eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Modernizacja parkingu przy SP-1 - w ramach zadania pn.Przebudowa ul. Kadłubowej i parkingu przy SP-1

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-04

Bieruń: Modernizacja parkingu przy SP-1 - w ramach zadania pn.: Przebudowa ul. Kadłubowej i parkingu przy SP-1
Numer ogłoszenia: 225324 - 2014; data zamieszczenia: 04.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 110131 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 3242400, faks 32 2164777.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja parkingu przy SP-1 - w ramach zadania pn.: Przebudowa ul. Kadłubowej i parkingu przy SP-1.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A) Inwestycja realizowana jest w ramach zadania pn.: Modernizacja parkingu przy SP-1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją parkingu wraz z drogami dojazdowymi i chodnikami o łącznej powierzchni około 1400 m2 zlokalizowanego przy ul. Kadłubowej w Bieruniu i obsługującego ruch pojazdów osób korzystających z krytej pływalni i udających się do Szkoły Podstawowej nr 1. Nawierzchnia parkingu oraz chodników wykonana jest z betonowej kostki brukowej. Na istniejący parking możliwy jest dojazd i wyjazd dwoma zjazdami łączącymi parking z ul. Kadłubową, której nawierzchnia wykonana jest z betonu asfaltowego. Ogólny stan nawierzchni z kostki brukowej nie jest zły, występują jedynie lokalnie i głównie na całej długości drogi dojazdowej do szkoły nierówności nawierzchni. Natomiast w złym stanie są krawężniki betonowe na całym parkingu oraz regulacji wymagają studnie kanalizacyjne. Teren podlega wpływom eksploatacji górniczej. B) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Przygotowanie projektu i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu. 2. Roboty drogowe - przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne i nawierzchniowe: a) rozbiórka i ułożenie krawężników betonowych 15x30x100 cm na ławie betonowej - dł. 440 m, b) rozbiórka płyt ażurowych 58x58x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - pow. 100 m2, c) remonty cząstkowe chodników i nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm koloru czerwonego z wypełnieniem spoin piaskiem - pow. 700 m2, d) ułożenie nowej kostki betonowej gr. 8 cm koloru czerwonego na podsypce cementowo-piaskowej - pow. 250 m2, 3. Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych oraz wpustów ulicznych - 12 szt. 4. Czyszczenie wodne wysokociśnieniowe nawierzchni z kostki betonowej wraz z wypełnieniem spoin piaskiem - pow. 850 m2, 5. Wykonanie oznakowania poziomego. C) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach, stanowiących załączniki do SIWZ: 1. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). 2. Przedmiar robót. 3. Dokumentacja fotograficzna z mapą poglądową. D) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: 1. Zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie. 2. Opracuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) oraz harmonogram robót i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia. 3. Zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z zamawiającym. 4. Wykona zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę oraz pokryje koszty zużycia wody i energii elektrycznej. 5. Dokona ewentualnych zamknięć i wyłączeń czasowych mediów. 6. Zleci nadzory specjalistyczne właścicielom lub gestorom urządzeń uzbrojenia terenu, w pobliżu których będą prowadzone roboty. 7. Zapewni bieżącą obsługę geodezyjną. 8. Wykona inwentaryzację terenu przed rozpoczęciem robót. 9. Przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory przewidziane przepisami, wynikające ze STWiORB oraz dokumentacji, inne. 10. Weźmie udział w przekazaniu wykonanych robót wraz z wymaganą dokumentacją poszczególnym gestorom urządzeń uzbrojenia terenu na warunkach określonych przez nich w trakcie uzgadniania dokumentacji. 11. Zapewni warunki bezpieczeństwa podczas wykonywania robót poprzez prawidłowe oznakowanie miejsca robót i zajęcia pasa drogowego, oraz bieżące utrzymanie i czyszczenie dróg z których będzie korzystał w czasie realizacji zadania. 12. Prawidłowo oznakuje oraz zabezpieczy dojścia i dojazdy do poszczególnych nieruchomości w okresie prowadzenia robót. 13. Będzie informować na bieżąco właścicieli i użytkowników posesji o wszelkich utrudnieniach oraz przerwach w dostawie mediów, spowodowanych realizacją przedmiotu zamówienia. 14. Zabezpieczy możliwość dojazdu pojazdów uprzywilejowanych (straż, pogotowie itp.). 15. Naprawi wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w toku realizacji robót. 16. W przypadku uszkodzenia urządzeń - poniesie koszty usunięcia awarii oraz koszty poniesionych strat eksploatacyjnych. 17. Przywróci teren zajęty w czasie realizacji zadania do stanu pierwotnego wraz z uzyskaniem oświadczeń właścicieli przyległych terenów o braku zastrzeżeń do granic i stanu terenu po wykonaniu robót. 18. Wykona i przekaże dokumentację fotograficzną zakresu robót - wersja elektroniczna z datami wykonania zdjęć wszystkich obiektów kubaturowych, ogrodzeń, innych obiektów sąsiadujących z remontowanym parkingiem, którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót, w trakcie oraz po zakończeniu robót (bezwzględnie elementy ulegające zakryciu). 19. Wykona tymczasową organizację ruchu (zezwolenie na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót, dostawa, montaż i demontaż oznakowania). 20. Wykona dokumentację powykonawczą w 3 egz. (1 egz. dokumentacji powykonawczej musi zawierać oryginały wszystkich dokumentów). E) Jeżeli w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. W świetle zapisów Prawa zamówień publicznych (art.30) należy stosować wyroby budowlane spełniające wymagania Polskich Norm przenoszących Normy Europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: 1) europejskie aprobaty techniczne; 2) wspólne specyfikacje techniczne; 3) normy międzynarodowe; 4)inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy i normalizacyjne. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz aprobat, specyfikacji, norm i systemów, o których mowa w art. 30 ust. 2 ustawy pzp, uwzględnia się w kolejności: 1) Polskie Normy; 2) polskie aprobaty techniczne; 3) polskie specyfikacje techniczne. Zgodnie z art. 8 ust. 5 Ustawy o systemie oceny zgodności ( t.j. Dz. U. z 2010 Nr 138 poz.935 z poźn. zmianami): zabrania się wprowadzania do obrotu lub oddawania do użytku wyrobu nieposiadającego oznakowania zgodności, jeżeli wyrób ten podlega takiemu oznakowaniu. W związku z powyższym zamawiający będzie wymagał od wykonawcy stosownego oświadczenia w stosunku do wyrobów, które podlegają takiemu oznakowaniu. Wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko nowe materiały i urządzenia . Obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie kadry kierowniczej - kierownika budowy. Wybrany w przetargu wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawi szczegółowy harmonogram realizacji robót w ciągu 14 dni od daty wezwania. F) Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art.29 ust.4 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. Zamówienie nie jest finansowane ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie EFTA. G) Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust.2 pkt 1 ustawy pzp. H) Odpowiedzialność wykonawcy z tytułu gwarancji za wady w odniesieniu do całego przedmiotu umowy wynosi 36 miesięcy, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. I) Nazwy i kody według słownika CPV: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45232452-5 Roboty odwadniające 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45233221-4 Malowanie nawierzchni 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.23.10.00-5, 45.23.24.52-5, 45.23.30.00-9, 45.23.32.21-4, 45.11.27.10-5, 45.23.32.22-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe AKRO Bogusław Majdak, ul. Kręta 8, 43-502 Czechowice-Dziedzice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126804,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 124601,73

  • Oferta z najniższą ceną: 124601,73 / Oferta z najwyższą ceną: 197982,53

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.