eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bralin › Dostawa sprzętu i wyposażenia gastronomicznego kuchni wraz z innym wyposażeniem Domów Ludowych z terenu gminy Bralin - z podziałem na trzy części zamówienia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-24

Bralin: Dostawa sprzętu i wyposażenia gastronomicznego kuchni wraz z innym wyposażeniem Domów Ludowych z terenu gminy Bralin - z podziałem na trzy części zamówienia
Numer ogłoszenia: 225289 - 2014; data zamieszczenia: 24.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 197539 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bralin, Rynek 3, 63-640 Bralin, woj. wielkopolskie, tel. (062) 7811201, faks (062) 7811202.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i wyposażenia gastronomicznego kuchni wraz z innym wyposażeniem Domów Ludowych z terenu gminy Bralin - z podziałem na trzy części zamówienia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu i wyposażenia gastronomicznego kuchni wraz z innym wyposażeniem Domów Ludowych z terenu gminy Bralin - z podziałem na trzy części zamówienia: Część I - zgodnie z załącznikiem nr 1 do Umowy, Część II - zgodnie z załącznikiem nr 1 do Umowy, Część III - zgodnie z załącznikiem nr 1 do Umowy. 2. Przedmiot i zakres zamówienia: 1) Opis przedmiotu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składają się 3 (trzech) części zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia gastronomicznego kuchni wraz z innym wyposażeniem Domów Ludowych znajdujących się w miejscowościach: Chojęcin-Parcele, Czermin, Gola, Mnichowice, Nowa Wieś Książęca, Tabor Mały, Tabor Wielki zgodnie ze Specyfikacją stanowiącą odpowiednio załącznik nr 1 do Umowy. 2) Przedmiot umowy zostanie odpowiednio dostarczony i wniesiony do wskazanego pomieszczenia w placówkach zgodnie ze Specyfikacją stanowiącą odpowiednio załącznik nr 3 do Umowy. Odpowiedzialność za dostarczenie przedmiotu umowy spoczywa wyłącznie na Wykonawcy do dnia jego ostatecznego odbioru. 3) Wykonawca w dniu dostarczenia przedmiotu umowy przekaże wymagane atesty i karty gwarancyjne w języku polskim. 4) Wykonawca przekaże dokumentację użytkową obsługi, opisującą podstawowe funkcje przedmiotu zamówienia w języku polskim, w dniu ich dostarczenia. 5) Wykonawca dostarczy (wraz z rozładunkiem), zainstaluje (poprzez wniesienie i uruchomienie) przedmiotu umowy, a następnie przeprowadzi instruktaż obsługi z obsługi technicznej i konserwacji wyposażenia. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony jednorazowo do wskazanego w umowie Domu Ludowego zgodnie ze Specyfikacją stanowiącą odpowiednio Załącznik nr 3 do Umowy. 6) Ilekroć w treści SIWZ, w tym w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do umowy, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne. 7) Przez produkt równoważny dla wyspecyfikowanego przedmiotu zamówienia rozumie się produkt (urządzenie, sprzęt) o parametrach i wymaganiach nie gorszych niż wyszczególnione (wymienione) i określone w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do umowy. 8) Przez normę jakościową równoważną rozumie się taką, która potwierdza, że dostarczane urządzenia / sprzęt odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z normami jakościowymi lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z równoważnymi normami jakościowymi odwołującymi się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich lub potwierdza odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości. 9) Zamówienie jest częścią Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju odpowiadającego warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi na obszarze LSR, realizowanej prze lokalna grupę działania o nazwie: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Wrota Wielkopolski. 3. Termin wykonania zamówienia: Wymagane terminy realizacji. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia (dotyczy wszystkich części przedmiotu zamówienia) w terminie uzgodnionym pisemnie z Zamawiającym (terminy dostaw przedmiotu zamówienia uzależnione będą od stopnia zaawansowania remontów poszczególnych Domów Ludowych), jednak nie wcześniej niż od 20 października i nie później niż do 31 października 2014 roku.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.12.11.00 - Biurka 39.11.20.00 - Krzesła 37.46.10.00 - Gry stołowe i wyposażenie 30.21.30.00 - Komputery osobiste .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest częścią Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju odpowiadającego warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi na obszarze LSR, realizowanej prze lokalna grupę działania o nazwie: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Wrota Wielkopolski..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I - zgodnie z załącznikiem nr 1 do Umowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WENCEL Spółka z o. o., ul. Potockich 105A, 04-534 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 189684,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 248989,39

  • Oferta z najniższą ceną: 248989,39 / Oferta z najwyższą ceną: 255833,47

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II - zgodnie z załącznikiem nr 1 do Umowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KARIAN Spółka Jawna Jan, Bożena, Andrzej Karwan, Chojęcin Szum 24, 63-640 Bralin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95059,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 111216,60

  • Oferta z najniższą ceną: 107264,61 / Oferta z najwyższą ceną: 194054,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.