanowi trasa nr II, której długość na pierwszym kursie popołudniowym mierzona jest od Skarżyna do ostatniej miejscowości na trasie, w której wysiadają uczniowie, 3)na kursach wewnętrznych dla: a)Szkoły Podstawowej w Kożuchach - trasa nr I, b)Szkoły Podstawowej w Kumielsku - trasa nr IV, c)Szkoły Podstawowej w Skarżynie - trasa nr II wliczane są kilometry pokonywane w celu podstawienia autobusu na kurs wewnętrzny dla danej szkoły, pomiędzy miejscowością, w której wysiedli uczniowie z pierwszego kursu popołudniowego, a miejscowością, w której znajduje się szkoła. Podana kolejność wsiadania uczniów z poszczególnych miejscowości dotyczy kursów rannych. Szczegółowy rozkład przewozu uczniów na kursach popołudniowych zostanie przekazany Wykonawcy po ustaleniu tygodniowych planów zajęć w szkołach. Rozkład przewozu uczniów i miejsca przystankowe na kursach popołudniowych będzie stanowił integralną część umowy. Wymagana liczba autobusów niezbędna do obsługi poszczególnych tras, z minimalną liczbą miejsc: 1)Trasa nr I - 1 autobus z minimalną liczbą miejsc siedzących - 47, 2)Trasa nr II - 1 autobus z minimalną liczbą miejsc siedzących - 32, 3)Trasa nr III - 1 autobus z minimalną liczbą miejsc siedzących - 45, 4)Trasa nr IV - 2 autobusy z minimalną liczbą miejsc siedzących - 42, 5)Trasa nr V - 1 autobus z minimalną liczbą miejsc siedzących - 47, 6)Trasa nr VI - 1 autobus z minimalną liczbą miejsc siedzących - 43, 7)Trasa nr VII - 1 autobus z minimalną liczbą miejsc siedzących - 57, 8)Trasa nr VIII - autobus lub bus z minimalną liczbą miejsc siedzących - 15..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 03.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentu określonego w pkt 10.1 SIWZ jak również złożenie oświadczenia określonego w pkt 10.2 SIWZ;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia.Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w pkt 10.2 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w pkt 10.2 SIWZ i pisemnego zobowiązania określonego w pkt 10.3 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy dysponują kierowcami posiadającymi wymagane uprawnienia i kwalifikacje do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w pkt 10.2 SIWZ i pisemnego zobowiązania określonego w pkt 10.3 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w pkt 10.2 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy w zakresie: 1)liczby kilometrów na danej trasie: a)po weryfikacji liczby kilometrów przeprowadzonej w ciągu 1-go miesiąca od dnia obowiązywania umowy, b)w każdym czasie w przypadku konieczności zmiany liczby przystanków (miejscowości) na danej trasie, 2)godzin rozpoczęcia i zakończenia przewozu uczniów, 3)liczby dni dowożenia dzieci i uczniów, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy w terminie nie późniejszym niż 3 dni przed planowanym w szkołach dniem wolnym lub dodatkowym dniem zajęć wymagającym konieczności dowożenia dzieci i uczniów, 4)kolejności miejscowości na trasie, 5)żądania od Wykonawcy autobusu z mniejszą lub większą ilością miejsc niż wymagana w SIWZ, w związku z możliwą zmianą liczby uczniów dowożonych na poszczególnych trasach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialapiska.pl/jednostki organizacyjne/Zespół Obsługi Placówek Oświatowych
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Białej Piskiej 12-230 Biała Piska, ul. Moniuszki 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Białej Piskiej 12-230 Biała Piska, ul. Moniuszki 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.