eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagórz › Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Poraż i Zagórz (w obrębie ul. Gubrynowicza oraz dla osiedliLeska Góra, Pod Klasztorem i Wielopole - prawy brzeg rzeki Osławy)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-04

Zagórz: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Poraż i Zagórz (w obrębie ul. Gubrynowicza oraz dla osiedli: Leska Góra, Pod Klasztorem i Wielopole - prawy brzeg rzeki Osławy)
Numer ogłoszenia: 225204 - 2014; data zamieszczenia: 04.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 174520 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zagórz, ul. 3 Maja 2, 38-540 Zagórz, woj. podkarpackie, tel. 013 4622062, faks 013 4622062.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Poraż i Zagórz (w obrębie ul. Gubrynowicza oraz dla osiedli: Leska Góra, Pod Klasztorem i Wielopole - prawy brzeg rzeki Osławy).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Inwestycja jest częścią projektu Rozwój współpracy partnerskiej na rzecz poprawy transgranicznej infrastruktury ochrony środowiska w miejscowości Poraż i Zagórz w Polsce oraz w miejscowości Horodok na Ukrainie realizowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej 2007-2013 Polska-Białoruś-Ukraina. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Poraż i Zagórz (w obrębie ul. Gubrynowicza oraz dla osiedli: Leska Góra, Pod Klasztorem i Wielopole-prawy brzeg rzeki Osławy). Zamówienie obejmuje budowę: - kanalizacji sanitarnej w miejscowości Poraż - kanalizacja sanitarna grawitacyjna z rur kanalizacyjnych PCV litych o średnicach fi 160 mm i fi 200 mm; kanalizacja sanitarna tłoczna z rur kanalizacyjnych PE o średnicach fi 63 mm i fi 90 mm; studzienki kanalizacyjne rewizyjne z PCV fi 400 mm i studzienki rozprężne z kręgów betonowych fi 1200 mm; pompownie ścieków - 9 szt.; łączna długość kanalizacji - 16 369,51 m; -kanalizacji sanitarnej w Zagórzu (w obrębie ul. Gubrynowicza) - kanalizacja sanitarna grawitacyjna z rur kanalizacyjnych PCV litych o średnicach fi 160 mm i fi 200 mm; kanalizacja sanitarna tłoczna z rur kanalizacyjnych PE o średnicach fi 75 mm i fi 110 mm; studzienki kanalizacyjne rewizyjne z tworzyw sztucznych fi 400 mm lub betonowe studzienki połączeniowe z kręgów betonowych fi 1200 mm; pompownie ścieków - 3 szt.; łączna długość kanalizacji - 5 021,60 m; - kanalizacji sanitarnej w Zagórzu (dla osiedli: Leska Góra, Pod Klasztorem i Wielopole - prawy brzeg rzeki Osławy) - kanalizacja sanitarna grawitacyjna z rur kanalizacyjnych PCV litych o średnicach fi 160 mm i fi 200 mm; kanalizacja sanitarna tłoczna z rur kanalizacyjnych PE o średnicach fi 60 mm i fi 90 mm; studzienki kanalizacyjne rewizyjne z tworzyw sztucznych fi 400 mm lub betonowe studzienki połączeniowe z kręgów betonowych fi 1200 mm; pompownie ścieków sieciowe - 9 szt. i pompownie ścieków przydomowych - 9 szt.; łączna długość kanalizacji - 14 401 m; w zakresie tej części zadania mieści się również modernizacja kanalizacji sanitarnej, którą należy wykonać z rur PCV litych; studzienki z tworzywa sztucznego z rurami trzonowymi gładkimi, włazami żeliwnymi o nośności 40 t i studzienki betonowe o średnicy 1200 mm; długość zmodernizowanej kanalizacji sanitarnej - 285 m. Szczegółowy zakres robót określony jest w załączonych dokumentacjach projektowych tj.: 1) projekcie budowlanym kanalizacji sanitarnej w miejscowości Poraż, 2) projekcie budowlanym kanalizacji sanitarnej w obrębie ulicy Gubrynowicza, 3) projekcie wykonawczym kanalizacji sanitarnej wraz z przewodami tłocznymi ścieków i przepompowniami dla osiedli: Leska Góra, Pod Klasztorem i Wielopole (prawy brzeg rzeki Osławy) m. Zagórz, 4) operacie wodnoprawnym dla przeprowadzenia rurociągów sieci kanalizacji sanitarnej przez potok Poraż oraz wykonanie opasek brzegowych. 5) przedmiarach robót: a) kanalizacji sanitarnej w miejscowości Poraż, b) kanalizacji sanitarnej w obrębie ulicy Gubrynowicza, c) kanalizacji sanitarnej wraz z przewodami tłocznymi ścieków i przepompowniami dla osiedli: Leska Góra, Pod Klasztorem i Wielopole (prawy brzeg rzeki Osławy) m. Zagórz, 6) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.: a) kanalizacji sanitarnej w miejscowości Poraż, b) kanalizacji sanitarnej w obrębie ulicy Gubrynowicza, c) kanalizacji sanitarnej wraz z przewodami tłocznymi ścieków i przepompowniami dla osiedli: Leska Góra, Pod Klasztorem i Wielopole (prawy brzeg rzeki Osławy) m. Zagórz, Do zakresu prac należą w szczególności: 1)przed zawarciem umowy - opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego robót objętych zamówieniem; harmonogram powinien zawierać wszystkie elementy robót opisane w przedmiarach robót i podziałkę czasową nie dłuższą niż 1 miesiąc; Zamawiający wymaga, aby harmonogram uwzględniał zachowanie następującej kolejności wykonywania robót: (1) wykonanie kanalizacji sanitarnej dla osiedli: Leska Góra, Pod Klasztorem i Wielopole - prawy brzeg rzeki Osławy w miejscowości Zagórz, a po ich zakończeniu (2) wykonanie kanalizacji sanitarnej w obrębie ul. Gubrynowicza w miejscowości Zagórz i w miejscowości Poraż; 2)przejęcie terenu robót od Zamawiającego; 3)zabezpieczenie terenu robót; 4)wykonanie przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.), okazania, na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora nadzoru inwestorskiego, certyfikatów zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną każdego używanego na budowie wyrobu; 5)wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z projektami budowlanymi i projektem wykonawczym, warunkami pozwolenia na budowę, ofertą Wykonawcy, obowiązującymi normami i przepisami prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, z należytą starannością gwarantującą wysoką jakość, z zachowaniem warunków BHP i ppoż., w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia, 6)zapewnienie na koszt Wykonawcy transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji; 7)jako wytwarzającego odpady - do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: a)ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.), b)ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.), 8)zapewnienie przez Wykonawcę, że na placu budowy nie będą spalane odpady, ani żadne śmieci; 9)ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę p.poż. i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami; 10)terminowego wykonania i przekazania do eksploatacji przedmiotu umowy; 11)obsługa geodezyjna budowy, a w szczególności: wytyczenie nowych obiektów i wykonanie operatów geodezyjnych powykonawczych oraz w przypadku, gdy niezbędne będzie dokonanie zmiany w projekcie budowlanym opracowanie mapy do celów projektowych w zakresie niezbędnym do opracowania projektu zamiennego przez autora projektu, 12)zorganizowanie placu budowy, a w szczególności: wykonanie i utrzymanie właściwego oznakowania placu budowy i wygrodzenia terenu, wykonanie zasilania w media, urządzenie zaplecza socjalno-magazynowego, 13) organizowanie robót w taki sposób, aby umożliwiać dokonywanie kontroli jakości wykonanych robót budowlanych w trakcie realizacji prac na podstawie wyników badań poprzez inspekcję CCTV; inspekcja CCTV zostanie przeprowadzona własnym kosztem i staraniem Zamawiającego; 14)dokonanie przez Wykonawcę przed rozpoczęciem robót oceny stanu technicznego poszczególnych nieruchomości i przedłożenie Zamawiającemu bezpośrednio po zakończeniu robót oświadczenia właściciela nieruchomości o usunięciu przez Wykonawcę szkód i nie wnoszeniu zastrzeżeń co do stanu technicznego nieruchomości, 15)Wykonawca zobowiązany jest min. na 3 dni przed rozpoczęciem robót do pisemnego powiadomienia właściciela nieruchomości (posesji) o rozpoczęciu robót na jego działce, 16)koordynowanie prac realizowanych przez podwykonawców; Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo wszystkich osób pracujących na budowie i jest zobowiązany do egzekwowania prawa od wszystkich uczestników procesu budowlanego znajdujących się na budowie, 17)informowania inspektora nadzoru o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu oraz terminie odbioru robót zanikających; jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych faktach inspektora nadzoru zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego, 18)opracowywanie dokumentów związanych z przebiegiem robót budowlanych, rozliczeniem robót i innych podyktowanych wymogami Programu Współpracy Transgranicznej 2007 - 2013 Polska - Białoruś - Ukraina. 19)opracowanie kompletnego projektu powykonawczego w 2 egz. i przekazanie go Zamawiającemu na co najmniej 3 dni przed terminem odbioru końcowego, 20)opracowanie i przekazanie Zamawiającemu instrukcji konserwacji i obsługi instalacji i urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę oraz przeszkolenie załogi Zamawiającego, 21)Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego o stopniu zaawansowania wykonania przedmiotu zamówienia poprzez: a)raporty kwartalne o postępie prac budowlanych i zaawansowaniu finansowym powinny zawierać sprawozdanie z działalności Wykonawcy na budowie z uwzględnieniem robót planowanych, rozpoczętych i zakończonych w okresie sprawozdawczym. Roboty należy przedstawić w ujęciu rzeczowym oraz finansowym (wartość prac). Należy poruszyć w nich również następujące zagadnienia: podwykonawstwo, zasoby ludzkie, sprzęt, problemy BHP, kontrola jakości, analiza zgodności postępu robót z harmonogramem rzeczowo-finansowym, napotkane trudności i podjęte środki zaradcze oraz ewentualne roszczenia. Opracowany przez Wykonawcę raport podlega zatwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru. Termin opracowania przez Wykonawcę raportów kwartalnych - dziesiąty dzień miesiąca następującego po kwartale sprawozdawczym, a zatwierdzenia przez inspektora nadzoru i przekazania Zamawiającemu - piętnasty dzień miesiąca następującego po kwartale sprawozdawczym; b)w przypadku wystąpienia opóźnienia w realizacji przedmiotu zamówienia w stosunku do szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego, który będzie stanowił załącznik do umowy na wykonanie robót budowlanych, Zamawiający może nałożyć na Wykonawcę obowiązek sporządzania raportów, o których mowa w pkt 21 lit. a w odstępach miesięcznych, w terminie do dziesiątego dnia miesiąca następującego po miesiącu sprawozdawczym. Termin zatwierdzenia przez inspektora nadzoru i przekazania Zamawiającemu - piętnasty dzień miesiąca następującego po miesiącu sprawozdawczym; c)raporty dodatkowe sporządzane przez Wykonawcę na wniosek Zamawiającego lub z własnej inicjatywy Wykonawcy, gdy uzna za niezbędne konieczność jego opracowania. Zawartość i termin opracowania będzie przedmiotem uzgodnienia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą; d)każdy z wymienionych raportów składany będzie do Zamawiającego w dwóch egzemplarzach w języku polskim, jak również w wersji elektronicznej. Inspektor nadzoru jest odpowiedzialny za aprobatę raportów postępu; 22)Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego - za pośrednictwem inspektora nadzoru - o konieczności wykonania prac dodatkowych lub zamiennych sporządzając protokół konieczności określający zakres robót oraz ich wartość na podstawie kosztorysu ofertowego wraz z uzasadnieniem, 23)Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego o zagrożeniach, które mogą mieć niekorzystny wpływ na realizację inwestycji, jakość robót, opóźnienie planowanej daty zakończenia robót, itp., 24)uzgadnianie koniecznych do wprowadzenia zmian w zakresie materiałów, urządzeń, standardu wykonania oraz zmian projektowych, po uprzednim uzyskaniu pozytywnej opinii projektanta i akceptacji Zamawiającego, 25)ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy; 25)ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów; 26)dostarczanie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszej Umowy; 27)zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót; 28)dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; 29)uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji; 30)kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów niezbędnych przy odbiorze; 31)usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia. 32)ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości. 33)niezwłoczne informowanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót. 34)pilnowanie mienia znajdującego się na terenie budowy, utrzymywanie należytego porządku na placu budowy oraz w jej otoczeniu, w przypadku gdy ma związek z prowadzonymi robotami, 35)w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia, ich części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienia ich i doprowadzenia do stanu poprzedniego, 36)jeżeli przedmiotem zamówienia lub jego częścią jest budynek, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ten budynek w razie nie zabezpieczenia budynku przed warunkami atmosferycznymi 37)w okresie gwarancji, Wykonawca jest obowiązany do dokonywania: a)przeglądu gwarancyjnego, po każdym roku eksploatacji w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego i zaakceptowanym przez Wykonawcę, b)przeglądów gwarancyjnych w terminach określonych w warunkach gwarancyjnych i w dokumentacji techniczno-ruchowej zainstalowanych urządzeń, c)usług serwisowych w zakresie udzielonej gwarancji z zachowaniem okresu usunięcia awarii nie dłuższym niż 2 doby, 38)innych czynności i zadań nie wymienionych powyżej, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji umowy na roboty budowlane. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja jest częścią projektu Rozwój współpracy partnerskiej na rzecz poprawy transgranicznej infrastruktury ochrony środowiska w miejscowości Poraż i Zagórz w Polsce oraz w miejscowości Horodok na Ukrainie realizowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej 2007 - 2013 Polska - Białoruś - Ukraina..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Drogowych w Krośnie SA, ul. Grodzka 26, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19007957,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8960550,09

  • Oferta z najniższą ceną: 8947995,03 / Oferta z najwyższą ceną: 12074246,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.